فرماندار دیسانتیس از حبس ابد کروز “ناامید” شد

دیسانتیس که اواخر همان سال به عنوان فرماندار انتخاب شد، در سال 2019 به دلیل مدیریت تیراندازی، اسکات اسرائیل، کلانتر وقت شهرستان بروارد را از سمت خود برکنار کرد.

مجلس سنای ایالت در نهایت با برکناری اسرائیل موافقت کرد.

[SIGN UP: Action News Jax Daily Headlines Newsletter]

می‌دانید، آنها این کار را می‌کردند، شش ماه دیگر او را اعدام می‌کردند. او مقصر است، همه این را از ابتدا می دانستند. و با این حال در این نظام حقوقی سالها و سالها طول می کشد. این به نفع قربانیان نیست.

دیسانتیس در حین حضور در کیپ کورال گفت: «این موردی است که شما آن دانش‌آموزان را با پیش‌اندیشی و بی‌اعتنایی کامل به انسانیت اولیه قتل عام می‌کنید… شما مستحق مجازات اعدام هستید».

دیسانتیس روز پنجشنبه همچنین روند طولانی قانونی پس از کشتار مدرسه را محکوم کرد.

الیزابت شرر، قاضی مدار کانتی بروارد، فوراً کروز را محکوم نکرد. بر اساس قوانین ایالتی، هیئت منصفه باید به اتفاق آرا اعدام را برای اجرای حکم برای متهمان توصیه کنند.

کروز در تیراندازی فوریه 2018 در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس به 17 فقره قتل درجه یک و 17 فقره اقدام به قتل درجه یک اعتراف کرد.

اینجا کلیک کنید برای دانلود برنامه رایگان Action News Jax اخبار و هواشناسی، اینجا کلیک کنید برای دانلود اپلیکیشن Action News Jax Now برای تلویزیون هوشمند خود و اینجا کلیک کنید برای پخش زنده Action News Jax.



منبع

فرماندار ران دیسانتیس روز پنجشنبه گفت که پس از اینکه هیئت منصفه مجازات اعدام را رد کرد و توصیه کرد نیکولاس کروز به دلیل قتل 17 نفر در سال 2018 در دبیرستان پارکلند به حبس ابد محکوم شود، گفت: “بسیار ناامید” است.

این تیراندازی دسته جمعی، قانونگذاران را در سال 2018 تشویق کرد تا تدابیر ایمنی اسلحه و مدرسه را که توسط دولت وقت امضا شده بود، تصویب کنند. ریک اسکات.