فرماندار کوبایی-آمریکایی فلوریدا میراث خود را برای آرای ضد مهاجران می فروشد

و این پایین، ستوان فرماندار، اولین خودروی شما نیست.

جنت نونیز، ستوان محترم فرماندار،

به همین ترتیب، دفاع شما اکنون این است که بر کلماتی که قبلاً گفته شده، مدتها پس از ارسال پیام سمی، سایه بیاندازید.

ظاهراً نه یک آمریکایی کوبایی که تاریخ و میراث را ارج می نهد.

سانتیاگو

آیا آنقدر در حباب برتری طلبی پیچیده شده اید که چیزهای بدیهی را نمی بینید؟

و لطفاً با گفتن اینکه قصد شما از فرستادن کوبایی‌ها به دلاور نیست، بلکه فقط از سایر مهاجرانی که از طریق دریا و مرزهای جنوبی وارد می‌شوند، این چاله را عمیق‌تر حفر نکنید.

صاف مثل خورشید که از میان ابرها می شکند.

تاریخ و میراث

وقتی پدرتان درگذشت، به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت: «در سال 1961 پس از اطلاع از اینکه می‌تواند به دلیل داشتن دیدگاه‌هایی که مخالف رهبر کشور فیدل کاسترو است، با بازداشت خانگی مواجه شود، هاوانا را ترک کرد.»

اکنون که شیرین کاری شما در زمان انتخابات در میامی شکست خورده است، تمام آنچه را که می خواهید به عقب برگردانید، اما من تفسیر ضد مهاجر شما را در رادیو کوبا شنیدم – و اسپانیایی بی عیب و نقص صحبت می کنم.

همه اینها باعث می شود موضع شما – دستفروشی مداوم شما در محل صحبت های جمهوری خواهان ارزان قیمت و مهاجران در پایتخت تبعیدیان، مکانی پناهگاه ساخته شده در برابر بادهای غالب نژادپرستی آمریکایی – بسیار غیراخلاقی باشد.

زمانی که ما را مداخله‌گر می‌دیدند، شماره‌های ورود ما از نظر مذهبی ثبت می‌شد – و چه 250000 نفر در طول پروازهای آزادی یا، به ویژه، 125000 نفری که با قایق ماریل آمدند و به‌عنوان مجرم شناخته شدند – به نظر می‌رسید که آنها همیشه خیلی زیاد

شما انجام دادن بدانید که آمریکایی‌های ضدمهاجر مانند شما – و مانند فرمانداری که خدمت می‌کنید – نمی‌خواستند والدین کوبایی شما یا من در میامی دهه 1960 دسته‌جمعی ساکن شوند، درست است؟

اما، غرور یک لاتین تبار در مقام های عالی مدت هاست که محو شده است، وقتی می گویید که هستید، شما را باور می کنیم.

در مواجهه با واکنش‌های منفی، پس از آن وانمود کردید که سازمان را به عنوان گروهی نفرت‌انگیز که با برتری‌طلبان سفیدپوست و اصلاح‌طلبان مرتبط است، ناآگاه هستید.

دهه بعد از دهه، بسیاری از آمریکایی‌ها زبان، فرهنگ، رنگ پوست و سیاست‌های «سبک کازابلانکا» ما را رد کردند.

اگر در موقعیتی نبودید که بتوانید به جامعه ما کمک کنید – یا به آن آسیب برسانید، برای من یک ذره مهم نبود که در مورد امواج رادیویی محافظه کار کوبایی میامی چه حرف هایی می زنید.

همینطور برای کوبایی هایی که در دهه های 1970، 80 و 90 آمده بودند.

بیشتر بخوانید: ستوان فرماندار Jeanette Núñez معنای لهجه، tilde در نام خود را فراموش کرده است.

اکنون، این جمهوری‌خواهان کوبایی-آمریکایی مانند شما هستند – و رنه گارسیا، رئیس حزب جمهوری‌خواه کانتی میامی-دید، که در برابر رکورد جدید تعداد ورودی‌های مرزی در روز دوشنبه دو برابر شدند. و این شما، آمریکایی‌های کوبایی هستید که مردم را طرد می‌کنید، کسانی را که ما از آسایش و امنیت میامی خود در جریان تظاهرات تاریخی 11 ژوئیه 2021 در کوبا تشویق کردیم.

