فوتبال نوتردام به 0-3 سقوط کرد و هر شانس پلی آف را زودتر از موعد پایان داد

اما این تمام ماجرا نبود. ایالت آپالاش در کالج استیشن شماره 6 تگزاس A & M را 17-14 شکست داد؟ آگی ها و مربی آنها جیمبو فیشر سرشار از استعداد هستند اما تلاششان کم است. آنها تیزرهایی در SEC هستند. دفاع تگزاس در برابر شماره 1 آلاباما چطور؟ مطمئناً آن‌ها در زنگ مسابقه، 20-19، روی یک گل زمینی شکست خوردند، اما چه تلاشی! تگزاس باید برگردد! نه! آنها کوئن اورز مدافع اصلی خود را از دست دادند و هنوز بازی های سخت زیادی در پیش دارند. این بازی “کاسه” آنها بود.

◘«BIG NOON KICKOFF» فاکس در محوطه دانشگاه در تلاش برای تکرار فضای «GameDay» ESPN بوده است. تنها مشکل این است که آنها معمولاً در ظهر به وقت شرقی، زمانی که یک سوم کشور هنوز در ساحل غربی از خواب بیدار می‌شوند، بازی marquegame خود را برگزار می‌کنند. بازی هفته گذشته آلاباما/تگزاس باید در بهترین زمان برای تماشای کل کشور زیر نور چراغ ها قرار می گرفت. تماشاگران تلویزیون در شروع بازی ده برابر بیشتر و در کل سه برابر بیشتر می شد. آیا آنها می دانند که برای به حداکثر رساندن مخاطب خود چه می کنند؟ بدیهی است که نه.

در این زمینه

آدریک استیمه نوتردام توسط مدافع خط دفاعی مارشال، جیس بوبو، در کوارتر اول بازی شنبه تکل می‌شود.

من در تمام فصل از طرفداران ایرلندی می شنوم که چگونه آنها را دست کم گرفته اند. اما پس از نمایش شجاعانه آنها در برابر شماره 3 ایالت اوهایو، باخت 21-10، آنها برتر شدند. آنها تا انتها مقابل باکییز با استعداد در کلمبوس رقابتی و فیزیکی بودند. چگونه می توانم پاداش بگیرم؟ آنها در خانه به مارشال با نتیجه 26 بر 21 باختند. متأسفانه، آنها فقط باختند. آنها کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته بودند، آنها را بیرون انداختند و از آنها پیشی گرفتند. یک فاجعه. دوران مارکوس فریمن اکنون با نتیجه 0-3 شروع شده است و ایرلندی ها برای هر گونه بررسی ملی CFP برای بقیه سال به پایان می رسند. Fuhgeddaboudit!

ایرلندی تنها نیم تنه نبود

◘آیووا به ایالت آیووا با نتیجه 10-7 شکست خورد. در هفته 1، هاوکیز یک گل میدانی و دو ضربه امن به دست آورد تا FCS ایالت داکوتای جنوبی را 7-3 شکست دهد. در دو بازی، آنها بیشتر از گلزنی خود ضربات پنالتی زده اند (16-14). سال گذشته، خط حمله آنها با میانگین کمی بیش از 23 امتیاز در هر بازی، در رده 99 از 130 قرار گرفت. پس چه کسی هماهنگ کننده تهاجمی آنها بوده است؟ کسی جز برایان فرنتز نیست. بله، پسر مربی آیووا هاوکیز، کرک فرنتز. هر فرد دیگری در آن سمت مدت ها پیش برکنار می شد. برایان فرنتز از سال 2017 هماهنگ کننده تهاجمی بوده است. کلمه ای که در اینجا به ذهن می رسد، خویشاوندی است.

هفته 2 خیلی زیاد بود و من در مورد برگر صحبت نمی کنم! همه ما می دانیم که با ارتقای نوتردام به رتبه 4 در رده بندی خود به نوتردام خوش آمدم.

آدریک استیمه نوتردام توسط مدافع خط دفاعی مارشال، جیس بوبو، در کوارتر اول بازی شنبه تکل می‌شود.
همه اینها به شما می گوید که لطفاً رتبه بندی پیش فصل را فراموش کنید. آنها نسبتا بی ارزش هستند مگر اینکه در مورد سه بزرگ، آلاباما جورجیا و ایالت اوهایو صحبت کنید.

