فاوره همچنین به دنبال پول رفاهی برای تسهیلات فوتبال بود

دختر فاور والیبال را در سال 2017 در دانشگاه شروع کرد. اسناد جدید دادگاه می‌گفتند که برایانت برای اولین بار در 20 آوریل 2017 متوجه شد که فاور در حال تلاش برای جمع‌آوری پول برای یک میدان والیبال است، زمانی که فاور به فرماندار پیام داد و گفت که او و همسرش دینا، ساخت تاسیسات

فاور قبل از رفتن به NFL در سال 1991 در دانشگاه می سی سی پی جنوبی فوتبال بازی می کرد. برایانت و نیو نیز فارغ التحصیل هستند و فاور به برایانت نوشت که داشتن یک مرکز تمرین سرپوشیده به برنامه فوتبال “اعتبار فوری” می بخشد.

بر اساس اسناد دادگاه روز جمعه، برایانت و فاور در 4 سپتامبر 2019 با کریستوفر فریز، مامور بازنشسته FBI، مدیر جدید وزارت خدمات انسانی ملاقات کردند. فاور پس از جلسه به برایانت پیام داد: “ما بدیهی است که به کمک شما نیاز داریم و زمان بر علیه ما کار می کند.” فاور همچنین اشاره کرد که این مرکز والیبال را می توان به نام برایانت که در آخرین ماه های خود به عنوان فرماندار بود نامگذاری کرد.

در ژوئیه 2017، فاور مجدداً در مورد تأسیسات والیبال برایانت پیامی ارسال کرد و از او پرسید: “آیا می توانیم پیمانکاری را پیدا کنیم که به جای اینکه پولی به شما بدهد، من به صورت رایگان می سازم، هی بگوید! شاید شما کسی را بشناسید.”

فرماندار آن زمان، فیل برایانت جمهوری خواه، در سال 2019 با فاوره پیامکی ارسال کرد که می خواست یک مرکز تمرین سرپوشیده برای تیم فوتبال دانشگاه می سی سی پی جنوبی بسازد. برایانت به او گفت که پول فدرال برای کودکان و بزرگسالان کم درآمد “به شدت کنترل می شود” و “استفاده نادرست می تواند منجر به نقض قانون فدرال شود.”

وکلای برایانت نوشتند: “این طرح با بد نیت و صرفاً برای آزار، شرمساری و سرکوب فرماندار برایانت انجام شد، زیرا او حاضر نشد چشم خود را بر جنایات نیو و دیویس ببندد.”

جان دیویس، مدیر سابق دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی، روز پنجشنبه به اتهامات جنایت فدرال و ایالتی در توطئه برای خرج نکردن پول رفاهی اعتراف کرد. دیویس در فوریه 2016 توسط برایانت منصوب شد و در ژوئیه 2019 توسط او اخراج شد. دیویس پذیرفته است که علیه دیگران شهادت دهد.

برایانت پاسخ داد: «ما به آنجا خواهیم رسید. این یک جلسه عالی بود. اما ما باید از قانون پیروی کنیم. من برای زندان فدرال پیر شده ام.” او یک ایموجی خندان با عینک آفتابی اضافه کرد.



منبع

جکسون، خانم (AP) – پس از اینکه می سی سی پی میلیون ها دلار پول رفاهی را برای پروژه حیوانات خانگی برت فاور، یک میدان والیبال دانشگاه، خرج کرد، بازیکن بازنشسته NFL دو سال بعد تلاش کرد تا پول نقد اضافی را از سازمان رفاه ایالتی برای یک مرکز ورزشی دیگر دریافت کند. اسناد جدید دادگاه نشان می دهد.

وکلای یک سازمان غیرانتفاعی تحت شکایت، مرکز آموزش جامعه می سی سی پی، در اواخر ژوئیه احضاریه ای را برای برایانت ارسال کردند و به دنبال برقراری ارتباط بین فرماندار سابق و هر شخص دیگری در مورد عرصه والیبال بودند.

برایانت پاسخ داد که او “همه چیز را حل کرده است.”

در ژوئیه 2017، سوابق دادگاه نشان می دهد که دیویس و نانسی نیو در مورد استفاده از پول رفاهی برای تأمین مالی عرصه والیبال با دیویس 4 میلیون دلار ملاقات کردند. سازمان غیرانتفاعی نیو بعداً به فاور 1.1 میلیون دلار برای حضور در سخنرانی پرداخت تا به او در پرداخت هزینه های این عرصه کمک کند. فاور هرگز این سخنرانی را انجام نداد و بعداً پول را بازپرداخت کرد، اگرچه 228000 دلار سود را بازپرداخت نکرد.