شما و مجریان رادیو به حزب جمهوریخواه وفادار و قابل پیش بینی هستید. همه شما قبلاً غرق شده اید، دروغ می گویید و هر چیزی را که مناسب سیاست های راست افراطی نیست، تحقیر می کنید.

احساسات ضد مهاجرتی شما کاملاً مستند است.

ما به راحتی آنها را شهید می خواهیم نه تبعیدی.

چه چیزی سال 2022 را با سال 1961 متفاوت می کند؟

ما فقط اینجا هستیم تا منتظر بمانیم تا فیدل کاسترو سقوط کند، او گفت، احساسی که او با آن زندگی کرد، و علیرغم دهه‌ها تبعید به عنوان یک شهروند کوبایی جان باخت، علی‌رغم تهدیدهای جمهوری‌خواهان، که او احمقانه با عینک‌های رز رنگی به آنها می‌نگریست. پوشش پزشکی او

“او هست [DeSantis] میامی هرالد گزارش داد که نونیز گفت، خیلی رک و پوست کنده آنها را به ایالت دلاور، ایالت رئیس جمهور بفرستم. آن اعدادی که از طریق مرز کوبا آمده‌اند، می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که جایی که می‌خواهند برسند، آخرین جایی که می‌خواهند بروند فلوریدا است.»

و من اینجا هستم تا تاریخ و میراث خود را به شما یادآوری کنم.

این نسلی است که شما در سال 1972 در میامی در آن متولد شدید – و وقتی خود را با آن نوع سیاستمداری که در آن زمان و اکنون از گفتمان مشابهی حمایت می‌کردند، بی‌احترامی می‌کنید تا به ما بفهمانند که ما در آن‌ها مورد نظر نبودیم و نیستیم. بهشت

مردمی که امروز فرار می کنند بسیار بدتر از تهدید حبس خانگی بوده اند.

چگونه در سال 1969 به پدرم 100 دلار پیشنهاد شد، پول زیادی برای اقامت مجدد در اوکلاهاما.

“آن. فرماندار ژانت نونیز معنای لهجه و تار و پود را در نام خود فراموش کرده است.» در سال 2019 بعد از اینکه شما با شادی تیتر یک رویداد را که توسط متنفران و ملی گرایان بدنام از مهاجران برگزار شد، نوشتم.

استثناگرایی کوبا فقط یک قانون مهاجرتی است که به هر حال توسط لیندون بی. جانسون، یک دموکرات، به نفع والدین ما تصویب شده است. پناهندگان دیگر، مانند هائیتی ها، از شرایط هرج و مرج و خطرناکی مانند قتل و ضرب وشتم فرار می کنند، نه از قطع برق.

تو که پدر و مادرت فرار کردند و برای جنگ نماندند، حالا می‌خواهی کسانی را که فرار کردند را به دلاور بفرستی. کاسترو همین کار را با ما کرد – ما را از آنجا بیرون کرد. فقط به این دلیل که این کوبایی‌ها نمی‌خواستند محکومیت‌های 10، 15 یا 20 ساله‌ای را که رژیم صادر می‌کند، بگذرانند، بهایی که باید برای اعتراض در کوبا بپردازند.

هنگامی که شما پیشنهاد احمقانه فرماندار رون دیسانتیس را برای نژادپرستان فلوریدا در مورد اتوبوس مهاجران به ایالت دلاور زادگاه رئیس جمهور بایدن – از جمله موج جدید فرار کوبایی ها از کمونیسم – پذیرفتید، می دانید چه چیزی به ذهنتان خطور کرد؟

چیزی برای سوء تفاهم وجود ندارد، همانطور که توسط فلک فقط انگلیسی فرماندار ادعا شده است، در آنچه شما شنبه در رادیو محافظه کار کوبا گفتید.

سانتیاگو



منبع

او با افتخار رد کرد.

بعضی ها حتی نمی خواستند در حیاط هیالیه خود درخت انبه بکاریم. میدانم. داستان را نوشتم و بسیاری در آمریکا هنوز انبه را دوست ندارند، مهم نیست که چقدر برای به دست آوردن آرای ما به جامعه ما می خندند.