عروسی با پوشیدن لباس عروس مشکی به سبک مورتیسیا آدامز پس از استفاده از طعمه برای اولین نگاه، اشک شوهرش را در محراب درآورد.

آماندا و با صرف زمان زیادی برای طراحی لباس عروس مناسب خود، گفت که برنامه‌ای برای نگهداری آن در انبار ندارد. آماندا به اینسایدر گفت که مادرشوهرش در مراسم عروسی درباره اینکه چگونه می‌تواند «لباس را کنار بگذارد و دیگر هرگز به آن نگاه نکند» نظر داده است، که آماندا مطلقاً گفت نه.

آماندا گفت که قطعا قصد دارد دوباره لباس عروسی خود را بپوشد.

اما خوشبختانه، او یک سبک “switcheroo” در فروشگاه داشت. پس از عهد و پیمان آنها، با کمک دو دوست، او لباس واقعی خود را عوض کرد – لباس عروس مشکی توری و لیبرتی با الهام از مورتیشیا آدامز، که برای طراحی سفارشی آن تقریباً 5000 دلار هزینه داشت.

آماندا گفت: “فکر می کنم حداقل نیمی از جمعیت را به گریه انداختم.” دوستان و خانواده بزرگ ما از بین رفتند.»

الکس که معمولا گریه نمی‌کرد، نمی‌توانست جلوی اشک خود را بگیرد، زیرا آماندا را در لباس واقعی‌اش می‌دید، زیرا این سبک خیلی بیشتر از او بود.

آماندا گفت که قطعا قصد دارد دوباره لباس عروسی خود را بپوشد.عکاسی آلمیدا مایر

یک چیز در مورد رابطه آنها که او به اشتراک گذاشت که دوست دارد این است که چگونه آنها هرگز از خوش گذرانی با هم دست برنداشته اند.

به کنار شوخی، آماندا به اینسایدر گفت که ممکن است لباس یک بال با تم خون آشام در سیاتل را بپوشد.

لباس آماندا دارای یک دامن قابل جابجایی بود.عکاسی آلمیدا مایر

آماندا در مورد لباس مجلسی که دارای روبنده شنل، روکش توری با جزئیات ستاره و دامنی قابل جابجایی بود که به گفته او به او احساس یک شاهزاده خانم می داد، گفت: “من چیزی بسیار منحصر به فرد و بسیار دراماتیک می خواستم.”

این زمانی بود که او به این فکر افتاد که الکس را با پوشیدن نه یک، بلکه دو لباس عروس در روز خاص خود غافلگیر کند.

این زوج در روز عروسی خود یک بوسه را به اشتراک می گذارند.

او به اینسایدر گفت که شوهرش تحت تأثیر این طعمه قرار گرفته بود، اما با دیدن طعمه واقعی اشک ریخت.

یک عروس در واشنگتن، شوهرش را در لباس عروسی مشکی غافلگیر کرد، پس از اینکه او برای اولین نگاهش یک طعمه به تن کرد که او را “غرق” کرد – در نهایت شوخی روز عروسی را انجام داد.

یک عروس در واشنگتن با پوشیدن لباس عروسی جذاب برای اولین نگاه شوهرش را غافلگیر کرد.

  • او به اینسایدر گفت که آماندا کیچینگمن روبان کوک، 28 ساله، و همسرش الکس در سپتامبر پس از شروع قرار ملاقاتشان در سال 2016، ازدواج کردند. این زوج در حالی که به عنوان پایه EMT در شیفت های شب آمبولانس در Reno، نوادا کار می کردند، ملاقات کردند. آنها در حال حاضر در واشنگتن زندگی می کنند، جایی که آماندا به عنوان یک پرستار قلب و الکس یک آتش نشان است.

    او گفت: “او کاملاً آن را از دست داد، او مجبور شد روی برگرداند و دستمال کاغذی بخواهد، زیرا گفت که حدود دو ثانیه از گریه زشت در محراب فاصله دارد.” و این فقط الکس نبود که با دیدن او در لباس مشکی احساساتی شد. او گفت که عروسی آنها صمیمی بود و فقط 50 مهمان در آن حضور داشتند.

    این زوج در روز عروسی خود یک بوسه را به اشتراک می گذارند.عکاسی آلمیدا مایر

  • او گفت: “فرصتی برای پوشیدن دوباره آن وجود دارد.”

    آماندا گفت: «ما هر دو قول دادیم که هرگز خودمان را خیلی جدی نگیریم و بزرگ نشویم. به خصوص در اوایل رابطه‌مان، ما با هم شوخی‌های زیادی انجام می‌دادیم.»

    آماندا به اینسایدر گفت که او لباس نقره‌ای را که پنج سال پیش به قیمت 300 دلار در پینترست خریده بود بیرون آورد تا برای اولین نگاه و نذرشان بپوشد و الکس را فریب داد تا فکر کند این لباس عروس واقعی است.

    آماندا در حالی که پدرش در کنارش به سمت محراب رفت، به اینسایدر گفت که دیدن واکنش الکس باعث شد که این شوخی ارزشش را داشته باشد. او گفت: “من دیدم که الکس متوجه شد که این لباس کاملاً متفاوت است.”

    آماندا گفت الکس

    آماندا گفت که الکس زمانی که او را با لباس عروسی واقعی خود بیرون می‌کشد، «کاملاً آن را از دست داد».عکاسی آلمیدا مایر

    این زوج در اولین عکسبرداری خود.عکاسی آلمیدا مایر

    او گفت: “من باید چیزی پیدا کنم که این را بپوشم، حتی اگر فقط آن را بپوشم و در پارک قدم بزنم و بچه های کوچک را بترسانم.”

    او گفت: «بیشتر یک سال را روی آن لباس کار کرده بودم، آن لباس را طراحی کردم، با اینکه از راهرو پایین می آمدم و او به من و عکس العملش نگاه می کرد، چگونه به نظر می رسید. اما با انجام خصوصی عهدشان، او گفت که نگران است تجربه دیدن واکنش زنده الکس به لباسش را در حالی که در راهرو راه می‌رفت از دست بدهد.

    اما برای این مراسم، آماندا کیچینگمن روبان کوک لباس عروسی مشکی سفارشی را تغییر داد.

  • اما یک ماه قبل از عروسی که یک ساعت در شمال سیاتل در کنار یک پارک ملی برگزار شد، تصمیم گرفتند نذر خود را در خلوت انجام دهند.

    آماندا کیچینگمن روبان کوک شوهرش را با پوشیدن دو لباس عروس در روز خاص خود غافلگیر کرد.

    وقتی الکس او را در لباس طعمه دید، آماندا گفت که می تواند نشانه ای از ناامیدی را در چشمان او ببیند، زیرا قبلاً مطمئن بود که سیاه خواهد پوشید. “فکر نمی کنم هیچ کس دیگری واقعاً آن را گیر بیاورد، اما من فقط می توانستم کوچکترین “چی؟” را ببینم؟ آماندا گفت.

    لباس آماندا دارای یک دامن قابل جابجایی بود.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    پس از نامزدی آنها در سال 2020، آماندا گفت که شروع به زنده کردن دیدگاه خود برای لباس عروسی عالی کرده است. او با الهام از مورتیشیا آدامز از «خانواده آدامز» به اینسایدر گفت که می‌خواهد یک لباس مشکی و شنل‌دار طراحی کند.

    این زوج در اولین عکسبرداری خود.

    آماندا کیچینگمن روبان کوک شوهرش را با پوشیدن دو لباس عروس در روز خاص خود غافلگیر کرد.عکاسی آلمیدا مایر