فاکس نیوز پس از 40 دقیقه از سخنرانی ترامپ در اعلامیه ریاست جمهوری پرهیز کرد

  • فاکس نیوز به طور خلاصه به سخنان ترامپ نزدیک به یک ساعت از سخنرانی تقریباً 67 دقیقه‌ای رئیس‌جمهور سابق بازگشت و سپس برای تحلیل بیشتر توسط مجری برنامه لورا اینگراهام، آن را قطع کرد.

    این سازمان خبری محافظه‌کار که به طور مرتب سیاست‌های ترامپ را تبلیغ می‌کرد و در زمان ریاست‌جمهوری او میزبان سخنرانی‌های او بود، از اظهارات زنده به نفع اظهارنظر درباره سومین نامزدی رئیس‌جمهور سابق برای تصدی پست خود کوتاه آمد.

    دونالد ترامپ روز سه شنبه کارزار انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد.

  • فاکس نیوز در طی سخنرانی پرشور و یک ساعته خود در روز سه شنبه، پس از تقریباً 40 دقیقه از اعلامیه کمپین ریاست جمهوری 2024 دونالد ترامپ صرف نظر کرد.

    نمایندگان فاکس نیوز و ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    مایک هاکبی، فرماندار سابق آرکانزاس، موافق است: “اگر او امشب به همین منوال ادامه دهد، در سال 2024 شکست ناپذیر خواهد بود.” “این یک سخنرانی کاملاً درخشان بود. بهترین سخنرانی او در مدت طولانی شنیده ام.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

اگرچه ترامپ اکنون به عنوان پیشتاز احتمالی حزب، با شناسایی نام و ذخایر نقدی بیشتر از رقبای خود وارد میدان شده است، رئیس جمهور سابق با تحقیقات جنایی فدرال و ایالتی در حال انجام و حمایت متزلزل از حزب جمهوری خواه در پی یک “موج قرمز” میان دوره ای که محقق نشد، مواجه است.

فاکس نیوز در طول سخنرانی پر سر و صدا و یک ساعته خود، سخنان زنده خود را کنار گذاشت.

  • این خبرگزاری محافظه کار به تفسیر سومین پیشنهاد رئیس جمهور سابق برای تصدی این سمت پرداخت.

  • پیت هگزث، مجری برنامه گفت: «به نظر می رسد ترامپ به همان شکلی است که او را دیده اید.

    سی ان ان همچنین اعلامیه مورد انتظار ترامپ را به صورت زنده پخش کرد و پس از اعلام رسمی نامزدی ترامپ، آن را قطع کرد. شبکه های MSNBC، NBC، ABC و CBS برنامه های برنامه ریزی شده منظم را انتخاب کردند و به طور کامل از پخش سخنرانی ترامپ صرفنظر کردند.