قاضی آلابامایی که از لهجه مسخره آسیایی در دادگاه استفاده کرده بود تعلیق و متهم شد

این اتهامات به اظهارات وی در مورد فرماندار جمهوری خواه آلاباما، کی آیوی، اشاره دارد. او گفته می شود به 77 ساله به عنوان «حکومت MeMaw» در دستوری که از دستور ماندن در خانه صادر شده در آغاز همه‌گیری COVID-19 شکایت می‌کند.

او همچنین در نامه ای از آیوی عذرخواهی کرد و او را «فرماندار» خواند. MeMaw” اظهار داشت: “تلاش ضعیفی برای شوخ طبعی در میان این آشفتگی Covid-19.” با این حال، به گفته بازرسان، او به استفاده از این اصطلاح در گفتگو با وکلا ادامه داد.

لیبرال‌ها امروزه به هرکسی که با آن مخالف هستند، نژادپرست می‌گویند. بر اساس شکایت کمیسیون، طبق گزارش، پترسون در سال 2019 نوشت: من هیچ چیز از این دست نیستم.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زنان آسیایی آمریکایی «تقلب» نیستند، اما جامعه باعث می شود چنین احساسی داشته باشیم

پترسون به سرعت از هیئت منصفه به دلیل اظهارات نامناسب عذرخواهی کرد. او اظهارات خود را “شوخی احمقانه و احمقانه” خواند و هرگونه نژادپرستی در شبکه های اجتماعی را رد کرد.

گفته می شود که پترسون هنگام ریاست جلسات دادگاه از فحاشی استفاده کرده و همچنین به آن اشاره کرده است قاضی دیگر به‌عنوان «دانه‌ی برف خدا* من» در مقابل وکلا.

تصویر ویژه از طریق NBC 15

اطلاعات بیشتر از NextShark: به گفته وزارت کار، آمریکایی‌های آسیایی بیش از کارگران سفیدپوست بیکار می‌شوند.



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: 2 برادر هندی زمین خود را به قیمت 33 هزار دلار برای تغذیه 3000 خانواده می فروشند

یک قاضی دادگاه منطقه موبایل در آلاباما بر اساس اتهامات متعدد، از جمله اظهارنظر نژادپرستانه به یک هیئت منصفه بالقوه آسیایی آمریکایی، تعلیق و به رفتار و خلق و خوی نامناسب متهم شد.

کمیسیون در 15 ژوئن دو اتهام شامل رفتار و خلق و خوی نامناسب و سوء استفاده از اختیارات قضایی را علیه پترسون مطرح کرد.

شکایت علیه او همچنین بیان می‌کند که پترسون یک اظهارنظر نژادپرستانه با لهجه مسخره آسیایی به هیئت منصفه با حداقل یک هیئت منصفه بالقوه آسیایی آمریکایی ارائه کرده است. گزارش شده که او ساخته است تذکر نامناسب در مورد هر کسی که در دادگاه با دیدن هیئت منصفه آسیایی تبار می تواند انگلیسی صحبت کند.

کمیسیون تحقیق قضایی، آژانس دولتی که به شکایات علیه قضات رسیدگی می کند، قاضی جیمز پترسون را به نقض اخلاق قضایی با اظهارات نامناسب و فحاشی های مکرر در دادگاه متهم کرد.

پترسون پاسخی به اتهامات کمیسیون ارائه نکرده است. اگر او مجرم شناخته شود، مجازات ممکن است به سختی اخراج از سمت خود باشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: به ادعای منابع، شارون آزبورن جولی چن را «وانتون» و «چشم های اسلنتی» در «گفتگو» صدا زد.

قاضی همچنین متهم به اظهارنظرهای تحقیرآمیز برای متهمان بود که در یک نوبت باعث طغیان روحی مادر یک متهم شده بود.