فدرال‌رزروها (در نهایت) تهدیدهای MAGA برای مقامات انتخاباتی را به حداکثر زمان زندان تبدیل می‌کنند

دروغگو یا ترسو. یا هر دو.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، وزارت دادگستری باید با پیگردهای قضایی بسیار تهاجمی تر عمل کند، زیرا ریچر و سایر مقامات انتخاباتی، مانند وزیر امور خارجه آریزونا، کیتی هابز، و همچنین مقامات تقریباً در هر ایالت، هزاران تهدید دریافت کرده اند.

تهدید ریچر که کیفرخواست صادر کرد، در جریان ممیزی ساختگی برگه های رأی دهی کانتی ماریکوپا به دستور کارن فان، رئیس سنای آریزونا صورت گرفت. ریچر مشکل را پیش پای خود می‌گذارد و به آریزونا میرر می‌گوید: «این پیام صوتی و هر پیام صوتی دیگری که در اواسط ماه می دریافت کردم، 100% کارن فان است. او به احمق ها اجازه داد (برای اجرای «ممیزی»)، هیچ نظارتی را اعمال نکرد و خود را از هر گونه مسئولیتی مبرا کرد.»

هزاران.

آنها با دروغ های دونالد ترامپ تحریک شدند

برای مطالب بیشتر نظرات لطفا مشترک شوید.

در بیانیه ای، کنت ای. پولیت جونیور، دستیار دادستان کل بخش جنایی وزارت دادگستری، گفت: «این تهدیدهای غیرقانونی خشونت مقامات انتخاباتی را به خطر می اندازد، روند انتخابات ما را تضعیف می کند و دموکراسی ما را تهدید می کند.

دردسر بیشتر: مدیر عامل سایبر نینجاها در میشیگان با تحقیقات جنایی روبرو می شود

اما در مورد کسانی که فریب خورده‌اند و دروغ بزرگ را باور کرده‌اند، کمی شبیه مجازات آدمک‌هاست و نه بطن‌لوکوئست‌ها.

مورفی هبرت، سخنگوی هابز در مورد تهدیدهای متعدد و متنوعی که دفتر آنها از طریق تلفن، رسانه های اجتماعی و از طریق ایمیل دریافت کرده بود صحبت کرد.

کیتی هابز، رئیس ایالت آریزونا و استفن ریچر، ضبط‌کننده کانتی ماریکوپا، که هر کدام مانند دیگر مقامات انتخاباتی، تهدیدهایی از سوی افرادی دریافت کرده‌اند که دروغ بزرگ را در مورد یک انتخابات دزدیده شده باور کرده‌اند.

او گفت: حلق آویز کردن چیزی است که ما زیاد می شنویم که باید به دار آویخته شوید. به نظر می رسد که مورد علاقه است.»

ما عروسک‌ها را مجازات می‌کنیم، نه اربابانشان را

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: فدرال رزرو تهدیدات MAGA را به حداکثر زمان زندان تبدیل می کند



منبع

«گروه ویژه تهدیدات انتخاباتی این وزارتخانه، که با شرکای ما در سراسر کشور کار می‌کند، همچنان متعهد به تحقیق و تعقیب چنین تهدیدات غیرقانونی است تا اطمینان حاصل شود که این کارمندان عمومی قادر به انجام وظایف خود بدون ارعاب هستند.»

دروغ عواقبی دارد، اگرچه اغلب برای کسانی که آن را منتشر می کنند کافی نیست.

دروغ بزرگ با دونالد ترامپ شروع شد و مانند آبشار نیاگارا بر سر همه سیاستمداران جمهوری خواه غوغا کرد، برخی از آنها ادعای دروغین دستکاری در انتخابات را منتشر کردند زیرا می خواستند آن را باور کنند، برخی دیگر صرفاً به این دلیل که از ترامپ می ترسند (و هنوز هم می ترسند). چه کاری می تواند برای حرفه سیاسی آنها انجام دهد.

