عمویش می گوید قاتل شینزو آبه پس از کمک 722000 دلاری مادرش به کلیسای وحدت، مجبور به ترک کالج شد.

کووید-19 همچنین مانع از سفر او به کره جنوبی شد، جایی که بسیاری از سالمندان در آنجا هستند.

روز جمعه، عمویی که برادر 77 ساله پدر یاماگامی است، آن را به اشتراک گذاشت مادر یاماگامی اولین بار در سال 1991 پس از خودکشی همسرش در سال 1984 به کلیسا پیوست.

عموی یاماگامی به یاد می آورد: «او مانند پدرش بسیار باهوش بود. او همچنین سخت کوش بود و من فقط خاطرات خوبی از او دارم.

همچنین اصرار داشت که 50 میلیون ین (360929 دلار) را به او بازگردانده است، در حالی که ادعا می‌کند هیچ سابقه‌ای از کمک‌های او به سازمان وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: به روز رسانی: پلیس نیویورک مردی را که با مشت به سر زن 52 ساله آسیایی کوبیده بود به عنوان جنایت نفرت دستگیر و متهم کرد.

من معتقدم که او یکی از پیروان بسیار مهم کلیسا بود. او تحت کنترل ذهن بود.» عمو گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: خواننده و هنرپیشه افسانه ای اپرا کانتونی لی هیونگ کام در 88 سالگی درگذشت

تصویر ویژه از طریق معاون



منبع

او افزود که خانواده به فقر کشیده شد و یاماگامی به دلیل فقر مالی مجبور به ترک کالج شد.

بر اساس گزارش‌ها، یاماگامی ابتدا قصد داشت رهبران مذهبی کلیسا را ​​بکشد، اما پس از تماشای یک پیام ویدئویی که آبه به یکی از شعبه‌های کلیسای وحدت فرستاده بود، هدف خود را به آبه تغییر داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جیمز هانگ، 93 ساله، مسن ترین بازیگری شد که ستاره هالیوود در پیاده روی مشاهیر دریافت کرد.

یاماگامی به پلیس گفت که در بهار سال گذشته شروع به آزمایش ساختن سلاح گرم خود کرد و در ابتدا به فکر ساختن بمب به جای تفنگ بود.

کلیسای اتحاد اولین بار در سال 1954 توسط کشیش سان میونگ مون در کره جنوبی تأسیس شد. به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است با ایده کنفوسیوس که صلح جهانی با خانواده های هماهنگ آغاز می شود.

یاماگامی گزارش شده است به پلیس گفت او نخست وزیر سابق را به دلیل وابستگی آبه به کلیسای وحدت هدف قرار داده بود، که یاماگامی آن را عامل ورشکستگی مادرش به دلیل اعمال اجباری اهدایی آن می دانست.

این کلیسا به خاطر خود معروف است عروسی های دسته جمعی، که در آن رهبران هزاران زوج جدید را همزمان در یک گردهمایی اداره می کنند و تأثیر آن بر احزاب سیاسی محافظه کار.

عموی تتسویا یاماگامی، تیرانداز مظنون شینزو آبه، اظهار داشت که مادر یاماگامی تقریباً 100 میلیون ین (721875 دلار) به کلیسای اتحاد کمک کرده است که منجر به ویرانی مالی ادعایی خانواده شده است.

مقامات کلیسا در یک کنفرانس خبری روز دوشنبه که هیچ رابطه مستقیمی با آبه نداشت، اگرچه با سایر قانونگذاران از طریق یک سازمان وابسته بود.

او در طول مدتی که به عنوان یک عضو فداکار، از جمله درآمد حاصل از فروش اموال و خانه خانواده، کمک های مالی متعددی به گروه مذهبی کرد.

علیرغم ورشکستگی در سال 2002، او همچنان به کلیسا کمک می‌کرد، البته در مقادیر کمتر، اصل از «صلح و اتحاد جهانی».

اطلاعات بیشتر از NextShark: تیم بیسبال اسرائیل به دلیل ارسال ویدیوی TikTok در حال پریدن روی “تخت های ضد جنسی” در توکیو خشم را برانگیخت