فدرال رزرو در مورد تحقیر استیو بنن استراحت می کند. کمیته 6 ژانویه بارها در مورد تعقیب احتمالی هشدار داد

هر شمارش می تواند حداقل 30 روز و حداکثر یک سال زندان و همچنین حداکثر 100000 دلار جریمه داشته باشد.

آمرلینگ گفت: “نه”، و افزود که بنن نیز در مراسم تعیین شده در 14 اکتبر حاضر نشد.

وان بعداً این پیشنهاد را که آمرلینگ و سایر اعضای کمیته توسط سیاست هدایت می‌شوند به چالش کشید و پرسید که آیا کارمند فقط به نفع اعضای دموکرات کار می‌کند یا خیر.

در بازجویی متقابل، ایوان کورکوران، وکیل بنن، از نزدیک شاهد را در مورد ملاحظات سیاسی احتمالی مربوط به پیگیری کمیته مجلس نمایندگان برای تعقیب بنن مورد سوال قرار داد. زمانی که او در مورد زمان‌بندی تولید اسناد و سپرده‌گذاری سؤال کرد، به نظر می‌رسد که کنگره بر اساس یک جدول زمانی عمل می‌کند که بر اساس منافع شخصی قانون‌گذاران هدایت می‌شود و از این سؤال که آیا اعضای کنگره مستقیماً در تعیین ضرب‌الاجل‌ها دخالت دارند یا خیر.

ترامپ در 6 ژانویه چه کرد؟ در 6 ژانویه، ترامپ از دید عمومی خارج شد زیرا دستیاران او را تشویق کردند که اقدام کند. خلاصه ای از آن 187 دقیقه.

کورکوران همچنین شاهد را تحت فشار قرار داد که چرا کمیته به دنبال حل و فصل ادعای امتیاز اجرایی بنن نبوده است، مگر اینکه به دنبال یک راه حل توهین آمیز باشد.

آمرلینگ گفت که کمیته ضرب الاجل های مشخصی را برای پایبندی بنن تعیین کرده است تا اسناد را تا 7 اکتبر 2021 ارائه کند و در تاریخ 14 اکتبر برای استیضاح ظاهر شود.

شهادت آمرلینگ پس از آن صورت گرفت که دادستان‌های فدرال روز سه‌شنبه پرونده خود را باز کردند، با این استدلال که بنن زمانی که از احضاریه کمیته سرپیچی کرد، «تصمیم گرفته بود که فراتر از قانون است».

بنن با دو مورد تحقیر مواجه است، یکی به دلیل امتناع از حضور در این رسم و دیگری مربوط به عدم ارائه اسناد.

آمرلینگ گفت که فوریت این تحقیقات حکم می‌کند که کمیته برای به دست آوردن اطلاعات “تا حد امکان سریع” حرکت کند.

در بازجویی از وان، کارمند کمیته گفت که مکاتبات اخیر این واقعیت را تغییر نداده است که او مکرراً از درخواست احضاریه قبلی سرپیچی کرده است و تمایل جدید او برای شهادت او را از این تحقیر مبرا نمی کند.

کورکوران روز سه شنبه به هیئت منصفه گفت: “این استیو بنن است و او از اتهامات وارده بی گناه است.”

آمرلینگ گفت: «هیچ ادعایی – رسمی یا غیر رسمی – در مورد امتیاز اجرایی وجود نداشت.

آمرلینگ دریافت این اخطار از سوی وکیل بنن و نامه جداگانه ای در 9 ژوئیه به وکیل بنن از سوی ترامپ را تأیید کرد که در آن رئیس جمهور سابق نشان داد که حاضر است از امتیاز اجرایی چشم پوشی کند و به دستیار سابق خود اجازه شهادت بدهد.

آمرلینگ گفت: «تا جایی که به یاد دارم، گفتگوها موضوعات مختلفی را در بر می گیرد. با توجه به شغل اعضا، او گفت که “معمولی نیست که در مورد سیاست به نوعی صحبت کنیم.”

