فرانسیس سوارز شهردار میامی در سال 2022 پس از حمایت از رقیب دموکرات خود در سال 2022 و عدم رای دادن به ترامپ در سال 2020 به دیسانتیس رای داد.

دفتر فرماندار در پاسخ به سوالی درباره نظرات شهردار، تصدیق کرد که در ابتدا DeSantis به مقامات محلی اجازه داد تا خط مشی هایی را تعیین کنند، اما پس از آن محدودیت ها همچنان افزایش یافت. دیسانتیس در مورد فلسفه حکومتی خود گفته است که بخشی از وظیفه دولت حفاظت از آزادی های فردی است.

سوارز در مورد برخی موارد که او و دسانتیس در آن اختلاف نظر دارند، صحبت کرده است. او در ژانویه 2021 در CBS گفت که فکر می‌کند محله‌ها باید بتوانند سیاست‌های کاهش COVID-19 خود را اجرا کنند – در زمانی که DeSantis آنها را از انجام این کار مسدود کرد.

سوارز تبار کوبایی دارد و رئیس کنفرانس ملی شهرداران است. او با توجه به افزایش جمعیت و شرکت های فناوری که به فلوریدا، به ویژه به میامی مهاجرت می کنند، توجه ملی را به خود جلب کرده است.

در طول مصاحبه، سوارز مستقیماً در مورد درخواست دسامبر DeSantis – که دادگاه عالی ایالت آن را پذیرفت – برای بررسی دقیق اقدامات شرکت‌های دارویی در مورد واکسن‌های کووید-19 از هیئت منصفه بزرگ اظهار نظر نکرد.

وی افزود: ما سبک های بسیار متفاوتی داریم.

میامی، فلوریدا – پیروزی فرماندار جمهوری‌خواه ران دیسانتیس در شهرستان میامی داد شامل حمایت حداقل یک سیاستمدار برجسته بود که چهار سال پیش به او رای نداد: فرانسیس سوارز، شهردار میامی.

او گفت: «این یک فرآیند چندوجهی و شدید است. بنابراین این چیزی نیست که من پیش‌بینی می‌کنم در چند ماه آینده به پایان برسد، فکر می‌کنم مدتی طول بکشد.»

فلوریدا ممکن است نامزدهای متعددی را به میدان کاخ سفید بفرستد. سوارز در ماه اکتبر به Punchbowl News گفت که در نظر دارد نامزد ریاست جمهوری شود، اما روز چهارشنبه به Insider گفت که به تصمیم گیری نزدیک نیست.

سوارز گفت که از اینکه میامی داد در سال 2022 قرمز شد تعجب نکرد زیرا از قبل در این مسیر حرکت می کرد و “مقدار بالایی از استقلال” در این شهرستان وجود دارد. او گفت که به نظر می رسد افرادی که از ایالت های آبی به فلوریدا نقل مکان کرده اند نیز به جمهوری خواهان رأی داده اند.

سوارز روز چهارشنبه در طی مصاحبه ای با اینسایدر در سیتی هال در نارکوت گروو در مورد دیسانتیس گفت: «او نامزد بهتری بود. “ما یک رابطه حرفه ای داریم و من به او به عنوان فرماندار خود احترام می گذارم. من همیشه حاضرم در مواردی که بر سر آنها توافق داریم با او کار کنم.

او گفت: «نقاشی کل ایالتی مانند فلوریدا با یک قلم مو سخت است.

در نظر گرفته می شود که هر دو جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 وزنه می زنند.

فرانسیس سوارز شهردار میامی پس از حمایت از رقیب خود در سال 2018 به دیسانتیس برای فرمانداری رای داد.

  • فرانسیس سوارز، شهردار میامی، یک جمهوری خواه، به Insider گفت که در سال 2022 به ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا رای داد – پس از رای دادن به رقیب دموکرات خود چهار سال پیش.Evan Vucci/AP Photo و Giorgio Viera/AFP از طریق Getty Images

    • فرانسیس سوارز، شهردار میامی، یک جمهوری خواه، به Insider گفت که در سال 2022 به ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا رای داد – پس از رای دادن به رقیب دموکرات خود چهار سال پیش.

      سوارز و دسانتیس همیشه توافق نکرده اند، از جمله در مورد سیاست های کاهش COVID-19. با وجود این، سوارز در روز انتخابات از دسانتیس در مقابل رقیب دموکرات خود، نماینده سابق چارلی کریست، حمایت کرد.

      سوارز گفت: “از او بپرسید”، اگرچه او افزود که فرماندار “طرفدار واکسن” بوده است، با اشاره به اینکه DeSantis چگونه واکسن های COVID را در فلوریدا تبلیغ می کند قبل از اینکه آشکارا بدگمان شود.

      او گفت: “این مرکز همه چیزهایی است که اتفاق می افتد، و این چیزی است که همه ما به عنوان یک جامعه ایجاد کردیم.”

      سوارز روز چهارشنبه بار دیگر این موضوع را مطرح کرد و گفت: “احساس می‌کردم که او در ابتدا به شدت طرفدار کنترل محلی بود، که نوعی اصل جمهوری‌خواه است.”

      سوارز 45 ساله و دیسانتیس 44 ساله به طور گسترده در حال بررسی پیشنهادی برای نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 هستند که در آن تنها رئیس جمهور سابق ترامپ رقابت خود را تاکنون رسمی کرده است. نقش سوارز به عنوان شهردار غیر حزبی در نظر گرفته می‌شود و او از ترامپ برای ریاست‌جمهوری در سال 2020 حمایت نکرد – اگرچه او در اکتبر به Punchbowl News گفت که رئیس‌جمهور سابق با او مهربان بوده است.

      سوارز در مورد “مردم فلوریدا” که سیاست های خود را در این ایالت به دلیل مهاجرت دسته جمعی نسبت می دهند، گفت: “من مردم را سرزنش نمی کنم که می خواهند از آن به عنوان داستان موفقیت خود استفاده کنند.” سوارز حتی زمانی که تحت فشار قرار گرفت از ذکر نام خودداری کرد، اما دسانتیس در طول کمپین فرمانداری سال 2022 خود تبلیغی را منتشر کرد که در آن اهالی نیویورک به فلوریدا نقل مکان کرده بودند. سوارز گفت که میامی به طور خاص از سایر شهرهای فلوریدا جلوتر بود.

      فرانسیس سوارز

      دفتر DeSantis در پاسخ به درخواست پاسخ گفت که با توجه به اینکه فرماندار واکسن کووید-19 را برای افراد مسن در اولویت قرار داده است و هرگز از دستورات واکسن حمایت نکرده است، این اظهار نظر “فاقد تفاوت های ظریف” است. DeSantis همچنین توصیه کرد که از واکسن کووید-19 برای افراد زیر سن قانونی جلوگیری شود که با راهنمایی های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در تضاد بود.

      در سال 2018، سوارز، یک جمهوری خواه، به رقیب دموکرات دسانتیس، شهردار وقت تالاهاسی، اندرو گیلوم رأی داد. این رقابت نزدیک بود و DeSantis با حدود 33000 رای برنده شد. در سال 2022، DeSantis با 1.5 میلیون رای، فلوریدا را به دست آورد.

      فرانسیس سوارز، شهردار میامیلین اسلدکی/AP

      او گفت: «آنها اساساً از سیاست های شکست خورده فرار می کردند تا به جایی برسند که قرار نبود آن سیاست ها را دوباره اجرا کنند.

      او گفت که دیسانتیس “نامزد بهتری” برای فرمانداری است اما افزود: “ما سبک های بسیار متفاوتی داریم.”

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع