فیلم کامل دوربین بدنه LMPD نشان می دهد که تیراندازی در Shawnee Park چگونه از بین رفت

در ویدیوی Pickering شنیده می‌شود که او به یک افسر می‌گوید که به سینه‌اش ضربه خورده است و بعداً افسر دیگری بدن او را بازرسی می‌کند تا مطمئن شود که جلیقه ضد گلوله او را از زخمی شدن محافظت کرده است. هنگامی که کارگران EMT رسیدند، Pickering را بررسی کردند و متوجه شدند تلفن همراه او که به جلیقه‌اش وصل شده بود نیز شکسته شده است.

برخی از فیلم‌ها به منظور محرمانه نگه داشتن هویت افراد ناظر، محو شد.

از زمانی که لی مورد اصابت قرار گرفت حدود 15 دقیقه طول کشید تا اینکه با آمبولانس به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شد. به نظر می رسد او از هر دو دست، پا و شکمش زخمی شده است.

لی پس از محکومیت به جنایت در سال های 2013، 2014 و 2019 از داشتن اسلحه منع شد.

یکی دیگر از افسرانی که اسلحه خود را شلیک کرد، ریچارد ویلیامز، بلافاصله صحنه تیراندازی را ترک کرد و پیکاپ LMPD خود را از آن طرف پارک بیرون آورد. چندین بار در سفرش به کامیون و زمانی که برگشت، شنیده می‌شود که به مردم توضیح می‌دهد که به لی تیراندازی کردند، زیرا او به آنها شلیک می‌کرد.

او در تمامی اتهامات خود اعلام بی گناهی کرد. وثیقه او فقط 1 میلیون دلار نقدی تعیین شده بود و دادگاه بعدی او 25 جولای است.

روز بعد او به اتهامات متعددی محاکمه شد و با بانداژ روی بازوهایش در دادگاه حاضر شد و مدعی شد که کارکنان زندان از زمان ورود او به او توجه پزشکی نکرده اند. او همچنین گفت که از امتیازات تلفن محروم شده است.

علاوه بر محاکمه شدن به اتهامات مربوط به حکم خود، لی به تلاش برای قتل یک افسر پلیس، به خطر انداختن عمدی درجه یک افسر پلیس، جنایتکار محکوم به داشتن سلاح گرم و فرار یا فرار از پلیس متهم شد.

افسرانی که لی و افسر دیگری را که قبلاً در پارک بود تعقیب کردند، بلافاصله با گذاشتن تورنیکت‌ها به دور دست‌ها و پاهای لی شروع به ارائه مراقبت‌های پزشکی کردند. لی روی زمین دراز کشید و تا حد زیادی آرام بود و در عین حال درخواست آب کرد.

مدت کوتاهی پس از انتشار فیلم بادی‌کم، وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که لی نیز با اتهامات فدرال در ارتباط با حادثه پارک شاونی مواجه است. او توسط هیئت منصفه فدرال به جرم داشتن سلاح گرم متهم شد و با محکومیت 10 ساله در زندان فدرال مواجه شد.

به گفته پلیس، اسلحه ای که لی متهم شده بود در تیراندازی روز یکشنبه از آن استفاده کرده بود، در صحنه کشف شد. بر اساس فیلم دوربین بدنه منتشر شده توسط LMPD، اسلحه به سرقت رفته است.

ویلیامز تنها افسری بود که نامش در تیراندازی دخیل بود و بر اساس گزارش وزارتخانه، توبیخ در کارنامه خود داشت. این توبیخ به دلیل غیبت در جلسه دادگاه در سپتامبر 2012 بود.

بر اساس گزارش LMPD، افسران دنیل برنت و جوئل وولکر همراه با هولکامپ، پیکرینگ و ویلیامز به سمت لی شلیک کردند.

جدیدترین فیلم تیراندازی در پارک شاونی:مظنون تیراندازی به LMPD در دادگاه حاضر شد

در حالی که دو افسر مراقبت‌های پزشکی را برای لی ارائه می‌کردند، بقیه شروع به کار کردند تا اطراف آن‌ها را تشکیل دهند، زیرا افراد بیشتری به محل حادثه می‌دویدند و می‌پرسیدند که چرا مأموران به لی شلیک کردند.

