فنریر به عنوان بلندترین گربه خانگی زنده دنیا معرفی شد

Arcturus Aldebaran Powers – دارنده عنوان رکوردهای گینس برای بلند قدترین گربه تاریخ، و قبلاً عنوان بلندترین گربه خانگی زنده را داشت. او در سال 2017 در آتش سوزی جان باخت.

  • پاورز در ویدئویی در مورد این بچه گربه گفت: “او مانند کلیفورد سگ قرمز بزرگ بزرگ شد و رشد کرد.”

    Cygnus Regulus Powers – مین کون نقره ای که رکورد بلندترین دم را در یک گربه خانگی زنده داشت. سیگنوس نیز در آتش سوزی سال 2017 جان باخت.

  • Fenrir Antares Powers، بلندترین گربه خانگی زنده. اندازه این گربه 47.83 سانتی متر است و در 29 ژانویه 2021 در Farmington Hills، Mich.

    او همچنین اگر اشیا را ببیند، آنها را از روی میز جدا می کند.

    Fenrir Antares Powers، بلندترین گربه خانگی زنده.  اندازه این گربه 47.83 سانتی متر است و در 29 ژانویه 2021 در Farmington Hills، Mich.

    Altair Cygnus Powers – دارنده عنوان رکوردهای گینس برای بلندترین دم در یک گربه خانگی زنده. اندازه دم او 16.07 اینچ است.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: Fenrir به عنوان بلندترین گربه خانگی زنده توسط رکوردهای جهانی گینس انتخاب شد.





    منبع

    او گفت: «آنها زندگی من را خوب می کنند. “آنها باعث شده اند که حالم خوب شود. حدس می زنم آنها به من دلیلی برای بالا رفتن از آن سوراخ دادند.”

    وب سایت گفت که صاحب Fenrir پزشک میشیگان و متخصص HIV ویل پاورز است. پاورز فنریر را زمانی که فنریر تنها 12 هفته داشت پذیرفت.

    گربه های رکورد شکن: در این روز جهانی گربه، این حیوانات خانگی که رکوردشکنی می کنند، افراد مشهور واقعی هستند

    سالین مارتین گزارشگر تیم USA TODAY NOW است. او اهل نورفولک، ویرجینیا است 757 و همه چیز وحشت، جادوگران، کریسمس و غذا را دوست دارد. او را در توییتر دنبال کنید @Saleen_Martin یا به او در [email protected] ایمیل بزنید.

    پاورز گفت که او هنوز در حال رشد است و برخی از مردم گربه را با پلنگ کوچک، پوما یا اوسلوت اشتباه می گیرند.

    به گفته انجمن بین المللی گربه، گربه های ساوانا مانند Fenrir تلاقی بین گربه های اهلی و گربه های وحشی آفریقایی گوش بزرگ هستند. این صلیب در دهه 1990 محبوبیت پیدا کرد و در سال 2001، انجمن ساواناها را به عنوان یک نژاد ثبت شده پذیرفت.

    و قد فنریر به او کمک می کند کارهایی را انجام دهد که دیگران نمی توانند.

    گربه های معروف خانواده عبارتند از:

    • آخرین رکوردساز خانواده، فنریر، کمی بلندتر از گربه های ساوانا با جثه متوسط ​​است. وب سایت گینس گفت: اندازه آنها معمولا بین 14 تا 17 اینچ است. او ممکن است از برادر فقیدش آرکتوروس بلندتر باشد.

      او به خاطر می‌آورد: «وقتی می‌خواستیم از او عکس بگیریم، مجبور شدیم برخی از گربه‌های دیگر را از اتاق خارج کنیم، و فنریر تصمیم گرفت که دیگر نمی‌خواهد در اتاق باشد. پس روی پاهای عقبش ایستاد و در را باز کرد.»

      پاورز به رکوردهای جهانی گینس گفت: “این واقعاً می تواند مردم را بترساند و آنها با ترس از او دور می شوند، اما وقتی به او توضیح دادم که او گربه درمانی و بسیار دوستانه است، مردم از رفتن به سمت او هیجان زده می شوند.”

      پاورز که رئیس یک پناهگاه برای گربه هاست و در مجموع شش گربه دارد، گفت که گربه ها از زمان آتش سوزی که دو دوست گربه او را گرفت، کمک زیادی به او کرده اند.

      پاورز در ویدئویی گفت که او همچنین “به شدت” گرسنه است و رژیم غذایی خود را به دلیل بزرگ شدن بیش از حد محدود دیده است.

      و خانواده فنریر با شهرت بیگانه نیستند. چهار گربه از پاورز رسماً رکوردهای جهانی گینس را از آن خود کردند.

      Fenrir Antares Powers، گربه ساوانا 2 ساله، در 29 ژانویه 2021 اندازه 18.83 اینچ داشت. رکورد او در نسخه رکوردهای جهانی گینس در نسخه 2023 منتشر شد.

      اما پاورز متوجه می شود که همه گربه ها آنقدر خوش شانس نیستند. به همین دلیل، او می خواهد از سوابق Fenrir برای برگزاری رویدادهای خیریه و جمع آوری پول برای گربه های ولگرد و پناه دادن به گربه ها در دیترویت استفاده کند.

      او به غذاها علاقه دارد، به بیماران کمک می کند تا در مطب پزشک استراحت کنند و اکنون او بلندترین گربه خانگی زنده جهان است.

      دکتر اعتراف می‌کند که برای گربه‌هایش همه کار می‌کند و حتی به شوخی گفت که پدرش می‌خواهد به دلیل علاقه‌شان به یکی از آنها تناسخ پیدا کند.

      Fenrir Antares Powers، بلندترین گربه خانگی زنده. اندازه این گربه 47.83 سانتی متر است و در 29 ژانویه 2021 در Farmington Hills، Mich.

  • فنریر که پاورز عاشقانه او را “فن” می نامد، دوستانه و صمیمی است. او همچنین دوست دارد در مطب پاورز برای آرام کردن بیماران مضطرب و استرس زا کمک کند.

    سگ رکورد شکن: Pebbles the Toy Fox Terrier با 22 سالگی به عنوان مسن ترین سگ زنده جهان انتخاب شد

    Fenrir Antares Powers، بلندترین گربه خانگی زنده.  اندازه این گربه 47.83 سانتی متر است و در 29 ژانویه 2021 در Farmington Hills، Mich.