«فشار زیادی» بر جمهوری‌خواه برای رأی دادن به استیضاح بایدن وجود دارد

نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان روز یکشنبه گفت که برخی از جمهوری خواهان به استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور این کشور فکر می کنند، در صورتی که پس از انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان را به دست بگیرند.

کروز در اپیزودی از پادکست خود «حکم با تد کروز» در ژانویه گفت: «بله، فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد، چه موجه باشد یا نباشد». او افزود که فکر می‌کند دموکرات‌ها از استیضاح «برای اهداف حزبی برای تعقیب ترامپ استفاده کردند، زیرا با او مخالف بودند».

میس افزود که اگر رای استیضاح اتفاق بیفتد، “تفرقه” خواهد بود و مجلس باید با هم همکاری کند.

نانسی میس برنده مقدماتی شد: نماینده حزب جمهوری خواه میس، ترامپ را برای 6 ژانویه مورد انتقاد قرار داد، سپس در جریان مقدماتی خود در SC از او عقب نشینی کرد. آیا این به پیروزی او کمک کرد؟

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نانسی میس، نماینده پارلمان می‌گوید جمهوری‌خواه ممکن است رأی «تفرقه‌انگیز» برای استیضاح بایدن داشته باشد.



منبع

میس که رقیب مورد حمایت ترامپ، کیتی آرینگتون را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در ژوئن شکست داد، از نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمایت کرده است. میس در کمپین ریاست جمهوری ترامپ کار می کرد، اما پس از حمله 6 ژانویه از او انتقاد کرد.

برخی از جمهوری خواهان، از جمله سناتور تد کروز، از تگزاس، نیز در مورد استیضاح بایدن گمانه زنی کردند.

او همچنین گفت که از هر کسی که حزب جمهوری خواه معرفی کند، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، حمایت خواهد کرد.

نماینده نانسی میس، RS.C.، در یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از ساختمان کنگره ایالات متحده در ماه می 2022 صحبت می کند.

میس از RS.C به مجری برنامه چاک تاد در برنامه “Meet the Press” شبکه NBC گفت: “من معتقدم فشار زیادی روی جمهوری خواهان وجود دارد تا آن رای را داشته باشند و آن قانون را ارائه دهند.”

نماینده نانسی میس، RS.C.، در یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از ساختمان کنگره ایالات متحده در ماه می 2022 صحبت می کند.

تلاش برای استیضاح ترامپ دو حزبی بود و شامل 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان می شد که از حزب خود جدا شدند و به دموکرات های مجلس نمایندگان پیوستند.