“عروسک های رباتیک” از فیلم آینده جیمز وان “M3GAN” طرفداران را در بازی LA Chargers ترساند.

جما پس از به دست آوردن حضانت غیرمنتظره خواهرزاده‌اش، کادی که اخیراً یتیم شده بود، هنگامی که والدین کودک در یک تصادف رانندگی می‌میرند، از نمونه اولیه M3GAN کمک می‌گیرد، تصمیمی که وقتی عروسک به خودآگاهی و محافظت بیش از حد از Cady تبدیل می‌شود، عواقب وحشتناکی دارد. او را به کشتن و آسیب رساندن به هر کسی که سر راهش قرار می دهد، هدایت می کند.» خلاصه داستان ادامه می دهد.

مقالات مرتبط:

مدل‌ها در استادیوم SoFi در اینگل‌وود، کالیفرنیا ظاهر شدند، با لباس همراه رباتیک M3GAN که مخفف مدل 3 Generative Android است. در طول نمایش نیمه نیمه بازی، آنها یک برنامه رقص طراحی شده را اجرا کردند.

چینگ که در دومین تریلر رسمی فیلم برای مدت کوتاهی توسط عروسک واقعی تعقیب می‌شود، نقش دیوید، مدیر عامل شرکت سازنده او را بازی می‌کند.

تماشاگران بازی یکشنبه بین لس آنجلس چارجرز و لس آنجلس رامز شاهد یک شیرین کاری تبلیغاتی وحشتناک برای فیلم ترسناک آینده جیمز وان “M3GAN”.

“به نحوی، موضوع به زیرژانر عروسک شیطانی، زیرژانر عروسکی شیطانی رسید، و من اشاره کردم که خنده دار است، زیرا من به عنوان عروسک خزنده، پسر عروسک قاتل شناخته می شوم، اما در واقع هرگز یک قاتل نساختم. وی افزود: فیلم عروسکی. و بنابراین ما گفتیم، بیایید این کار را انجام دهیم. و این واقعاً چگونه به وجود آمد.”

نکات برجسته کمپین بازاریابی جلب توجه سپس در حساب کاربری رسمی فیلم در توییتر منتشر شد. محبوب ترین ویدیوی آن تاکنون بیش از 160000 بازدید به دست آورده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زوج متاهل بین نژادی یوتیوب جین و جویس ادعا می کنند که در یک دعوای عمومی در بحبوحه طلاق مورد آزار خانگی قرار گرفته اند.

وان که تهیه کننده و نویسنده «M3GAN» بود، به کولایدر گفت ایده ساخت این فیلم قبل از شروع همه‌گیری کووید-19 به شرکت سازنده او یعنی Atomic Monster رسید.

«M3GAN»، فیلمی درباره عروسکی با هوش مصنوعی که خودآگاه می شود، آلیسون ویلیامز، ویولت مک گراو، رونی چینگ و برایان جردن آلوارز در آن بازی می کنند.

یکی از کارهایی که ما دوست داریم در Atomic Monster انجام دهیم، فقط در پایان هفته، دور هم جمع شویم، در یک جمعه کمی خنک باشیم، نوشیدنی و مقداری غذا بخوریم، و ما دوست داشتیم فقط درباره فیلم ها شرکت کنیم. و بنابراین واقعاً مفهوم “M3GAN” به این شکل بود.”



منبع

بیشتر از NextShark: کارگردان پل توماس اندرسون به انتقاد از صحنه‌های لهجه مسخره آسیایی در «پیتزا شیرین بیان» پاسخ می‌دهد.

[Source]

جما، یک رباتیک برجسته در یک شرکت اسباب‌بازی، از هوش مصنوعی برای توسعه M3GAN (مخفف Android Generative Model 3) استفاده می‌کند. خلاصه ایالت ها.