فرماندار کنتاکی ایمیل هایی را منتشر می کند که نشان می دهد بایدن قصد دارد جمهوری خواه ضد سقط جنین را به عنوان قاضی معرفی کند

نامزدی قاضی: چاد مردیت، رئیس جمهور جمهوریخواه ضد سقط جنین، بایدن که قصد دارد قاضی بسازد، کیست؟

چاد مردیث

یارموث و بشیر، همراه با دیگر دموکرات‌ها، هفته گذشته نامزدی مورد نظر بایدن را مورد تضعیف قرار دادند، به طوری که یارموت مردیت را “افراطی” خواند و بشیر گفت “این غیرقابل دفاع است”.

چاد مردیث

پیک ژورنال برای اولین بار در تاریخ 23 ژوئن ایمیل های کاخ سفید را تحت قانون سوابق باز کنتاکی درخواست کرد.

اصطلاح “نگهداری نزدیک” گاهی اوقات برای اطلاعاتی استفاده می شود که برای توزیع گسترده نیست.

اما روز بعد، 24 ژوئن، تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده مبنی بر لغو رو در مقابل وید و پایان دادن به حق قانونی فدرال برای سقط جنین صادر شد.

یارموت و دیگر مقامات به کویر ژورنال گفته اند که معتقدند بایدن با انتصاب مردیث، وکیل جامعه فدرالیست که علیه حقوق سقط جنین مبارزه کرده است، موافقت کرده است تا مک کانل نامزدهای آینده کاخ سفید را متوقف نکند.

ایمیل کاخ سفید: بایدن قصد داشت قاضی ضد سقط جنین را در روز حکمرانی رو به نامزد کند

مارشال نوشت: «متاسفم که این را در ایمیل اصلی وارد نکردم، اما می‌خواستم توضیح دهم که ایمیلی که فرستادم اطلاعاتی از قبل تصمیم‌گیری و امتیازی بود. “لطفاً اگر سوالی دارید به من اطلاع دهید.”

با خبرنگار جو سونکا در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر دنبال کنید. @joesonka. با اشتراک امروز در بالای این صفحه از روزنامه نگاری محلی قوی حمایت کنید.

این مقاله در اصل در لوئیزویل پیک ژورنال ظاهر شد: بشیر ایمیل‌های «ممتاز» را در مورد نامزدی چاد مردیث برگرداند.





منبع

دفتر Beshear در ایمیل خود سه شنبه که سوابق را به مجله پیک تحویل داد، توضیح نداد که چرا مسیر انکار اولیه را معکوس کرد.

بایدن همچنان برای نامزدی مردیت به شدت تلاش می کند

اطلاعات بیشتر در مورد نامزدی داور: خشم دموکرات ها از نامزدی معلق بایدن برای جمهوری خواه ضد سقط جنین برای کرسی قاضی

این امر روز سه شنبه ادامه یافت، زمانی که کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود، مکرراً سؤالات رسانه ها در مورد مردیت و توافق احتمالی بایدن با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا را منحرف کرد.

گروه‌های ملی حقوق سقط جنین روز سه‌شنبه برای انتقاد از نامزدی در بیانیه‌ای مشترک، از جمله فدراسیون والدین برنامه‌ریزی شده آمریکا، NARAL طرفدار انتخاب آمریکا، مرکز ملی حقوق زنان، شورای ملی زنان یهودی، صندوق اقدام همه* بالاتر از همه، URGE، به مبارزه پیوستند. کاتولیک ها برای انتخاب و پزشکان برای سلامت باروری.

واشنگتن، دی سی - 02 ژوئن: کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس مطبوعاتی روزانه در کاخ سفید در 02 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی به خبرنگاران خطاب می کند.  ژان پیر در مورد کنترل اسلحه، تورم و اقتصاد و کمبود مداوم شیر خشک صحبت کرد.

در همان روز، کاخ سفید به جان یارموت، نماینده ایالات متحده، دی-لوئیسویل، گفت که قصد دارد مردیث را – به دلیل مخالفت‌های شدید او – نامزد کند، اما این نامزدی مطرح نشد.