لی چهار روز را در بیمارستان سپری کرد تا اینکه در مترو اصلاحات رزرو شد. مأموران در آن روز در پارک به دلیل داشتن بیش از 10 حکم معوقه قصد داشتند او را دستگیر کنند.

اداره پلیس مترو لوئیزویل تمام فیلم های تیراندازی 10 ژوئیه بین پنج افسر و مردی را که پس از مسابقات بسکتبال Dirt Bowl در Shawnee Park تلاش می کردند دستگیر کنند، منتشر کرده است.

هالکمپ فرزند نیک هولکامپ سردبیر اخبار فوری مجله پیک است.

این فیلم که در مجموع بیش از 145 دقیقه طول می کشد، لحظات منتهی به تیراندازی را نشان می دهد که افسران به هربرت لی 30 ساله نزدیک می شوند که با دو نفر در پارک ایستاده بود. همانطور که افسران در نزدیکی او هستند، او را می توان دید که به آرامی شروع به عقب نشینی قبل از بلند شدن در یک میدان در یک سرعت کامل می کند.

تعقیب و گریز صدها یارد به داخل زمین می رود قبل از اینکه دوی سرعت لی پس از اصابت چندین گلوله به یک پیاده روی آهسته تبدیل شود. یکی از افسران درگیر، نیکلاس هالکمپ، دو دقیقه در تعقیب سقوط کرد و دوربین بدنش خاموش شد. پس از تیراندازی از سر گرفته شد و جمعیتی در اطراف افسران و لی که روی زمین دراز کشیده بود و خونریزی داشت تشکیل شد.

همه افسران در وظیفه اداری قرار گرفتند.

لی با اشاره به زخم های گلوله روی بدنش گفت: “من همه جا باز هستم.” “بدنم درد می کند.”

وقتی از آنجلا اینگرام، سخنگوی LMPD پرسیده شد که چرا این وزارتخانه از پروتکل قبلی خود منحرف می‌شود، نوشت: “هدف ما انتشار هر چه سریع‌تر فیلم است، اما نه به قیمت انجام تحقیقات جامع. ضروری است که شاهدی را ایمن کنیم. بیانیه همانطور که حوادث را دیدند، نه آن گونه که وقایع توسط دیگران تفسیر شده است.”

تیراندازی در پارک شاونی: پلیس لوئیزویل درگیر تیراندازی در پارک لوئیزویل با شناسایی، ویدیوی جزئی منتشر شد

در حالی که LMPD مجموعه ای ویرایش شده از فیلم دوربین بدنه را چهار روز پس از فیلمبرداری منتشر کرد، انتشار تمام فیلم بیش از یک هفته طول کشید. این جدول زمانی برخلاف سیاست قبلی وزارتخانه مبنی بر انتشار تمام فیلم‌های دوربین بدنه تیراندازی پلیس ظرف 24 ساعت پس از حادثه است.

این مقاله در ابتدا در مجله لوئیزویل پیک منتشر شد: تیراندازی در پارک شاونی: LMPD فیلم دوربین کامل بدن را منتشر کرد



منبع

ویدئوی یک افسر دیگر، جاشوا پیکرینگ، هولکامپ را نشان می‌دهد که اسلحه‌ای را از جایی که لی دراز کشیده برداشته و آن را خالی می‌کند.

فیلم دوربین بدن LMPD افسر هولکامپ را نشان می‌دهد که به هربرت لی در پارک شاونی نزدیک می‌شود، در حالی که افسران تلاش می‌کنند تا حکمی را به مظنون هربرت لی بدهند که چندین حکم معوق دارد.  یک افسر LMPD مورد اصابت گلوله قرار گرفت و افسران LMPD به لی شلیک کردند.

فیلم دوربین بدن LMPD افسر هولکامپ را نشان می‌دهد که به هربرت لی در پارک شاونی نزدیک می‌شود، در حالی که افسران تلاش می‌کنند تا حکمی را به مظنون هربرت لی بدهند که چندین حکم معوق دارد. یک افسر LMPD مورد اصابت گلوله قرار گرفت و افسران LMPD به لی شلیک کردند.