غول‌های فناوری به مقام بایدن می‌گویند که از «رویاپردازان مستند» از اخراج جلوگیری کنید

پس از 21 سالگی، خارجی ها دیگر نمی توانند تحت ویزای کاری والدین در ایالات متحده بمانند. اگر درخواست‌های ویزای خود تا آن روز تولد پردازش نشود – همانطور که اغلب در میان تاخیرهای ناشی از همه‌گیری اتفاق می‌افتد – باید آنجا را ترک کنند.

ما بالاترین و خلاقانه ترین کارهای خود را در ایالات متحده داریم، بنابراین برای اینکه این افراد به طور کامل مورد استفاده قرار گیرند، بهتر است آنها را در ایالات متحده داشته باشیم.”

Karan Bhatia، معاون امور دولتی و سیاست عمومی گوگل، گفت که دولت می‌تواند با تفسیر مطلوب‌تر مقررات، یک مهلت موقت را فراهم کند.

سایر امضاکنندگان نامه شامل IBM، Salesforce.com Inc، Twitter Inc و Uber Technologies Inc.

در نامه‌ای به الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا، اواخر روز دوشنبه، شرکت‌های فناوری به انجمن‌های صنعت و وکلا پیوستند تا از او بخواهند «سیاست‌های قوی‌تری برای پیری وضع کند» که به جوانان اجازه می‌دهد تا زمانی که درخواست اقامت دائم در ایالات متحده دارند بمانند. تحت بررسی بودند.

برخلاف میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی که عموماً به عنوان «رویاپردازان» شناخته می‌شوند و واجد شرایط دریافت مجوز کار موقت شده‌اند، این «رویای‌سازان مستند» – گروهی که تعداد آنها بیش از 200000 نفر است – تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند.

گوگل همچنین از تلاش‌های دو حزبی قانون‌گذاران برای تصویب قانون کودکان آمریکا حمایت می‌کند که به Dreamers مستند راهی برای شهروندی می‌دهد.

(رویترز) – شرکت های فناوری از جمله Amazon.com Inc و Alphabet Inc در گوگل روز سه شنبه اعلام کردند که دولت بایدن باید از جوانانی که ممکن است وضعیت مهاجرت به ایالات متحده را به دلیل تأخیر در رسیدگی به اقامت دائم از دست بدهند، محافظت کند.

توسط پرش دیو

(گزارش توسط پرش دیو در اوکلند، کالیفرنیا؛ ویرایش توسط بردلی پرت)



Source link

او گفت: «رقابت شدیدی در جهان برای رسیدن به آن برتری تکنولوژیکی وجود دارد و تنها راهی که می‌توان به آن برتری فناوری رسید، داشتن بهترین استعدادهای جهان است.

بهاتیا به رویترز گفت که عدم اطمینان در مورد وضعیت فرزندان آنها باعث شده است که برخی از کارمندان گوگل از کار در ایالات متحده منصرف شوند.

بیکاری کم سابقه در سراسر کشور باعث نگرانی کسب و کارها در مورد از دست دادن کارمندان احتمالی شده است.