فرماندار ویرجینیا به دنبال سیاست های جدید دانش آموزان تراجنسیتی است

این راهنمایی منوط به یک دوره نظر عمومی 30 روزه است که اواخر این ماه باز می شود. سپس، مطابق با یک قانون ایالتی 2020، هیئت‌های مدارس محلی باید سیاست‌هایی را اتخاذ کنند که «منطبق با» بخش باشد، اما ممکن است «جامع‌تر» باشد.

برخی از طرفداران LGBTQ پیشنهاد کردند که این تغییرات در دادگاه قابل اعتراض است. ACLU ویرجینیا گفت که از این اصلاحات “متحیر” است، در حال بررسی این پیشنهاد است و “در روزهای آینده چیزهای بیشتری برای گفتن خواهد داشت.”

ویکتوریا کاب، رئیس بنیاد خانواده، گفت: «ما از دیدن فرماندار یانگکین که مدارس ما را به سمت احترام به حریم خصوصی و حرمت همه دانش‌آموزان و نقش برجسته والدین در زندگی فرزندانشان هدایت می‌کند، هیجان‌زده هستیم.

سیاست‌های مدل جدید وزارت آموزش ویرجینیا، که جمعه به صورت آنلاین منتشر شد، می‌گوید مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی مدارس خاص و استفاده از امکانات مدرسه مانند حمام یا رخت‌کن باید بر اساس جنسیت بیولوژیکی آنها باشد، با تغییراتی که فقط تا حدی ارائه می‌شود. طبق قانون فدرال مورد نیاز است. این سیاست ها همچنین می گوید که دانش آموزان زیر سن قانونی باید با نام و ضمایر در سوابق رسمی خود ذکر شوند، مگر اینکه یکی از والدین استفاده از چیز دیگری را تایید کند.

ریچموند، ویرجینیا (AP) – دولت فرماندار جمهوری‌خواه گلن یانگکین، سیاست‌های مدل ویرجینیا را برای رفتار با دانش‌آموزان ترنس‌جندر بازنویسی کرده است، و دستورالعمل‌هایی را برای بخش‌های مدرسه صادر کرده است که برخی از تسهیلات را لغو می‌کند و الزامات اطلاع رسانی والدین را سخت‌تر می‌کند.

مکالی پورتر، سخنگوی یانگکین، در بیانیه ای گفت که این سیاست به روز شده “تعهد فرماندار را به حفظ حقوق والدین و حفظ حرمت و احترام همه دانش آموزان مدارس دولتی انجام می دهد.”

راهنمایی اولیه ویرجینیا مطابق با قانون دو حزبی سال 2020 تدوین شده است که وزارت آموزش را ملزم می کند تا سیاست های مربوط به رفتار با دانش آموزان تراجنسیتی در مدارس دولتی را تدوین کند و آنها را در اختیار هیئت مدیره مدارس محلی قرار دهد. سپس به هیئت‌های مدرسه هدایت شد تا سیاست‌هایی را «منطبق با» سیاست‌های مدل دولت اتخاذ کنند.

سیاست جدید «خواستار سوءجنسیت و بیرون رفتن کودکان در مدارسی است که قرار است در آن ایمن باشند. مایک مولین، نماینده دموکرات در توییتی نوشت: کاملا شرم آور است. دموکرات‌های سنا، در بیانیه‌ای دسته جمعی، این اقدام را «نقض آشکار حقوق مدنی ویرجینیایی‌ها» خواندند و گفتند که «کتاب بازی ملی MAGA برای محو هرگونه استنباط از تنوع، برابری، یا گنجاندن در جوامع ما است».

اما بر اساس تحلیل اخیر Equality Virginia، یک گروه حامی LGBTQ، بسیاری از هیئت مدیره مدارس هرگز رعایت نکردند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش سال گذشته به ویرجینیا مرکوری گفت که این آژانس حتی ردیابی نمی کند که کدام بخش ها استانداردها را رعایت می کنند.



منبع

قانونگذاران محافظه کار و گروه های مدافع از این تغییرات استقبال کردند.

در رابطه با اطلاع رسانی والدین، دستورالعمل ها می گویند که بخش های مدرسه ممکن است معلمان را تشویق نکند که اطلاعات مربوط به جنسیت دانش آموز را از والدین او پنهان کنند. و آنها می گویند قبل از ارائه خدمات مشاوره ای مربوط به جنسیت باید به والدین فرصتی برای اعتراض داده شود.

دستورالعمل‌ها می‌گوید حمام‌ها و امکانات یک‌نفره باید در مکان‌های قابل دسترس در دسترس باشند و دارای علائم مناسب باشند که نشان‌دهنده دسترسی همه دانش‌آموزان باشد.

دستورالعمل‌های به‌روز می‌گوید که بخش‌های مدرسه باید اطمینان حاصل کنند که هیچ دانش‌آموزی بر اساس جنسیت خود مورد تبعیض یا آزار قرار نمی‌گیرد و باید «تلاش کند دانش‌آموزانی را با نیازهای متمایز، از جمله هر دانش‌آموزی که دائماً و صمیمانه باور دارد که جنسیت او متفاوت است، در نظر بگیرد. جنسش.”

بازنگری ها نشان دهنده انحراف شدید از دستورالعملی است که برای اولین بار در سال 2021 در زمان دولت رالف نورتام فرماندار دموکرات صادر شد. این دستورالعمل‌ها می‌گفتند که مدارس باید به دانش‌آموزان اجازه دهند از نام‌ها و ضمایر جنسیتی استفاده کنند که هویت جنسیتی آن‌ها را بدون «هیچ مدرک اثبات‌کننده» نشان می‌دهد. آنها همچنین گفتند دانش‌آموزان می‌توانند در برنامه‌نویسی و دسترسی به امکانات به شیوه‌ای مطابق با هویت جنسی خود شرکت کنند و از مدارس خواستند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند. در مورد هویت جنسی دانش آموزان با والدین به صورت «مورد به مورد» با در نظر گرفتن سلامت و ایمنی دانش آموزان.

در همین حال، دموکرات‌ها، انجمن آموزش ویرجینیا و گروه‌های حامی LGBTQ از یانگکین انتقاد کردند و گفتند که این تغییرات به کودکان آسیب‌پذیر آسیب می‌رساند.