کورکوران گفت: «سیاست رگ حیات مجلس نمایندگان ایالات متحده است. سیاست بر هر تصمیمی که آنها می گیرند تهاجم می کند. این واحد پول کنگره است.

در نهایت به شاهد اطلاع داده شد که کمیته در 19 اکتبر رای به تحقیر بنن داده است که باعث ارجاع بعدی به وزارت دادگستری برای پیگرد قانونی پس از رای کامل مجلس نمایندگان دو روز بعد شد.

“آیا کمیته تا ساعت 10 صبح روز 7 اکتبر چیزی بیشتر از سکوت رادیو دریافت کرد؟” آماندا وان، دستیار دادستان ایالات متحده، با اشاره به مهلت سند از شاهد پرسید.

آمرلینگ گفت که کارکنان از ماموریت کل کمیته، از جمله دو عضو جمهوری خواه آن حمایت می کنند.

آمرلینگ با اشاره به مکاتبه 8 اکتبر 2021 با رابرت کاستلو، وکیل بنن، گفت: “موضع کمیته منتخب این بود که این دلیل منطقی برای امتناع از پیروی نیست.”

کورکوران گفت: «هیچکس احضاریه را نادیده نگرفت. “برعکس، تعامل مستقیم (با کمیته) وجود داشت. شواهد کاملاً واضح خواهد بود. هیچ کس انتظار نداشت که استیو بنن ظاهر شود… هیچ مدرکی وجود نخواهد داشت که کسی به استیو بنن دستور انجام کاری را داده باشد.”

کریستین آمرلینگ گفت وکیل بنن تنها پس از پایان ضرب الاجل برای تهیه مجموعه ای از اسنادی که به نظر او از رعایت آنها مستثنی است، به کمیته اطلاع داده است، زیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشت از امتیاز اجرایی استفاده کند.

آمرلینگ در نقش خود به عنوان مشاور گفت که شخصاً در مشاوره کمیته مربوط به احضاریه بنن مشارکت داشته است.

رئیس کمیته 6 ژانویه مبتلا به کووید است: نماینده بنی تامپسون، رئیس کمیته 6 ژانویه، آزمایش کووید-19 مثبت شد.

آمرلینگ در شهادت خود در سه شنبه و چهارشنبه، مستقیماً ادعاهای دفاعی را به چالش کشید.

استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید برای دومین روز انتخاب هیئت منصفه در محاکمه تحقیر کنگره خود سه شنبه در واشنگتن وارد دادگاه فدرال می شود.

سس کچاپ، پشیمانی، خون و خشم: راهنمای شهود و شهادت جلسات 6 ژانویه

کورکوران نادیده گرفتن احضاریه توسط بنن را رد کرد و استدلال کرد که زمان مشخصی برای حضور بنن برای تودیع و ارائه اسناد به عنوان وکلای خود و کمیته درگیر مذاکره وجود ندارد.

آمرلینگ در پاسخ به این سوال که آیا بنن این خواسته ها را برآورده کرده است یا خیر، به دادستان گفت: “او نه.”

وان گفت: “این پرونده مربوط به این است که متهم با انگشت شست بینی خود به روند منظم دولت ما برخورد می کند. به همین سادگی است.”

کورکوران بعداً به کار طولانی مدت آمرلینگ برای قانونگذاران دموکرات و آشنایی با یکی از اعضای تیم دادستانی، دستیار دادستان ایالات متحده، مالی گاستون، روی آورد.

استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید برای دومین روز انتخاب هیئت منصفه در محاکمه تحقیر کنگره خود سه شنبه در واشنگتن وارد دادگاه فدرال می شود.

