قاضی، کوشمن و ویکفیلد غول املاک و مستغلات را نسبت به پرونده دونالد ترامپ تحقیر می کند

Cushman and Wakefield، شرکت املاک و مستغلات مورد استفاده دونالد ترامپ برای افزایش ارزش املاک خود، توسط یک قاضی نیویورک به دلیل عدم ارائه مدارک به بازرسان ایالتی به پرداخت روزانه 10000 دلار جریمه محکوم شده است.

New York AG سرانجام آنچه را که در جستجوی سازمان ترامپ است به دست خواهد آورد

سپس قاضی انگورون مهلت جدیدی را برای کوشمن و ویکفیلد تعیین کرد تا کالا را تحویل دهند: 29 ژوئن. سپس شرکت املاک و مستغلات آن مهلت را از دست داد.

رویترز/ کیت مونش

روز جمعه، دفتر AG از قاضی خواست تا وارد عمل شود و شرکت را مجبور کند که از احضاریه برای تحویل مدارک کلیدی پیروی کند.

رویترز/ کیت مونش

آستین تامپسون، دستیار دادستان کل در نامه خود خاطرنشان کرد که شرکت املاک و مستغلات در واقع با اعتراف به این که برای چندین هفته اصلاً کاری انجام نداده است، دچار لغزش شده است، زیرا اساساً شرط احمقانه ای انجام داده و شکست خورده است. انباشته شدن کوه های شواهد، زیرا فکر می کرد جذابیت آن برنده خواهد شد.

او در سوگندنامه ای که در آخرین روز مهلت مقرر توسط شرکت خارجی که به کوشمن و ویکفیلد کمک می کند تا شواهد را مرتب کنند به این جمله اشاره کرد: «پلاتینیوم بیش از یک هفته است که برای انجام وظایف محول شده خود به طور شبانه روزی کار می کند. “

او نوشت: «کوشمن و ویکفیلد نتوانسته است هیچ دلیل خوبی را برای به پایان رساندن ضرب الاجل شناسایی کند.

در بیانیه‌ای به Daily Beast در روز سه‌شنبه، این شرکت گفت: «هزینه‌ها و تلاش‌های زیادی برای شناسایی، جمع‌آوری، بررسی و تولید مجموعه عظیم اسناد انجام داده است». این دادگاه از دادستان کل انتقاد کرد که “با کم اهمیت جلوه دادن تلاش های قابل توجه ما برای تبعیت از دستور دادگاه، دادگاه را گمراه کرده است.”

او از این شرکت انتقاد کرد که به طور معمول به ترامپ کمک می‌کرد تا ارزش املاک را به گونه‌ای که مستقیماً به نفع او باشد، به خاطر این که پاهایش را کشانده است، ارزیابی کند.

زمان مهم است. بازرسان ایالتی قرار است در هفته 18 جولای با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و دو فرزندش – دان جونیور و ایوانکا – در جلسات درهای بسته مصاحبه کنند. و بازرسان گفته اند که باید شواهد کوشمن و ویکفیلد را قبل از این مصاحبه ها بررسی کنند. .

تامپسون خاطرنشان کرد که شرکت املاک و مستغلات هشت هفته فرصت داشت – نه یک هفته – تا شروع به کار کند.

بعدازظهر سه‌شنبه، یک قاضی به وضوح عصبانی، آرتور اف. انگورون، دستوری را امضا کرد که به غول املاک و مستغلات به دلیل از دست دادن مهلت تحویل مدارک – پس از دو ماه فرصت برای انجام آن، دست به دست شد.

دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، احضاریه هایی را بین سپتامبر 2021 و فوریه 2022 صادر کرد که شرکت هنوز از آنها پیروی نکرده بود، بنابراین قاضی در آوریل به شرکت دستور داد توپ بازی کند. اما شرکت در دادگاه استیناف با آن مبارزه کرد و شکست خورد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

قرار بود این شرکت عظیم ملی املاک و مستغلات اسناد مربوط به ارزیابی‌هایش از انواع املاک را ارائه دهد تا بازرسان دولتی بتوانند نحوه برخورد این شرکت با سایر پروژه‌ها را در مقایسه با تحولات ترامپ مقایسه کنند.

این نشان می‌دهد که کوشمن تا این لحظه صبر کرده است [it lost its appeal] تا فرآیند انطباق به طور جدی آغاز شود. اگر کوشمن تصمیمی استراتژیک اتخاذ کرد که فرض کند اقامت خواهد داشت و از هشت هفته پس از دستور 26 آوریل برای آمادگی برای پیروی استفاده نکند، الزامی نیست. [the attorney general’s office] یا دادگاه آن را از عواقب آن تصمیم رها کند.»

قاضی می گوید غول املاک و مستغلات قوانین ترامپ را زیر پا گذاشت

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

انگورون در دستور خود گفت: «به اینکه چرا کوشمن و ویکفیلد تا دو روز پس از پایان مهلت مقرر توسط دادگاه منتظر بمانند تا روند درخواست تمدید مجدد را آغاز کنند، ناباور است.»

اما روز چهارشنبه ساعت 23:32 و در حالی که کمتر از نیم ساعت به پایان مهلت مقرر نیمه شب مانده بود، وکلای شرکت املاک با ارائه سندی به دادگاه از قاضی تقاضای تاخیر در آخرین لحظه را کردند.