فاور از حسابرس می سی سی پی به دلیل اظهارات رسوایی رفاهی شکایت کرد

فلچر فریمن، سخنگوی وایت در بیانیه‌ای گفت: «همه چیزهایی که حسابرس وایت در مورد این پرونده گفته است درست است و سال‌ها کار حسابرسی توسط متخصصان دفتر حسابرسی دولتی پشتیبانی می‌شود. این که آقای فاور می خواهد در مورد این سوال محاکمه کند، گیج کننده است.”

شکایتی که فاور علیه حسابرس در روز پنجشنبه ارائه شد، وایت را متهم کرد که “بی شرمانه و دروغین به نام نیک فاور حمله کرده است” تا توجه خود را جلب کند، “از جمله حضور در برنامه های تلویزیونی در CNN و HBO، پادکست محبوب ESPN، و همچنین مصاحبه های چاپی و آنلاین. رسانه ها. اگر وایت به فاوره حمله نمی کرد، هیچ یک از این رسانه های ملی کوچکترین توجهی نمی کردند.”

فاور 1.1 میلیون دلاری را که برای هزینه سخنرانی از یک گروه غیرانتفاعی دریافت کرده بود که با تایید اداره خدمات انسانی می سی سی پی پول TANF را خرج کرده بود، پرداخت کرده است. وایت گفت فاوره هرگز برای ایراد سخنرانی حاضر نشد.

فریمن همچنین گفت که فاور علیرغم بازپرداخت مقداری از پولی که دفتر حسابرسی از وی خواسته است، وایت و تیم حسابرس را دروغگو خوانده است.

شکایت علیه حسابرس شاد وایت می گوید که جمهوری خواه “یک کمپین رسانه ای ظالمانه از اتهامات بدخواهانه و دروغین علیه برت فاور – مدافع تالار مشاهیر و پسر بومی می سی سی پی – در تلاشی گستاخانه برای جلب توجه رسانه ها توسط سلبریتی فاور انجام داده است. برای پیشبرد حرفه سیاسی خود.”

جکسون، خانم (AP) – برت فاور، مدافع بازنشسته NFL، روز پنجشنبه در می سی سی پی شکایت کرد و حسابرس ایالتی و دو گوینده ورزشی را متهم کرد که او را در بحث های عمومی در مورد خرج نادرست پول رفاهی که قرار بود به برخی از فقیرترین افراد کمک کند، بدنام کرده اند. از فقیرترین ایالت های کشور

دختر فاور در سال 2017 بازی والیبال را در دانشگاه آغاز کرد. تأسیسات والیبال یک پروژه حیوان خانگی از مدافع بازنشسته بود و او متعهد شد که تلاش های جمع آوری کمک های مالی را برای آن رهبری کند. پرونده های قبلی در دعوای مدنی ایالتی مبادله پیام های متنی بین فاور و دیگران را در مورد هدایت پول به مرکز والیبال از یک سازمان غیرانتفاعی که دارای قراردادهای خدمات انسانی بود نشان می دهد.

فریمن گفت: «او همچنین ادعا کرده است که حسابرسان دروغگو هستند، علیرغم شواهد مستند واضح که نشان می‌دهد او از سرمایه‌های نادرست سود برده است. به جای پرداخت پول به دادخواهان نیویورک برای محاکمه این پرونده، او بهتر است مبلغ وجوه رفاهی که به دولت بدهکار است را به طور کامل بازپرداخت کند.



منبع

فاور با اتهامات جنایی رسوایی رفاهی می سی سی پی روبرو نیست، اما او در میان بیش از سه ده نفر یا شرکتی است که ایالت برای بازیابی پول های خرج شده از طریق برنامه کمک های موقت به خانواده های نیازمند شکایت کرده است.

در ماه دسامبر، وزارت خدمات انسانی ایالتی درخواست جدیدی تا سقف 5 میلیون دلار از فاوره و یک بنیاد ورزشی دانشگاهی مطرح کرد و گفت که پول رفاهی به‌طور نادرست برای پرداخت هزینه سالن والیبال در دانشگاه فاوره، دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی، استفاده شده است.