دادگاه بنن سه شنبه: فراتر از قانون: فدرال رزرو از پرونده تحقیر آمیز استیو بنن رونمایی کرد. پرونده ادعاهای دفاعی ناشی از سیاست

واشنگتن – دادستان‌های فدرال روز چهارشنبه پس از شهادت تنها دو شاهد، از جمله مشاور ارشد کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که در مورد حمله کنگره آمریکا تحقیق می‌کرد، به پرونده تحقیرآمیز خود علیه استیو بنن پایان دادند، که به هیئت منصفه گفت که دستیار سابق ترامپ مکرراً هشدار داده است که ممکن است تحت تعقیب کیفری قرار گیرد. سرپیچی از درخواست های هیئت برای اسناد و شهادت.

آیا تا به حال در مورد سیاست روز بحث می کنید؟ کورکوران پرسید.

دادستان ها با ارائه شهادت تنها شاهد دیگر آن، مامور ویژه اف بی آی، استفان هارت، که گفت پست های متهم در یک حساب رسانه اجتماعی GETTR شامل مقالات خبری بود که قصد او برای سرپیچی از کمیته را گزارش می کرد، تاکید کردند که بنن هرگز قصد اجابت با درخواست کمیته را نداشته است. اندکی پس از صدور احضاریه در 23 سپتامبر 2021.

استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید روز چهارشنبه دادگاه فدرال در واشنگتن را ترک می کند.

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: محاکمه استیو بنن: پرونده استراحت فدرال رزرو، کمیته 6 ژانویه به متحد ترامپ هشدار داد



منبع

مشاور کمیته گفت که کاستلو مطلع شده است که هیئت “مجبور است عدم رعایت عمد بنن را به عنوان عدم انطباق عمدی با قانون توهین جنایی تلقی کند.”

آمرلینگ گفت این کمیته هرگز چنین اطلاعیه ای از ترامپ دریافت نکرده است.

وکلای بنن همچنان ادعا می‌کنند که بنن هیچ اشتباهی انجام نداده است و استدلال می‌کنند که این پرونده توسط سیاست هدایت شده است.

آمرلینگ شهادت داد که حدود 15 سال بود که گاستون را می شناخت، زمانی که آنها به عنوان کارمندان نماینده سابق هنری واکسمن، دی-کالیف، همپوشانی داشتند. اخیراً، او گفت که این دو عضو یک باشگاه کتاب بوده‌اند که اعضای آن تعدادی از کارکنان سابق واکسمن هستند.

آمرلینگ در پاسخ به این سوال که آیا بنن پس از این اعلان تماس بیشتری برقرار کرده است یا خیر، گفت: “من چیزی از او نشنیدم.”

با این حال، زمانی که قاضی ناحیه ایالات متحده، کارل نیکولز، به هیئت منصفه اجازه داد مکاتبات اخیری را ببیند که در آن بنن در روزهای قبل از محاکمه به کمیته اطلاع داده بود که آماده ارائه شهادت در یک جلسه عمومی است، به تیم بنن یک حکم بالقوه مفید داده شد.

چه کسی در روز پنجشنبه در کمیته 6 ژانویه شهادت می دهد؟ دستیاران سابق ترامپ متیو پاتینگر و سارا متیوز انتظار می رود در جلسه استماع 6 ژانویه شهادت دهند.

تا قبل از تماس اکتبر کاستلو با کمیته، آمرلینگ گفت که بنن هیچ تماسی به دنبال تمدید زمان برای رعایت یا پیشنهاد اینکه هیچ سند مرتبطی برای به اشتراک گذاشتن ندارد، نداشته است.

استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید روز چهارشنبه دادگاه فدرال در واشنگتن را ترک می کند.

این یک تصادف نبود. وان به هیئت منصفه گفت: این یک اشتباه نبود. این یک انتخاب بود

در اوایل این ماه، وزارت دادگستری در اسناد دادگاه فاش کرد که وکیل ترامپ هرگز نگفته است که رئیس جمهور سابق قصد استناد به امتیاز اجرایی را داشته باشد که بنن را در برابر کمیته محافظت کند. در ماه ژانویه، دیوان عالی همچنین تلاش های ترامپ برای محافظت از اسناد از کمیته را با استناد به امتیاز اجرایی رد کرد.