فارلی، مدیرعامل فورد، اولین مسابقه‌ای حرفه‌ای را در دیتونا انجام می‌دهد

فارلی به آسوشیتدپرس به شوخی گفت: “من باید از یک نام جعلی در فرم ورود استفاده می کردم.” او گفت که ورزش موتوری بخش مهمی از شرکت فورد موتور است، به ویژه در روحیه کارکنان. فورد سال گذشته قهرمان Daytona 500 با آستین سیندریک و قهرمانی جام NASCAR با جوی لوگانو شد.

راجر پنسکه و تیم سیندریک در سرتاسر مسیر سرعت در موتورخانه خود، مسابقه فارلی را روی یک صفحه تلویزیونی عظیم با زمان‌بندی و امتیازدهی رویداد در صفحه دوم تماشا کردند.

فارلی سعی کرد مانند هر “راننده نجیب زاده” و نه رئیس یکی از فعال ترین خودروسازان در موتوراسپرت، زیر رادار پرواز کند و در دیتونا پرسه بزند. اما او همچنان رئیس فورد است و به همین دلیل است که ادی و لئونارد وود از مراسم تالار مشاهیر نسکار جمعه شب در کارولینای شمالی به دیتونا رفتند تا مسابقه فارلی را تماشا کنند.

این اولین مسابقه دوی سرعت در سری جدید چند کلاسه بود که رانندگانی با درجه برنز یا نقره ای در آن حضور داشتند.

DAYTONA BEACH، فلوریدا (AP) – در گوشه پشتی یک پادوک پاسگاه در سرعت بین المللی Daytona، مدیر اجرایی فورد ایستاده بود و به یک گاری تکیه داده بود و با سران تیم مسابقه برادران وود گفتگو می کرد.

مسابقات اتومبیل رانی AP: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

___

پنسکه در مورد مسابقه فارلی در دیتونا گفت: “این خیلی خوب است که او علاقه مند است.” این برای فورد خوب است، زیرا او می‌داند که ورزش موتوری برای شرکت چه معنایی دارد. می‌دانید، جنرال موتورز و فورد هر دو دارای رهبری عالی هستند که واقعاً روی موتوراسپرت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اینکه چگونه می‌تواند در ساخت خودروی بهتر تکامل یابد.»

جیم فارلی لباس آتش پوشیده بود و به سختی به قسمت مدیر عامل نگاه می کرد. روز شنبه، او یک مسابقه بود.

این مرد 60 ساله اولین مسابقه حرفه ای خود را با کسب مقام دوازدهم در چالش IMSA VP Racing SportsCar در Daytona انجام داد. فارلی که یک مسابقه‌دهنده تاریخی موفق بود، یک فورد موستانگ GT4 موتور اسپورت Multimatic را در کلاس GSX رانندگی کرد.