فیل کار زیاد صاحب تایلندی را دو نیم کرد

تصویر ویژه از طریق ข่าวช่อง8



منبع

اگرچه روش استفاده از فیل ها برای حمل چوب در مناطق جنگلی بود ممنوع شد توسط دولت تایلند در سال 1989، این عمل هنوز در برخی مناطق در سراسر کشور رخ می دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: تیم فوتبال حرفه‌ای در بالتیمور با پیراهن‌های ضد چین خشم خود را برانگیخت

گزارش ها حاکی از آن است که یک فیل آزرده صاحب خود را با استفاده از عاج هایش در استان فانگ نگا تایلند پس از اینکه مجبور به کار در هوای گرم شده بود، از وسط درید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس مرد مسلحی را دستگیر کرد که نماینده پرامیلا جایاپال را در خارج از خانه اش در سیاتل تهدید به قتل کرد.

افسران ایستگاه پلیس تاکوا تانگ در طول تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که پوم پام قبل از حمله مجبور به حمل چوب در مزرعه لاستیک شده است. افسران پیشنهاد کردند که هوای گرم آن روز باعث شد فیل «دیوانه شود» و به صاحبش حمله کند.

به محض ورود آنها، به مقامات اطلاع داده شد که پوم پام، یک فیل نر 20 ساله، صاحب خود، سوپاچای وانگفاید 32 ساله را از هم جدا کرده است.

نیروهای امدادی، افسران و رئیس روستا به محل حادثه رفتند و جسد ونگفاید را در وسط یک مزرعه لاستیک مشاهده کردند. گزارش شده است که آنها جسد او را که در حوضچه ای از خون به وسط دو نیم شده بود و پوم پام بالای آن ایستاده بود، پیدا کردند.

گزارش شده است که امدادگران از یک اسلحه دارت برای آرام کردن پوم پام و بیرون آوردن جسد ونگفید استفاده کردند که بعداً برای تشییع جنازه او به بستگانش تحویل داده شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پس‌اندازهای جان صاحب مغازه بوبا پس از آتش‌سوزی چندین کسب‌وکار در سیاتل را نابود کرد

فیل ها معمولا به عنوان حیواناتی خوش اخلاق دیده می شوند، اما اگر احساس ناامنی یا مضطرب کنند، می توانند به طور بالقوه به انسان آسیب برسانند. یک فیل در ماه ژوئن به دلیل کشتن یک پیرزن 70 ساله و سپس تصادف در مراسم تشییع جنازه او، خبرساز شد. جسدش را زیر پا بگذارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی که توسط 12 نفر در روز روشن در محله چینی نیویورک به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت

مک‌نیر افزود: «فیل‌های آسیایی را نجات دهید، شواهد فراوانی از نزدیک شدن به مرگ 2000 انسان و صدمات فاجعه‌بار ناشی از فیل‌های اسیر وحشیانه در فعالیت‌های اجباری غیرطبیعی از جمله گردشگری دارد».

افسران ایستگاه پلیس تاکوا تانگ به یک تماس پاسخ داد در مورد مرگ صاحب فیل در حدود ساعت 11:30 صبح روز چهارشنبه در منطقه تا یو.

“[It] دانکن مک‌نیر، مدیر عامل موسسه خیریه Save The Asian Elephants، گفت که فیل‌های آسیایی حیوانات وحشی هستند و همیشه باقی می‌مانند که می‌توانند در صورت مورد آزار و اذیت یا استرس بیش از حد انسان حمله کنند و بکشند. نیوزویک. وقتی شکسته می‌شوند و مجبور می‌شوند در چوب‌برداری و فعالیت‌های مرتبط، به سختی‌های شدید دائمی بپردازند، از لحاظ روحی و روانی و همچنین فیزیکی رنج می‌برند.»

بر اساس پیش بینی آب و هوا در استان فانگ نگا در ماه آگوست، دمای هوا در روز می تواند به طور متوسط ​​به 89.6 درجه فارنهایت برسد.

افسران دام استان فانگ نگا در نهایت فراخوانده شدند تا حیوان را آرام کنند تا نیروهای امداد بتوانند جسد وانگ فید، پسر تاون وانگفاید، شهردار سابق منطقه خوک چارون را پس بگیرند.

در حالی که تایلند تقریباً 30 قانون برای محافظت از فیل‌ها وضع کرده است، اما طبق گزارش‌ها، آنها هنوز از سوی انسان‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. سوراخ شدن توسط قلاب های گاو نر – یک چوب با قلاب فلزی در انتهای آن – برای کنترل حرکت آنها.