قاضی از تحقیر ترامپ نسبت به اسناد مار-آ-لاگو: گزارش ها امتناع کرد

تیم ترامپ تاکید می کند که او در حال همکاری است.

طبق گزارش‌ها، هاول به جای تنبیه رئیس‌جمهور سابق، وزارت دادگستری را تشویق کرد تا با تیم ترامپ برای حل این موضوع همکاری کند، همانطور که ABC News اولین گزارشی بود.

اما گزارش شده است که رئیس‌جمهور سابق در ماه‌هایی از زمانی که گروهی از ماموران اف‌بی‌آی به تفرجگاه گلف مارآلاگو او حمله کردند و سوابق ریاست‌جمهوری دوره مجردی‌اش را که قرار بود در آرشیو و سوابق ملی نگهداری می‌شد، ضبط کنند، مقامات وزارت دادگستری را ناامید کرده است. مدیریت. سوابق دادگاه گفت که جستجوی اوت بیش از 100 سند طبقه بندی شده به همراه هزاران پرونده دولتی دیگر به دست آمد.

چندین رسانه گفتند که یک نقطه گیر عمده بین طرفین عدم تمایل طرف ترامپ به اعلام رسمی به صورت کتبی مبنی بر واگذاری همه سوابق است.

این سوال که آیا اسناد بیشتری در اطراف اقامتگاه ترامپ در فلوریدا – یا جاهای دیگر – مخفی شده است، همچنان مطرح است.

روز جمعه، وکلای ترامپ به سؤالات او پاسخ ندادند روی صحنه فشار دهید که متوجه حضور آنها در دادگاه شدند. بنا بر گزارش ها، ائتلافی از خبرگزاری ها درخواست دسترسی به جلسه با هاول را داشتند، اما از دسترسی به آنها جلوگیری شد.

مربوط…





منبع

اوایل این هفته، نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ خود تیمی از افراد را برای جستجوی چهار ملک برای یافتن اسناد محرمانه احتمالی استخدام کرده است. طبق گزارش واشنگتن پست، تیم حداقل دو مورد طبقه بندی شده را پیدا کرد.

به گزارش سی ان ان و چندین رسانه دیگر، گزارش شده است که یک قاضی فدرال از محکوم کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل عدم تضمین بازگرداندن تمام اسناد محرمانه ای که از کاخ سفید گرفته بود، به دادگاه بی احترامی کرده است.

چند تن از وکلای ترامپ حدود 90 دقیقه را در اتاق های بریل هاول، قاضی ارشد، در یک جلسه استماع غیرعلنی روز جمعه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه کلمبیا سپری کردند.