فشار برای بزرگ کردن هزینه های پنتاگون افزایش می یابد

خدمات نظامی همچنین 17.8 میلیارد دلار اولویت هایی را مشخص کرده اند که در پیشنهاد بودجه گنجانده نشده است و احتمالاً هزینه های کنگره را هدایت می کند – از جمله پول برای خرید جنگنده های F-35 بیشتر، سرعت بخشیدن به تلاش های کشتی سازی، تولید مهمات بیشتر و افزایش سلاح های مافوق صوت. آزمایش کردن.

جک رید، رئیس نیروهای مسلح سنا (دکتر) به پولیتیکو گفت: “همیشه فشار رو به بالا بر روی خط اصلی بودجه وجود دارد. ما باید با آن مقابله کنیم.” من فکر می‌کنم، ما در تلاش هستیم به طور جمعی – مجلس نمایندگان، سنا، رهبری … و کاخ سفید – به یک خط مقدم برسیم.

رهبری پنتاگون همچنین احتمال پول بیشتر برای مقابله با تورم را رد نکرده است.

او گفت: «آنچه که ما نمی‌خواهیم، ​​خط اصلی اضافه شده است که مملو از برنامه‌های جدیدی است که نمی‌توانیم از آن‌ها حمایت کنیم و در سال‌های گذشته از پس پرداخت آن‌ها برنمی‌آییم و تورم را پوشش نمی‌دهد». “این نگرانی شماره یک من است.”

افزایش هزینه ها، همراه با متعادل کردن پاسخ به حمله روسیه به اوکراین با چالش بلندمدت چین، به مبارزه برای افزایش خط دفاعی دامن می زند زیرا کمیته های کنگره مذاکرات خود را در مورد برنامه های پنتاگون هفته آینده آغاز می کنند.

با این حال، آستین و پنتاگون برس از پیشنهاد خود به عنوان قوی در مواجهه با تورم دفاع کرده اند. مایک مک‌کورد، کنترل‌کننده، خاطرنشان کرد که پنتاگون از شاخص قیمت مصرف‌کننده استفاده نمی‌کند، که اکنون تورم را بیش از 8 درصد تعیین می‌کند تا تغییر در هزینه‌های خود را محاسبه کند. او همچنین به قانونگذاران گفت که دولت با افزودن سالانه 20 میلیارد دلار به بودجه پنتاگون تا سال مالی 2027 به تورم پاسخ داد.

صنعت دفاعی نیز در حال کاهش بودجه است. انجمن صنایع هوافضا، یک گروه مدافع برتر، هفته گذشته به درخواست‌ها برای افزایش هزینه‌های دفاعی پیوست و از رهبران مجلس نمایندگان و سنا خواست تا افزایش 3 تا 5 درصدی پس از تورم را اتخاذ کنند.

کن کالورت، نماینده ارشد جمهوری خواه در پنل تخصیص دفاعی مجلس نمایندگان، پیش بینی کرد که مسیر دستیابی به توافق بودجه دولتی در نهایت شبیه آخرین معاهده هزینه ای خواهد بود که در ماه مارس بسته شد.

سناتور دان سالیوان (رئیس آلاسکا) گفت: «من فکر می‌کنم به احتمال زیاد کاری که سال گذشته در NDAA انجام دادیم – جایی که افزایش واقعی 3 درصدی را در طول نشانه‌گذاری NDAA ارائه دادیم – من فکر می‌کنم که در سمت مجوز بسیار محتمل است. ، “که به مالکان اتاق را می دهد و سیگنال می دهد که اینجا جایی است که باید برویم.”

دموکرات ها مجبور خواهند شد یا از طرح بایدن حمایت کنند یا – همانطور که سال گذشته انجام دادند – میلیاردها هزینه نظامی دیگر صرف کنند.

پیشنهاد 813 میلیارد دلاری دفاع ملی شامل 773 میلیارد دلار برای پنتاگون و همچنین ده ها میلیارد دلار برای برنامه های تسلیحات هسته ای تحت نظارت وزارت انرژی است.

