فیلم مردی که در حال کشیدن یک زن به داخل سرویس بهداشتی یک بار است، بار دیگر به خشونت جنسیتی در چین توجه می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: معماری عربی مساجد در چین در تلاش برای «چینی‌تر کردن» آنها تغییر می‌کند.

این مرد 27 ساله با نام خانوادگی لی بود ثبت شده تلاش برای مهار یک زن و جلوگیری از خروج او از غرفه در حمام باشگاه مکس در شهرستان ژونگمو در 16 ژوئیه.

خشونت مبتنی بر جنسیت در چین پس از انتشار ویدئویی در کانون توجه عموم قرار گرفته است زنان رستوران‌دار مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند توسط مردان در تانگشان ماه گذشته در فضای مجازی منتشر شد. ویدیوی دیگری از a مردی که به همسر سابقش کمین می کند و دخترش در چین در 6 ژوئیه نیز ویروسی شد. کاربران اینترنت خواستار اقدام بیشتر در جهت برابری جنسیتی و احکام شدیدتر برای مهاجمان شده‌اند.

زن دیگری که پیراهن مشکی پوشیده بود سعی می کند قبل از اینکه گروهی از مردان به او ملحق شوند، در را با لگد باز کند و به قربانی اجازه فرار بدهد.

این حادثه خشم در رسانه های اجتماعی را برانگیخت و بحث ها و نگرانی ها را در مورد خشونت علیه زنان در چین دوباره برانگیخت. کاربران اینترنت از ضارب انتقاد کرده و گفته اند که او نباید به خاطر رفتارش معذور می شد، حتی اگر با هم رابطه داشتند. مردانی که شاهد این حمله بودند نیز مورد انتقاد قرار گرفتند که چرا زودتر اقدام نکردند.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

پس از انتشار تصاویر نظارتی از این حادثه در شبکه های اجتماعی در چین، پلیس تحقیقات خود را در مورد این حادثه آغاز کرد.

همانطور که در فیلم مشاهده می شود، زن موفق می شود از چنگ او فرار کند. با این حال، لی موهای او را می‌گیرد و سعی می‌کند او را به داخل بکشد و مرد دیگری را بیرون از غرفه چنگ بزند. هر دو روی زمین کشیده می‌شوند و لی او را مجبور می‌کند وارد غرفه شود و در را به هم می‌کوبد.

تصویر ویژه از طریق news.com.au

مردی که با دوربین های مداربسته به زور زنی را به داخل دکه توالت در یک بار در استان هنان چین می کشاند، دستگیر شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: گزارش: پنبه سین کیانگ در تاپ های آدیداس، پوما و هوگو باس یافت می شود

مردی کالیفرنیایی به جرم تعرض به کارگران اسپانیایی تبار و آسیایی تی موبایل به جرایم ناشی از نفرت متهم شد



منبع

بنا بر گزارش ها، لی دستگیر شده و به ظن بازداشت در بازداشت به سر می برد حمله ناشایست برای تلاش برای ادرار کردن در مقابل زن.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد چینی به دلیل توطئه برای وادار کردن مهاجران “فراری” در ایالات متحده برای بازگشت به چین متهم شد

پلیس پس از این حادثه مرد و مقتول را بازداشت کرد. با این حال، آنها گزارش شده است بگذار بروند بعد از اینکه فهمیدند در یک رابطه هستند.