فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، ساعت‌ها پس از تیراندازی اووالده در جمع‌آوری کمک مالی حضور داشت.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، که ساعاتی پس از تیراندازی که منجر به کشته شدن 19 دانش‌آموز و دو معلم در Uvalde شد، در جمع‌آوری کمک‌های مالی شرکت کرد، بنا بر گزارش‌ها ساعت‌ها در جمع‌آوری کمک مالی حضور داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی فرماندار، رنا ایز، در بیانیه ای نوشت که “توضیحات ابوت از حرکاتش در آن روز دقیق است.”

اورورک، رقیب دموکرات ابوت در انتخابات فرمانداری، روز پس از تیراندازی در یک کنفرانس مطبوعاتی فرماندار را صدا زد.

سوابق به دست آمده توسط خروجی نشان می دهد که فرماندار از طریق یک جت قرضی در ساعت 4:52 بعدازظهر به هانتسویل رسید و تا حدود سه ساعت بعد آنجا را ترک نکرد.

ایز نوشت: «بر خلاف بتو اورورک که از تراژدی در اووالده با افزایش تلاش‌های خود برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و توسل به شیرین کاری‌های سیاسی استفاده کرد، فرماندار ابوت همه فعالیت‌های سیاسی از جمله جمع‌آوری کمک‌های مالی را لغو کرد.

دالاس مورنینگ نیوز گزارش داد، فرماندار جمهوری خواه، که در ابتدا گفت که “در راه” به آستین توقف کرد تا “به مردم بفهماند” نمی تواند بماند، از جمع آوری کمک مالی در هانتسویل، 150 مایلی شرق آستین بازدید کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

“این به عهده شماست. اورورک در ماه مه گفت تا زمانی که تصمیم بگیرید کاری متفاوت انجام دهید، این اتفاق ادامه خواهد داشت. “کسی باید از بچه های این ایالت دفاع کند، در غیر این صورت آنها به قتل خواهند رسید، همانطور که دیروز در Uvalde کشته شدند.”

این گزارش در حالی منتشر می شود که انتقادها در مورد واکنش مجریان قانون به تیراندازی Uvalde ادامه دارد. این خشم باعث شد که پیت آردوندو، رئیس پلیس مدرسه Uvalde از سمت شورای شهر خود در اوایل ماه جاری استعفا دهد. اعضای جامعه همچنان خواستار برکناری وی از سمت رئیس پلیس مدرسه و پاسخگویی سایر مقامات محلی هستند.

به گفته این روزنامه، ابوت می توانست در این مراسم که در یک خانه خصوصی توسط مجری برنامه جف بردلی برگزار شد، تا 50000 دلار جمع آوری کند.

ابوت، جمعه در مصاحبه ای با KENS-TV، تکرار کرد که در جمع آوری کمک مالی حضور داشت تا به مردم اطلاع دهد که در Uvalde چه می گذرد و در این رویداد “درباره آن سوالاتی را مطرح کرد”.