فاور نوشت برنامه هایی برای انجام کارگاه ها و کلینیک های جوانان در مرکز والیبال با برنامه ای که توسط نانسی نیو اجرا می شود وجود دارد.

فاور به برایانت پیام داد: “و همچنین من برای 3/4 امکانات Vball پرداخت کردم و بقیه پروژه مشترک با او و جان بود که 1.8 میلیون صرفه جویی در من داشت.” “امروز به من اطلاع دادند که او ممکن است نتواند سهم خود را تامین کند. من و فرماندار به شدت به کمک شما نیاز داریم و متاسفم که این موضوع را مطرح می کنم.

در تشکیل پرونده دادگاه روز جمعه، برایانت با ارائه اسناد مخالفت کرد، مگر اینکه تحت یک دستور حفاظتی برای جلوگیری از انتشار عمومی مطالب باشد.

وکلای برایانت روز جمعه نوشتند: «توجه به این نکته مهم است که فاوره در این پیام‌های متنی اولیه، هرگز به استفاده از بودجه عمومی اشاره نکرد، حتی کمتر از استفاده از بودجه TANF برای ساخت این تأسیسات. در این زمان، بحث بین فاور و فرماندار برایانت بر کمک های مالی خصوصی و حمایت های شرکتی متمرکز بود.

اسناد می‌گویند که برایانت چند ساعت بعد پاسخ داد: «البته من در مرکز والیبال هستم. … یک چیزی که من می دانم چگونه باید انجام دهم این است که پول جمع آوری کنم.»

فاور به برایانت پیام داد: “من به نوعی برای دریافت کمک های مالی و یا حمایت مالی به نفوذ شما نیاز دارم.” بدیهی است که ساترن پولی ندارد، بنابراین من برای تامین آن تلاش می کنم.

وکلای برایانت نوشتند که فرماندار برای اولین بار در پیامی که از فاور در 16 ژوئیه 2019 دریافت کرد، دریافت که خدمات انسانی با تامین مالی عرصه والیبال درگیر بوده است. “کاری که آنها برای من و خانم جنوبی انجام داده اند شگفت انگیز است.”

وکلای برایانت نوشتند که “فاور کمپینی را برای لابی کردن شدید فرماندار برای کمک به او برای پوشش بدهی مرکز والیبال USM آغاز کرد.” آنها همچنین نوشتند فاور برای سه چهارم هزینه های ساخت و ساز پرداخت نکرده است و خدمات انسانی بیش از 1.8 میلیون دلار به این پروژه متعهد شده است.

این غیرانتفاعی توسط نانسی نیو و پسرش زاخاری نیو اداره می شد که در آوریل به اتهامات ایالتی مبنی بر سوء استفاده از پول رفاهی اعتراف کردند. آنها همچنین پذیرفتند که علیه دیگران شهادت دهند.

پیام های متنی بین برایانت و فاور در اسناد دادگاهی است که روز جمعه توسط وکلای برایانت ثبت شده است، که به دنبال این است که نشان دهد فرماندار مایل است به فاور کمک کند تا از سال 2017 پول خصوصی برای تأسیسات والیبال جمع آوری کند و بیش از دو سال از هزینه های رفاهی بی خبر بوده است. به پروژه

این ایالت یک شکایت مدنی علیه فاور و دیگران برای بازیابی بیش از 20 میلیون دلار از پول خرج شده رفاهی به منظور کمک به افراد نیازمند در یکی از فقیرترین ایالت های کشور تنظیم کرده است. برایانت و فاور با اتهامات جنایی روبرو نیستند و برایانت در میان افرادی که در دعوای مدنی ایالت نام برده شده اند نیست.

بزرگترین پرونده فساد عمومی ایالت می سی سی پی چندین نفر از جمله یک کشتی گیر حرفه ای را گرفتار کرده است که هزینه بازپروری مواد مخدر او با پول رفاه تامین شده است.

درخواست فاور برای پول از دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی برای تامین مالی این مرکز فوتبال به جایی نرسید. فاور این درخواست را در 28 ژوئیه 2019 ارائه کرد، زیرا او در تلاش ناموفق بود تا پسر یکی دیگر از بازیکنان بازنشسته NFL، Deion Sanders را به دانشگاه در هاتسبورگ جذب کند.