کنگره میلیاردها دلار بودجه دفاعی اضطراری برای تسلیح اوکراین، جایگزینی تسلیحات ارسال شده برای مبارزه با روسیه و حمایت از استقرار نیروهای بیشتر به اروپا اختصاص داده است.

رید گفت: “در حالی که این بودجه آماده می شد، وضعیت اوکراین به وضوح به اندازه امروز مرتبط نبود. بنابراین فشار زیادی وجود دارد.” موضوع تورم به اندازه امروز قابل لمس نبود. بنابراین عوامل تغییر کرده اند.

جمهوری خواهان از شهادت لوید آستین وزیر دفاع در ماه آوریل و ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش که اذعان داشتند که مفروضات بودجه قدیمی است، استفاده کردند.

جمهوری خواهان نیروهای مسلح به رهبری اینهوف و نماینده مایک راجرز از آلاباما خواستار افزایش 5 درصدی خط بالای پنتاگون بالاتر از نرخ تورم شده اند. اگرچه هیچ یک هنوز رقم خاصی را ذکر نکرده اند، اما این اقدام به معنای ده ها میلیارد دلار بیشتر از بودجه دفاع ملی پیشنهادی است که در حال حاضر از نظر اسمی بزرگترین بودجه است.

فانینگ نوشت: «بحث اصلی باید با حمایت از سرمایه گذاری مالی کافی شروع شود. رشد سه تا پنج درصدی بالاتر از نرخ تورم، سطح سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای حمایت از نیروی جهانی آمریکا، حفظ برتری رقابتی خود در برابر دشمنان و عقب‌نشینی از نظر فناوری در مناطقی است که در آن عقب هستیم.»

تصاحب کنندگان ارشد مجلس نمایندگان و سنا در تلاش هستند تا توافقی را در مورد هزینه های دفاعی و داخلی ایجاد کنند که راه را برای تصویب لوایح بودجه دولت هموار کند، اما با تلاش جمهوری خواهان برای افزایش دفاع برای مقابله با تورم، یک توافق دست نیافتنی باقی مانده است.

بسته کمکی 40 میلیارد دلاری که ماه گذشته تصویب شد، اوکراین را برای چند ماه آینده تقویت خواهد کرد. اما با طولانی شدن جنگ و زمانی که قانونگذاران و پنتاگون به دنبال تقویت حضور نظامی ایالات متحده در لبه شرقی ناتو هستند، ممکن است بودجه نظامی بیشتری در راه باشد.

دموکرات‌های مترقی که برای محدود کردن هزینه‌های نظامی فشار آورده‌اند، تقریباً به طور قطع مبارزه خواهند کرد، و حتی ممکن است برای سطحی پایین‌تر از پیشنهاد بایدن تلاش کنند. اما جناح چپ حزب تا به امروز توسط اکثریت دو حزبی که از پول بیشتری برای دفاع حمایت می کنند، تحت کنترل بوده است.

علاوه بر مسیر نامشخص تورم، پاسخ بلندمدت به تهاجم روسیه به اوکراین بر مذاکرات دفاعی سنگینی خواهد کرد.

کاتلین هیکس، معاون وزیر دفاع، در ماه می گفت که این وزارتخانه با کنگره “برای اطمینان از اینکه ما قدرت خرید این برنامه را در سال مالی آینده داریم” همکاری خواهد کرد.

اگر در نهایت این برنامه با فاکتور تورم باشد که دوباره پیش بینی کنگره ایالات متحده خواهد بود که ما احساس می کنیم به دقت نزدیک تر است و سپس از طریق مکمل های سال آینده، روی هر چیزی کار می کنیم. هیکس در رویدادی که توسط مؤسسه ریگان برگزار شد، گفت. ما این برنامه را می خواهیم.

اریک فانینگ، رئیس و مدیر عامل AIA در نامه‌ای به روسای کمیته خدمات مسلح و تخصیص استدلال کرد که «هیچ تحلیل معتبری نمی‌تواند از رقابت با چین و روسیه با بودجه‌های کمتر حمایت کند».

