عکس جدیدی از شاهزاده ویلیام و فرزندانش به مناسبت روز پدر منتشر شد

عکس جزوه منتشر شده توسط کاخ کنزینگتون دوک کمبریج با فرزندانش پرنس لوئیس، شاهزاده جورج (راست) و پرنسس شارلوت در روز پدر 2022 (PA)

دوک و دوشس کمبریج عکس جدیدی از شاهزاده ویلیام و سه فرزندشان به مناسبت روز پدر منتشر کردند.

این تصویر ویلیام را نشان می دهد که با دستانش به دور شاهزاده جورج هشت ساله و پرنسس شارلوت هفت ساله می تابید، در حالی که شاهزاده لوئیس روی شانه های او نشسته است.

هر سه نفر در راهپیمایی سلطنتی Trooping the Color شروع به کار کردند و در بالکن کاخ باکینگهام در حین گذراندن پرواز ایستادند. جورج و شارلوت همچنین والدین خود را در یک بازدید ویژه از ولز همراهی کردند.



Source link

یک نفر نوشت: “این در چهره آنها نشان می دهد که چقدر پدرشان را دوست دارند و در چهره شاهزاده ویلیام نشان می دهد که چقدر دوست دارد پدر آنها باشد. روز پدر مبارک.”

طرفداران کمبریج این عکس را تحسین کردند و بهترین آرزوهای خود را برای ویلیام در روز بزرگداشت پدران و شخصیت های پدری ارسال کردند.

عکس جزوه منتشر شده توسط کاخ کنزینگتون دوک کمبریج با فرزندانش پرنس لوئیس، شاهزاده جورج (راست) و پرنسس شارلوت در روز پدر 2022 (PA)

دوک یک پیراهن یقه‌دار خاکی به تن دارد و بچه‌ها که می‌خندند، لباس‌های استتاری و همچنین تاپ‌های آبی سرمه‌ای و سفید به تن دارند.

یکی دیگر گفت: “این کاملاً شایان ستایش است – خیلی ممنون که به اشتراک گذاشتید.”

این زوج سلطنتی که در پاییز گذشته در تعطیلات خانوادگی در اردن گرفته شد، از عکسی مشابه برای کارت رسمی کریسمس سال 2021 خود استفاده کردند که تمام خانواده از جمله کیت میدلتون را نشان می داد.

این سفر توسط دوشس سازماندهی شد تا از خانه دوران کودکی خود در اردن دیدن کند، جایی که او به مدت سه سال در آنجا زندگی کرد، زمانی که پدرش برای بریتیش ایرویز در امان کار می کرد.

او از 40 ویلیام جلوتر استه تولد در روز سه شنبه

نفر سوم اضافه کرد: “بچه های شما مانند بچه های واقعاً شاد و دوست داشتنی به نظر می رسند، و این درست بالاتر از مهمترین چیز است.”

فرزندان کمبریج آخرین بار در مراسم جشن پلاتینیوم ملکه در اوایل ماه جاری در انظار عمومی دیده شدند.

این در حساب رسمی توییتر دوک و دوشس منتشر شد، جایی که آنها روز پدر را به پدران و پدربزرگ‌های سراسر جهان تبریک گفتند.