فرزند سوم کلنسی بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بوستون جان خود را از دست داد

«(جمعه)، تقریباً در ساعت 12:30 بعد از ظهر، دفتر بازرس پزشکی ایالتی با پلیس ایالتی ماساچوست که به دفتر ما منصوب شده بود تماس گرفت تا گزارش دهد که در ساعت 11:18 صبح، سومین کودک کلنسی در بیمارستان کودکان در بوستون فوت کرده است. بت استون، سخنگوی دادستان منطقه در بیانیه ای گفت.

پاتریک کلنسی از داکسبری به همراه فرزندانش کورا، داوسون و کالن.

بیشتر: جمع آوری کمک مالی برای خانواده داکسبری کلنسی در روز اول 420000 دلار جمع آوری کرد.

پاتریک کلنسی از داکسبری به همراه فرزندانش کورا، داوسون و کالن.

لیندسی کلنسی، 32 ساله، در حال حاضر با دو فقره قتل در قتل کورا و داوسون کلنسی، 3 ساله، و همچنین سه مورد خفه کردن و حمله و حمله با یک سلاح مرگبار مواجه است. وی به دلیل جراحات وارده در محل تحت مداوا قرار دارد. تیم کروز، دادستان ناحیه پلیموث گفت که وضعیت او “یک هدف متحرک است.”

پلیس سه شنبه شب به تماس 911 پاسخ داد که در آن یک زن اقدام به خودکشی در خیابان سامر در داکسبری گزارش داد. هنگامی که مأموران به محل رسیدند، متوجه شدند که زنی پس از پریدن از پنجره طبقه دوم به شدت مجروح شده و دو تن از فرزندانش در داخل خانه خفه شده و جان باخته اند. کالن کلنسی، پسر 8 ماهه با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.

نانسی بیات، روانپزشک پری ناتال در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست که متخصص افسردگی مادر است، گفت که روان پریشی پس از زایمان می تواند مغز را ربوده کند.

از لحاظ تاریخی، مواردی از زنانی که فرزندان خود را به قتل رسانده‌اند، اغلب شامل افسردگی پس از زایمان یا روان‌پریشی بوده‌اند، که حالت دوم وضعیتی است که می‌تواند به شدت وضعیت روانی فرد را پس از زایمان تغییر دهد. اگر درمان نشود، می تواند خطرات جدی برای مادر و فرزندش ایجاد کند.

این مقاله در ابتدا در The Patriot Ledger منتشر شد: کلن کلنسی 8 ماهه بر اثر جراحات در تراژدی داکسبری جان خود را از دست داد.



منبع

DA: کودکان خفه شده در خانه داکسبری، مادر متهم به قتل

“ویران و دلشکسته”: داکسبری پس از کشته شدن کودکان، به اتهام مادر، برای دعا جمع می‌شود

این حادثه باعث ایجاد مکالماتی در مورد افسردگی پس از زایمان و روان پریشی شده است زیرا “تراژدی غیرقابل تصور” مردم را در سراسر منطقه در جستجوی پاسخ قرار می دهد.

کروز گفت: “هیچ کس اینجا نیست تا حدس بزند” دقیقاً چه اتفاقی افتاده یا چرا کلنسی ممکن است فرزندان خود را کشته باشد. مایکل کربن، رئیس پلیس داکسبری نمی‌گوید که آیا پلیس با خانواده کلنسی آشنا بوده یا تماس‌های قبلی با 911 با خانه برقرار شده است یا خیر.

کروز گفت: «قلب و تسلیت ما به خانواده کلنسی است. “من نمی توانم شروع کنم به درک عمق دردی که ممکن است در جریان باشد.”

سلامتی: مرگ و میر کودکان داکسبری، افسردگی پس از زایمان و سلامت روان را در خط مقدم قرار می دهد

کورا و داوسون سه شنبه در بیمارستان Beth Israel Deaconess-Plymouth مرده بودند. کروز گفت که دفتر پزشکی قانونی مسئول تعیین دلایل و دلایل دقیق مرگ آنها خواهد بود، اما به نظر می رسد که آنها خفه شده اند.

بوستون – دفتر دادستانی ناحیه پلیموث اعلام کرد پسر 8 ماهه ای که سه شنبه شب در داخل خانه خود در داکسبری به شدت مجروح شده بود، بر اثر جراحات وارده در بیمارستانی در بوستون درگذشت. خواهر و برادر او، کورا 5 ساله و داوسون 3 ساله نیز درگذشتند.

در [email protected] به مری ویتفیل برسید.

با تشکر از مشترکین ما که در ایجاد این پوشش کمک می کنند. اگر مشترک نیستید، لطفاً با اشتراک پاتریوت لجر از روزنامه نگاری محلی با کیفیت حمایت کنید. این آخرین پیشنهاد ما است.