فلو ریدا خواننده رپ 82.6 میلیون دلار برای نقض پرونده قرارداد دریافت کرد

وکلای سلسیوس در دادگاه و در پرونده های قبلی استدلال کردند که این شرکت پس از پایان قرارداد تأیید Flo Rida به بزرگترین موفقیت خود رسید – و تصمیمات تجاری دیگر منجر به افزایش فروش و ارزش سهام شد. سلسیوس هنوز هم می‌توانست نسبت به این حکم تجدیدنظر کند، اما بلافاصله مشخص نبود که آیا آنها می‌خواهند یا نه. وکلای این شرکت فوراً به پیام‌هایی که خواستار اظهار نظر از سوی آسوشیتدپرس بودند، پاسخ ندادند.

طبق شکایت مدنی، فلو ریدا از سال 2014 تا 2018 سفیر برند سلسیوس بود. در آن زمان، دیلارد نقش مهمی در راه اندازی دوره جدیدی برای توسعه، رشد و گسترش برند شرکت داشت و سلسیوس را به میلیون ها نفر در سراسر جهان معرفی کرد. ، شکایت گفت. دیلارد و وکلای او استدلال کردند که این همکاری راه را برای سلسیوس برای رشد سبد محصولاتش هموار کرد که شامل افزودن یک محصول پودری و خط تولید جدید به نام سلسیوس هیت در ارتباط با مشارکت فلو ریدا است. این شرکت از آن زمان تاکنون به طور مداوم برای محصولات پودری خود فروخته و درآمد جمع آوری کرده است.

اوستال گفت: «او (دیلارد) این محصول را دوست داشت، و این یک رابطه چهار ساله بسیار موفق بوده است. برخی معیارها وجود داشت. او قرار بود زمانی که اتفاقات خاصی رخ می‌دهد، سهام بگیرد. و در مورد اینکه آیا این معیارها به دست آمده اند یا خیر اختلاف نظر وجود داشت. بنابراین این چیزی است که در مورد آن بود.

جان اوستال، وکیل دادگستری، گفت فلو ریدا خواهان مالکیت 1 درصدی است که به او وعده داده شده بود و همچنان حاضر است سهام را به جای جایزه نقدی هیئت منصفه بپذیرد.

میامی (AP) – فلو ریدا، هنرمند هیپ هاپ، روز چهارشنبه پس از اینکه هیئت داوران فلوریدا جنوبی دریافتند سازندگان نوشیدنی‌های انرژی‌زای سلسیوس قرارداد با خواننده رپ و خواننده را زیر پا گذاشته‌اند و سعی کرده‌اند پول را از او پنهان کنند، 82.6 میلیون دلار دریافت کرد.

دیلارد به آسوشیتدپرس گفت: «اصولاً من به تولد این شرکت کمک کردم، و تنها چیزی که ما به دنبال آن بودیم افراد قابل اعتمادی بود که انگار یک خانواده هستند. “و بعد از آن وقتی نوبت به موفقیت امروز می رسد، من را فراموش کردند.”

دیلارد گفت: «من هنوز مالک شرکت هستم. “و وقتی اساساً بذر چیزی را کاشتید که موفقیت آمیز است، نمی توانید عشق بی قید و شرط نداشته باشید.”



منبع

فلو ریدا، که نام اصلی او ترامار دیلارد است، و شرکت تولیدی او، استرانگ آرم پروداکشنز، در ماه مه 2021 از شرکت سلسیوس هولدینگز مستقر در بوکا راتون در دادگاه شهرستان بروارد شکایت کرده بودند و ادعا کردند که این شرکت شرایط یک قرارداد تاییدیه را نقض کرده است.

دیلارد گفت که به نوشیدن محصولات سلسیوس ادامه می دهد و حتی سهامی در شرکت دارد. او گفت که مایل است از نبرد حقوقی خارج شود و در آینده دوباره با شرکت همکاری کند.