اختياري غير دفاعي پايين مي‌آيد و دفاع در پايان روز بالا مي‌رود، در غير اين صورت تحت فشار قرار خواهيم داشت. [continuing resolution]کالورت گفت: «همین. این پیچیده نیست.”



Source link

با این حال، بسیاری از جمهوری خواهان مطمئن هستند که حمایت دو حزبی برای تقویت دیگری وجود دارد.

در همین حال، رهبران دفاعی نشان می‌دهند که کنگره را برای داشتن پول بیشتر برای مبارزه با تورم به کار خواهند گرفت.

جمهوریخواهان ارشد که معتقدند تورم افزایش دفاعی 4 درصدی بایدن را خواهد بلعید، زمانی که در هفته‌های آتی سیاست‌های دفاعی و هزینه‌های دفاعی سالانه مورد بحث قرار می‌گیرد، تزریق نقدینگی بزرگ‌تری را پیش‌بینی می‌کنند.

تلاش برای بودجه بزرگتر پنتاگون در حال افزایش است، زیرا قانونگذاران ارشد و صنایع دفاعی تلاش می کنند تا پیشنهاد هزینه های نظامی 813 میلیارد دلاری رئیس جمهور جو بایدن را افزایش دهند.

کمیته نیروهای مسلح سنا نسخه سالانه قانون مجوز دفاع ملی را در اواسط ژوئن بررسی خواهد کرد. کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان از جزئیات اولیه لایحه دفاعی خود رونمایی می کند و هفته آینده نشانه گذاری کمیته فرعی را برگزار می کند. تصاحب‌کنندگان مجلس قصد دارند تا قبل از پایان ماه، قانون پنتاگون را تصویب کنند.

نه رید و نه رئیس نیروهای مسلح مجلس نمایندگان، آدام اسمیت (D-Wash.) نگفته اند که آیا آنها با پیشنهاد بایدن در لوایح خود مطابقت دارند یا از آنها فراتر خواهند رفت. اما اسمیت اخیراً اعلام کرد که برای حفظ خط آماده است و گفت که “100 درصد مطمئن است” که 813 میلیارد دلاری که بایدن به دنبال آن است می تواند نیازهای امنیت ملی ایالات متحده را برآورده کند.

یک توافق همچنین نیاز به افزایش بودجه برای برنامه های داخلی برای دموکرات ها برای حمایت از آن دارد.

هیکس، با این حال، نسبت به انباشت میلیاردها دلار برای تسلیحاتی که پنتاگون درخواست نکرده هشدار داد – تاکتیکی سالانه که کنگره احتمالاً در صورتی که قانونگذاران خط اصلی بالاتر را تصویب کنند، از آن استفاده خواهد کرد.

بایدن افزایش 30 میلیارد دلاری هزینه های دفاع ملی را در بودجه مالی 2023 خود از سطح فعلی پیشنهاد کرده است. کنگره در حال حاضر تقریباً 29 میلیارد دلار بیشتر از آنچه فرمانده کل قوا به دنبال آن بود برای دفاع در سال مالی 2022 اختصاص داده است، و دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با هم متحد شدند تا اولین طرح پنتاگون بایدن را سرزنش کنند.

حتی اگر دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان حول محور بزرگ‌تر NDAA متحد شوند، قانون‌گذاران همچنان باید قوانین مربوط به تخصیص دفاعی را برای تأمین بودجه ارتش اصلاح کنند.

اسمیت گفت: «تورم بر کل دولت تأثیر می گذارد. قرار نیست در مورد تورم فقط در چارچوب بودجه دفاعی صحبت شود، بلکه در چارچوب کل بودجه صحبت خواهد شد.

سناتور جیم اینهوف از اوکلاهاما، جمهوری خواه ارشد نیروهای مسلح سنا، در مصاحبه ای کوتاه گفت: «فقط فکر می کنم ما در این مورد همه چیز را در کنار خود داریم». ما باید بتوانیم افزایش های کافی را که می خواهیم به دست آوریم.»