عروسک اسب تک شاخ مینی کالا بازار خرید و فروش کالا

در ساخت عروسک اسب پونی که در بالا عکسش را مشاهده می‌کنید نیز دقیقا از این حیوان زیبا و دوست داشتنی الگو برداری شده است. عروسک اسب پونی روسیلی حدود ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر قد دارد. این عروسک زیبا در دو رنگ جذاب صورتی و آبی ساخته شده تا هم برای دخترها و هم برای پسرها جذاب و مورد پسند باشد.

عروسک گورخر راه راه

عروسک اسب تک شاخ مینی کالا بازار خرید و فروش کالا

شما در این سایت انواع عروسک ها نظیرعروسک پسرانهوعروسک دخترانهرا به راحتی پیدا می کنید. با فالو کردن شبکه اجتماعی چیچیلاس در اینستاگرام از تخفیفات ویژه و محصولات جدید چیچیلاس مطلع شوید. عروسک های اسب تک شاخ یا یونیکورن در ابعاد و اندازه های متفاوت و مختلفی هم تولید می شود و شما می توانید با توجه به رده سنی کودک خود سایز مورد نظر را انتخاب کنید. عروسک تک شاخ، عروسک پونی و یا یونیکورن عروسک جذاب و هیجان انگیزی است که این روزها عروسک مورد علاقه اکثر خانم ها و کودکان است. عروسک شخصیت ها یک از هدایای دوست داشتنی و مورد علاقه کودکان است.

عروسک اسب پونی 2تایی

هر کسی که یک اسب یک شاخ سفید خالص را لمس کند، تمام زندگی خود را با خوشبختی و لذت عروسک جوجه می گذراند. از بالش های یونیکورن استفاده های متعددی می شود، از تزیین اتاق کودک و وسیله استراحت ِآنها گرفته تا کوسن مبلمان. برخی بر این باورند که اشک و خون اسب شاخدار قدرت شفابخشی دارند. بابلی ها خورشید را با نماد شیر و ماه را با اسب شاخدار نشان می دادند. همکاران محترم نیز برای خرید عمده عروسک می توانند با ما در تماس باشند.

  • تمامی حقوق برای فروشگاه اینترنتی مسترسلیقه محفوظ می باشد.
  • پونی‌ها همان اسب‌های کوچکی هستند که بزرگ نمی‌شند و اندازه خیلی کوچک‌تری نسبت به دیگر انواع اسب‌ها دارند خیلی بانمک و زیبا هستند و هر کودکی چه دختر و چه پیر با دیدن این نوع اسب‌ها ذوق می‌کنند.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی هاکان مد فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با نوشتن نظر خود به دیگران برای انتخاب این عروسک کمک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود . بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

فروشگاه اینترنتی زودکادو انواع عروسک اسب تک شاخ با بالا ترین متریال ساخت و ضد حساسیت و قابل شست و شو را در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار میدهد و میتوانید عزیزتان را هیجان زده کنید. عروسک اسب تک شاخ معمولاً برای کودکان با چیزهایی مانند رنگین کمان و جرقه‌های ستاره‌ای و رنگ‌های مداد رنگی و پاستلی همراه است و در دنیای آنها یه موجود رنگی رنگی و ناز است و داشتنش برایشان لذت بخش است. تنوع زیادی از این عروسک با رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است.