آنچه می دانیم:

شماره 6 اوکلاهاما در نبراسکا (1-2) +12: چرا این بازی؟ تاریخ، سنت، رقابت داغ در یک زمان. جانی راجرز، مایک روزیر، گرگ پرویت، استیو اونز، ترنر گیل، برایان باسورث، کیت جکسون. لیست ادامه دارد و ادامه دارد. دو تا از 10 برنده ترین برنامه تاریخ. بهترین بازی تمام دوران: روز شکرگزاری، 1971، هر دو شکست ناپذیر در یک هشت بزرگ شماره 1 در مقابل شماره 2 برنده شدند. -31، با کریس شنکل خود Pawtucket در تماس ABC. حالا آنها در لیگ های مختلف هستند و شاید هر دهه یک بار بازی کنند. پس چرا این خبر ارزش دارد؟ چرا که هاسکرز به تازگی فراست را اخراج کرده و اکنون مربی موقت میکی جوزف است. از آنجایی که این سی و هفتاد و ششمین فروش متوالی در استادیوم مموریال نبراسکا است که به سال 1962 بازمی‌گردد و اولین آزمون بزرگ برای مربی جدید سونرز، برنت ونبلز است، به همین دلیل است که برای شروع در لینکلن خواهم بود. Huskers نه تنها پوشش می دهند، بلکه کاملاً برنده می شوند. برو قرمز بزرگ!

شماره 13 میامی (2-0) +7 در شماره 24 تگزاس A&M (1-1): چرا اگی ها پس از باخت هفته گذشته 27-14 مقابل ایالت آپالاچی همچنان در رده بندی قرار دارند؟ آیا کوهنوردان نباید از آنها جلوتر باشند؟ میامی با تایلر ون دایک، مدافع سرسخت به شهر می آید. یا اوست؟ او 456 یارد در برابر رقابت های ضعیف پرتاب شده است. این بزرگترین بازی تا کنون برای مربی جدید هاریکنز ماریو کریستوبال است که قصد دارد میامی را به صدر جدول بازگرداند. نکات را در نظر بگیرید اما من می بینم که A&M غالب است.

شماره 12 بریگام یانگ (2-0) در شماره 25 اورگان (1-1): چرا اردک ها رتبه بندی می شوند؟ آنها راه درازی در پیش دارند تا در هفته 1 با نتیجه 49-3 توسط جورجیا شکست بخورند. کوگارها یک خط حمله قوی دارند و تیم شماره 17 بیلور را در وقت اضافه با نتیجه 26-20 شکست دادند. یوجین یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای بازی است، اما همه چیز درباره نمایش Bo Nix برای اردک‌ها است. اگر او در پست کوارتربک خوب بازی کند، برنده می شوند. اگر این کار را نکند، خوب، حدس زدید. یک سکه را برگردانید.

در نهایت، پیروزی 45-42 جورجیا ساترن در دقیقه آخر در نبراسکا بود. هاسکرز، مورد علاقه سه تاچ داون، در آخرین بازی فرصتی برای مساوی کردن داشت اما یک گل زمینی را از دست داد. اما چه کسی اهمیت میدهد؟ این نمی تواند اتفاق بیفتد! به همین دلیل است که روز بعد به مربی اسکات فراست چکمه داده شد. نبراسکا تنها با دو هفته انتظار 7.5 میلیون دلار صرفه جویی می کرد، اما بوی تعفن در زمین به حدی غیرقابل تحمل بود که انتظاری وجود نداشت. 5-21 در بازی های یک امتیازی. 3-9 فصل گذشته و 16-31 در کل. او هیچ مشکلی را “رفع” نمی کرد. او مشکل بود فراست در تیم های قهرمانی ملی نبراسکا بازی می کرد و پنج سال پیش در زمان استخدام پسر ولگرد بود. در نهایت، او یک فاجعه غیرقابل کاهش بود. ما بعد از باخت شمال غربی به شما گفتیم که او هر هفته برای کارش مربیگری می‌کرد و به درستی پیش‌بینی کرد که یک باخت او را شکست دهد.

این مقاله در ابتدا در The Providence Journal منتشر شد: رتبه بالای کن شرایبر در فوتبال نوتردام در حال سقوط است.



منبع