جمهوری خواهانی که برای سه شغل اصلی در دولت آریزونا نامزد می شوند به پخش دروغ بزرگ درباره انتخابات 2020 ادامه می دهند. آنها سعی می کنند دست های خود را از هرگونه تهدید یا خشونتی که ممکن است از جانب کسانی باشد که درگیر داستان خروس و گاو نر یک انتخابات دزدیده شده اند بشویند.

به Montini در [email protected] برسید.

مجریان قانون می توانند، و باید، به شدت علیه کسانی که مقامات دولتی را تهدید می کنند، برخورد کند.

جهنم وقتش گذشته توسط a مقدار زیادی.

و در انتشار این دروغ، ریچر و سایر کارمندان دولتی فداکار را در تیررس بی‌ثبات‌ترین فرقه‌های ترامپ قرار دادند.

تهدید بمب گذاری و چوبه دار وعده داده شده

باز هم، مظنون، جیمز دبلیو. کلارک اهل فالموث، ماساچوست است، با فاصله بسیار طولانی از اینجا، اما در محدوده رسانه های جناح راست است، جایی که او، مانند بسیاری دیگر، توسط تامین کنندگان دروغ بزرگ تلقین شده بود. کنسرت با رهبر عزیزشان

حدود یک ماه پیش FBI یک کوک توطئه از ماساچوست را دستگیر کرد که تهدید کرده بود در صورت عدم استعفا، بمبی را در “فضای شخصی” کیتی هابز منفجر خواهد کرد.

ریچر در یک تاپیک توییتری در بخشی از سخنان خود گفت: «از FBI@ برای اقدام در این مورد متشکرم. خیلی پر معنی متأسفانه، من چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن آنها دارم. و حتی بدتر از آن، برخی از اعضای غیرعلنی @RecordersOffice و @MaricopaVote نیز همینطور هستند… تهدیدها و اقدامات خشونت آمیز همچنان توسط بسیاری از «رهبران» جامعه عادی می شود، یا حداقل زیر فرش کشیده می شود. هرکسی که می‌گوید «اوه، اما فقط تعداد کمی از آنها بود» یا «اوه، اما آنها معمولاً افراد خوبی هستند» در ایجاد این تأثیر وحشتناک و ذهنیت اوباش نقش دارد.

و قانون نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. که خیلی بد است.

زمانش فرا رسیده است.

یکی از احمق‌های MAGA توطئه‌آمیز که فکر می‌کرد تهدید مقامات انتخاباتی شهرستان ماریکوپا اشکالی ندارد، با یک فقره ارتباط با تهدید بین‌ایالتی و یک مورد تماس تلفنی تهدیدآمیز علیه استفان ریچر، ضبط‌کننده شهرستان، جرایمی که می‌تواند – و امیدوارم – پنج سال در اسلمتر دوپ را دریافت کنید.

اکنون این مرد به دلیل تهدید به بمب گذاری 10 سال و برای اتهامات دیگر با زندان بیشتری روبرو است.

مظنون، والتر لی هورنسترا 50 ساله از Tecumseh، Mo.، مردی است که هیچ ارتباط واقعی با آریزونا ندارد و اجازه می‌دهد در مورد تقلب در انتخابات توسط هنرمندان کلاهبردار سیاسی که دروغ بزرگ را پیش می‌برند، شست‌وشوی مغزی شود و اکنون ممکن است پرداخت کند. برای آن پشت میله های زندان

هزاران نفر دیگر در انتظار پیگرد قانونی هستند

کیتی هابز، رئیس ایالت آریزونا و استفن ریچر، ضبط‌کننده کانتی ماریکوپا، که هر کدام مانند دیگر مقامات انتخاباتی، تهدیدهایی از سوی افرادی دریافت کرده‌اند که دروغ بزرگ را در مورد یک انتخابات دزدیده شده باور کرده‌اند.

بدون اغراق.