کاخ سفید درباره نامزدی بحث نخواهد کرد

این گروه ها اظهار داشتند: «ما در یک بحران ملی سقط جنین هستیم. ما در این لحظه هستیم زیرا قضات ضد سقط جنین عمداً در هر سطحی نامزد شدند تا حق اساسی ما برای سقط جنین را از بین ببرند – و با توجه به سابقه او، می دانیم که چاد مردیت این کار را انجام خواهد داد. استثنا نباشید

طی هفته گذشته، کاخ سفید از اظهار نظر در مورد نامزدی احتمالی مردیت خودداری کرده است.

لوئیزویل، کی. – دفتر فرماندار اندی بشیر روز سه شنبه مسیر خود را تغییر داد و ایمیلی را در 23 ژوئن کاخ سفید ارائه کرد که تأیید می کرد رئیس جمهور جو بایدن قصد دارد یک جمهوری خواه ضد سقط جنین را برای انتصاب مادام العمر به عنوان قاضی منطقه فدرال در کنتاکی معرفی کند.

مارشال در یک ایمیل بعدی که در 29 ژوئن برای Minix ارسال کرد، اظهار داشت که ایمیل 23 ژوئن او “اطلاعات پیش تصمیم و ممتاز” بود.

اگرچه دفتر Beshear در ابتدا از پیروی کردن خودداری کرد – گفت که این “مقدمه ای” است و بنابراین طبق قانون اسناد باز کنتاکی مستثنی شده است – Courier Journal به طور مستقل نسخه ای از اولین ایمیل را به دست آورد.

ژان پیر در مورد واکنش شدید دموکرات‌ها در مورد نامزدی و معامله با مک‌کانل، گفت: «ما هنوز کسی را نامزد نکرده‌ایم – این چیزی است که من می‌گویم.»

کاتلین ام. مارشال، دستیار کاخ سفید، معاون سابق فرماندار نوادا که در ماه اوت به عنوان مشاور ارشد فرمانداران در دفتر امور بین دولتی به کاخ سفید پیوست، ایمیلی را در 23 ژوئن ارسال کرد که در آن آمده بود: «برای نامزد شدن فردا: … استیون چاد. مردیث: نامزد دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی کنتاکی.

این ایمیل با موضوع “Close Hold” برای Coulter Minix، یکی از کارکنان Beshear در دفتر فرماندار DC ارسال شد، که بلافاصله پاسخ داد: “ممنون، کیت. من اطلاعات را به اشتراک می‌گذارم و قدردانی می‌کنم.”

ژان پیر گفت: «ما در اینجا به این نکته اشاره می کنیم که در مورد هیچ جای خالی، چه در قوه مجریه یا قوه قضاییه، به ویژه آنهایی که هنوز نامزد نشده اند، اظهار نظر نکنیم.

دفتر فرماندار همچنین ایمیلی را از یک مقام کاخ سفید ارسال کرد که در 29 ژوئن ارسال شده بود – پنج ساعت قبل از اینکه پیک ژورنال برای اولین بار داستان نامزدی وکیل چاد مردیث را منتشر کند – که در آن توضیح داده شده بود که ایمیل اصلی “قبلی تصمیم گیری و تصمیم گیری شده بود”. اطلاعات ممتاز.”

واشنگتن، دی سی – 02 ژوئن: کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس مطبوعاتی روزانه در کاخ سفید در 02 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی به خبرنگاران خطاب می کند. ژان پیر در مورد کنترل اسلحه، تورم و اقتصاد و کمبود مداوم شیر خشک صحبت کرد.

دفتر فرماندار روز سه شنبه مسیر خود را تغییر داد و یک کپی از هر دو ایمیل را در جریان کنفرانس مطبوعاتی ژان پیر تحویل داد.

«چاد مردیت نباید برای مادام العمر برای قضاوت نامزد شود. این در هر زمانی غیرقابل قبول است، اما به ویژه در شرایطی که شش قاضی دیوان عالی کشور حقوق اساسی را از میلیون ها نفر سلب کرده اند.»

مک کانل و مردیث نیز از اظهار نظر خودداری کرده اند.

پیک ژورنال برای انتشار ایمیل های کاخ سفید فشار می آورد