فرماندار کالیفرنیا از آزادی مشروط پیروان چارلز منسون جلوگیری کرد

اما آنتونی دیماریا، برادرزاده جی سبرینگ، یکی از قربانیان کرنوینکل، از نیوسام خواسته بود که از آزادی او جلوگیری کند «به دلیل ماهیت نادر، شدید و فاحش جنایاتش». او گفت که اقدامات او “کل میراث هلتر اسکلتر را تحریک کرد که باعث زخم‌های دائمی تاریخی شده است” و حداقل سال‌ها بعد الهام‌بخش دو قتل رسمی شد.

کرنوینکل 19 ساله بود و با خواهر بزرگ‌ترش زندگی می‌کرد که منسون را که در آن زمان 33 سال داشت، در یک مهمانی ملاقات کرد، زمانی که او می‌گفت احساس گمراهی و تنهایی می‌کند.

تیت به مقامات آزادی مشروط گفت: «همه ما از خانه‌هایی با مشکلات می‌آییم و تصمیم نداشتیم بیرون برویم و هفت غریبه را وحشیانه بکشیم.



منبع

همچنین، برای اولین بار، دادستان های شهرستان لس آنجلس در جلسه آزادی مشروط برای اعتراض حضور نداشتند، بر اساس سیاست دادستان منطقه جورج گاسکون مبنی بر اینکه دادستان ها نباید در تصمیم گیری درباره آمادگی زندانیان برای آزادی دخالت داشته باشند.

او گفت: «منسون پاسخ‌هایی داشت که می‌خواستم بشنوم… تا بتوانم دوست داشته باشم، تا بتوانم آن عشقی را که در زندگی‌ام منتظرش بودم، داشته باشم».

او و سایر پیروان رهبر فرقه در اواخر دهه 1960، ایالت را به وحشت انداختند و جنایاتی را مرتکب شدند که نیوسام گفت “از ترسناک ترین جنایات در تاریخ کالیفرنیا بود.”

او گفت که برای آنچه که فکر می کند رابطه ای با “مرد جدید زندگی من” است که برخلاف دیگران به او گفته بود او را دوست دارد و زیباست، با او ترک کرد.

شب بعد، او گفت که منسون و دست راستش، چارلز «تکس» واتسون، به او گفتند که «یک کار جادویی انجام دهد»، بنابراین او با چنگال به شکم لا بیانکا ضربه زد، سپس پارچه ای برداشت و نوشت: «هلتر اسکلتر». “برخیز” و “مرگ بر خوک ها” روی دیوارها با خون او.

خواهر شارون تیت، دبرا تیت، آخرین بازمانده از خانواده نزدیک او، از جمله قربانیانی بود که توضیح کرنوینکل مبنی بر اینکه او توسط مصرف الکل و یک خانواده غیر حامی در زمان بزرگ شدن به منسون هدایت شده بود را رد کرد.

او در قتل هنرپیشه باردار شارون تیت و چهار نفر دیگر در سال 1969 محکوم شد. او به کشتن خواربارفروش لنو لابیانکا و همسرش رزماری شب بعد در آنچه که دادستان ها می گویند تلاش منسون برای شروع یک جنگ نژادی بود، کمک کرد.

برادرزاده این زوج، لوئیس اسمالدینو، به مقامات آزادی مشروط گفت، چنگال دسته استخوانی “بخشی از مجموعه ای بود که ما در تعطیلات … برای تراشیدن بوقلمون هایمان استفاده می کردیم.”

حدود دو سال سفر و مصرف مواد مخدر طول کشید تا اینکه او به عنوان «شخصیتی شبیه به مسیح که رهبری فرقه را بر عهده داشت» ظاهر شد و شروع به صحبت در مورد ایجاد جنگ نژادی کرد و از پیروانش پرسید: «آیا برای من می‌کشید؟ و من گفتم بله.»

کرنوینکل زمانی که یکی از پیروان منسون، سوزان اتکینز، در سال 2009 بر اثر سرطان در زندان درگذشت، کرنوینکل به طولانی‌ترین زندانی زن در ایالت تبدیل شد.

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – فرماندار کالیفرنیا روز جمعه آزادی مشروط پاتریشیا کرنوینکل، یکی از پیروان چارلز منسون، را مسدود کرد، بیش از پنج دهه پس از آن که او “Helter Skelter” را روی دیوار با استفاده از خون یکی از قربانیان خود خط زد.

او و سایر شرکت کنندگان در ابتدا به اعدام محکوم شدند. اما پس از اینکه مجازات اعدام در کالیفرنیا در سال 1972 برای مدت کوتاهی خلاف قانون اساسی اعلام شد، با امکان آزادی مشروط به زندگی محکوم شدند.

یک هیئت دو نفره آزادی مشروط برای اولین بار در ماه مه توصیه کرد که کرنوینکل پس از 14 بار محرومیت از آزادی مشروط آزاد شود. نیوسام قبلاً توصیه های آزادی مشروط برای سایر پیروان منسون را که در سال 2017 در زندان درگذشت، رد کرده بود.

نیوسام گفت که او هنوز بینش کافی در مورد اینکه چه چیزی باعث شده او در طول روابط بد مرتکب جنایات یا “محرک های تفکر و رفتار ضد اجتماعی” او شده است، ندارد.

نیوسام گفت: خانم کرنوینکل ایدئولوژی های نژادپرستانه و آخرالزمانی آقای منسون را کاملا پذیرفت. “خانم. کرنوینکل نه تنها قربانی آزار آقای منسون بود. او همچنین نقش مهمی در خشونت و تراژدی که میراث خانواده منسون شد، داشت.

قوانین جدید از زمانی که کرنوینکل آخرین بار در سال 2017 از آزادی مشروط محروم شد، هیئت آزادی مشروط را ملزم می‌کرد تا در نظر بگیرد که او در سن جوانی مرتکب قتل شده و اکنون مسن است.

نیوسام موافقت کرد که او در زندان رفتار خوبی داشته است، بسیاری از برنامه های توانبخشی و آموزشی را به پایان رسانده است و “پشیمانی شدیدی از خود نشان داده است.” اما او نتیجه گرفت که “تلاش های او به اندازه کافی خطر ابتلا به خطرات آینده را کاهش نداده است.”

کرنوینکل در جریان آزادی مشروط خود در سال 2016 درباره چگونگی ضربات چاقو به ابیگیل فولگر، 26 ساله، وارث یک ثروت قهوه، در خانه تیت در 9 اوت 1969 صحبت کرد.

واتلی بلافاصله به پیام‌های تلفنی و ایمیلی که به دنبال اظهارنظر درباره تصمیم نیوسام بودند، پاسخ نداد.

فراتر از قتل‌های وحشیانه‌ای که مرتکب شد، او نقش رهبری در فرقه و مجری ظلم آقای منسون داشت. او زنان دیگر فرقه را مجبور به اطاعت از آقای منسون کرد و از فرار آنها جلوگیری کرد.

فرماندار گاوین نیوسام گفت که کرنوینکل که اکنون 74 ساله است، هنوز هم خطرات امنیت عمومی زیادی را تهدید نمی کند.

او در ماه مه شهادت داد: “او کمی بزرگتر از زندگی به نظر می رسید.”

در عوض، او گفت که منسون از او و دیگران سوء استفاده فیزیکی و عاطفی می‌کرد، در حالی که می‌خواست بدون هیچ سؤالی به او اعتماد کنند، شهادتی که هیئت آزادی مشروط را به این نتیجه رساند که کرنوینکل در آن زمان قربانی شریک جنسی خود بود.