قاضی، پوژولز در حال نزدیک شدن به نقاط عطف بازی خانگی است

زمان چیزهای بی اهمیت

قاضی همچنین در ترکیب AL Triple Crown است – او در هومرها و RBI ها پیشتاز است و فقط یک امتیاز پشت سر لوئیس آراز رهبر ضربتی قرار دارد – اما این موضوع تا پایان فصل حل نمی شود.

نوح تریستر را در https://twitter.com/noahtrister دنبال کنید

خط هفته

یک راه وجود دارد که در آن قاضی احتمالاً از باندز و ماریس پیشی می‌گیرد، مهم نیست که چند هومر دیگر را می‌زند. در حال حاضر، او یک برتری باورنکردنی 20 هومر نسبت به کایل شواربر، که در رده دوم است، دارد. از زمانی که بیب روث در سال 1928 با 54 امتیاز به پایان رسید، هیچ کس حداقل 20 نفر بیسبال را در هومرها رهبری نکرده است و هیچ کس دیگری بیش از 31 نفر را نداشت.

این در واقع یک دوز دو برابر این هفته است.

قاضی دو یکشنبه دیگر را به ثمر رساند و مجموع فصل خود را به 59 رساند که دو رکورد کمتر از رکورد راجر ماریس در لیگ آمریکاست. حالا او به ورزشگاه یانکی بازمی‌گردد، جایی که نیویورک شش بازی بعدی خود را برگزار خواهد کرد. در همین حال، پوژولز پس از رسیدن به عدد 12 از آغاز ماه اوت، تا حدودی غیر محتمل به مرز 700 هومر نزدیک می شود.

خوزه باتیستا در سال 2010 موفق به کسب 54 ران خانگی شد و 12 را جلوتر از پوژولز به پایان رساند.

___

جدیدترین بازیکنی که در مسابقات خانگی دو رقمی پیشروی کرده است چه کسی است؟

در حالی که شواربر در مسابقات خانگی با 39 امتیاز دوم است، یوردان آلوارز از هیوستون با 37 امتیاز پس از قاضی در لیگ جزیره دوم است. او جمعه شب در سه مسابقه اول خود در بازی های خانگی در پیروزی 5-0 آستروس مقابل اوکلند به میدان رفت.

ماریس با رسیدن به 61 تنها با 7 نفر از ماژورها پیشتاز بود و باندز با 9 سال پیشروی در 73.

قابل ذکر است: در همان بازی، جاستین ورلاندر از لیست مصدومان هیوستون بازگشت و قبل از حذف، پنج اینینگ بدون ضربه پرتاب کرد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

سن دیگو در سه بازی آخر یک سری با آریزونا پیروز شد و سوتو در این ماه به اولین هومر خود رسید.

بازگشت هفته

تعقیب ماریس توسط قاضی بحث هایی را در مورد چگونگی قرار دادن این رکورد AL در شرایطی که او آن را بشکند، برانگیخته است. بعید است که او رکورد 73 لیگ برتر بری باندز را تهدید کند، اما این رکورد، و همچنین سوء استفاده های مارک مک گوایر و سامی سوسا در همان زمان، به دلیل سوء ظن به مواد مخدر برای افزایش عملکرد پیچیده شده است.

آیا این امکان وجود دارد که پادرس پس از پایان معامله پرفروش برای خوان سوتو، حتی به پلی آف نرود؟ سن دیگو در حال حاضر دومین وایلد کارت را در لیگ ملی دارد، اما پادرس ها فقط یک نیمه بازی از فیلادلفیا و 2 1/2 جلوتر از میلواکی هستند.

آرون قاضی و آلبرت پوژولز می توانند این هفته را به یک هفته مهم برای مسابقات خانگی تبدیل کنند.

سه‌شنبه شب، تگزاس در دور پنجم از اوکلند 7 بر 2 عقب افتاد و 8 بر 7 پیروز شد. مارک ماتیاس دو بار، از جمله یک شوت انفرادی در نهم، هومر زد تا برنده شود. به گفته Baseball Savant، دو و میدانی شانس 94.8 درصدی برای پیروزی در اینینگ پنجم داشت.

قطع کردن آن نزدیک

شب بعد فیلمنامه ورق خورد. اوکلند تگزاس را 8-7 شکست داد و رنجرز بعد از 4 با نتیجه 5-1 پیش بود. احتمال برد برای تگزاس به 93.2 درصد رسید. دو و میدانی بازگشت خود را با دو دویدن در صدر جدول نهم تکمیل کرد، با این دو مسابقه با خطای کوری سیگر با توقف کوتاه مواجه شد.

___

پوژولز 42 ساله که در پایان فصل بازنشسته می شود، در تلاش است تا پس از باندز، هنری آرون و روث به چهارمین لیگ برتر تبدیل شود که به 700 هومر می رسد. برخلاف قاضی، او این هفته برای رسیدن به نقطه عطف خود در خانه نخواهد رفت. هشت بازی بعدی سنت لوئیس در راه مقابل پادرس، داجرز و برورز است.

پاسخ چیزهای بی اهمیت

سن دیگو از ابتدای ماه اوت 24-20 با درصد برد 0.545 است – پس از اینکه قبل از آن 57-46 (.553) رفته بود. سوتو از زمان پیوستن به پادرس تنها 0.221 را زده است.