فروشگاه دیزنی ژاپن کالاهایی را می فروشد که وینی پو را نشان می دهد که کاغذ سفید خالی در دست دارد

تصویر ویژه از طریق گتی

اخیراً، صفحات سفید کاغذ سفید به عنوان نمادی از سرپیچی در اعتراضات جاری علیه محدودیت ها و سانسور COVID در چین استفاده شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: فروش بیتت 10 برابر به دلیل انبارهای دستمال توالت افزایش یافت

تی‌شرت‌ها در وب‌سایت فروشگاه دیزنی ژاپن 4950 ین (36 دلار)، لیوان‌ها 2420 ین (18 دلار) یا 2530 ین (19 دلار) قیمت دارند، در حالی که کیف‌های جوراب دار تا 4290 ین (32 دلار) قیمت دارند.

فروشگاه دیزنی ژاپن کالاهایی را می فروشد که وینی پو را نشان می دهد که کاغذ سفید خالی در دست دارد

به نظر می رسد این تصویر از یک میم در سال 2013 نشات می گیرد که در آن شی جین پینگ رئیس جمهور چین با خرس نمادین دیزنی مقایسه می شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: محله چینی های شیکاگو پس از یک سری سرقت های مسلحانه در حالت آماده باش قرار گرفت



منبع

فروشگاه دیزنی در ژاپن اقلامی را می فروشد که وینی پو را در حال بلند کردن یک تکه کاغذ سفید سفید روی آنها نشان می دهد، از جمله تی شرت، هودی، کیف و لیوان.

یوتیوبر PewDiePie نیز در سال 2019 پس از انتشار ویدئویی در مورد تمسخر شی به دلیل شباهت هایش به وینی پو، از ورود به چین منع شد.

هودی با قیمت 8800 ین (65 دلار) گرانترین کالا در خط کالا است. به گفته Insider که برای اولین بار در مورد این مجموعه گزارش داد، این فروشگاه همچنین قاب های تلفنی را می فروخت که پو یک تکه کاغذ سفید روی آنها نگه داشته است، اما از آن زمان به فروش رسیده است.

مقامات چینی این میم را پس از انتشار و توقیف «کریستوفر رابین»، اقتباسی لایو اکشن از مجموعه دیزنی «وینی پو» در سال 2018 در رسانه های اجتماعی، سانسور کردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد استرالیایی از خود در حال آزار نژادی زن آسیایی در قطار سیدنی فیلم می گیرد

فروشگاه دیزنی ژاپن کالاهایی را می فروشد که وینی پو را نشان می دهد که کاغذ سفید خالی در دست دارد

اطلاعات بیشتر از NextShark: طرفداران بر سر نسخه آسیای شرقی «ولما» از Mindy Kaling جدا شدند

عکسی که شی را در حال راه رفتن با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در ژوئن 2013 نشان می دهد، در کنار تصویری از پو در حال راه رفتن با دوستش تایگر قرار داده شده است.