“عاشق” ژیمناستیک پوتین در مصاحبه کشف شده از بودن با “مرد ایده آل” خود به خود می بالید.

خانم کاباوا گفت: “یک مرد، یک مرد بسیار خوب، یک مرد بزرگ” و افزود: “من او را بسیار دوست دارم.”

پوتین و خانم کاباوا - Kremlin.ru

در ویدئویی که با جوانان روسی پخش شد، از خانم کاباوا نیز پرسیده شد که آیا هرگز مردی متاهل را از همسر و خانواده‌اش می‌دزدید.

محوطه کاخ کنار دریاچه که گمان می‌رود خانم کاباوا و پوتین در آن زندگی می‌کنند شامل چندین ساختمان از جمله یک خانه روسی ساختگی بزرگ، یک استخر و یک سونا است. عکس‌های داخلی یک میز ناهارخوری با روکش شیشه‌ای را نشان می‌دهد که در یک اتاق گرد قرار گرفته و با صندلی‌های طلایی احاطه شده است.

اتاق غذاخوری طلایی

پس از بازنشستگی از ژیمناستیک در سال 2006، خانم کاباوا قبل از اینکه مدیر یک شرکت رسانه ای خصوصی شود، نماینده حزب روسیه متحد پوتین شد.

خانم کاباوا در پاسخ به سوالی درباره آخرین هدیه ای که به مرد مرموز خود داد، گفت: “کت آلاسکا، کتی با خز، بسیار زیبا”.

در آن سال، به نظر می رسد خانم کاباوا، یک ورزشکار مشهور، یک بار به طور علنی در مورد رابطه خود بدون نام بردن از رئیس جمهور صحبت کرد.

در ماه مه، بریتانیا خانم کاباوا را به دلیل آنچه وزارت خارجه «رابطه شخصی نزدیک» او با پوتین خواند، تحریم کرد.



منبع

چهار سال قبل از آن، او مدال طلای المپیک آتن را به دست آورده بود، پیروزی که او را به یکی از مشهورترین افراد روسیه تبدیل کرد.

خانم کاباوا در حال نورافشانی

ژیمناستیک روسی که گمان می‌رود معشوقه ولادیمیر پوتین باشد، می‌گوید در مصاحبه‌ای کشف‌شده در کنار «مرد ایده‌آل» خود بوده است.

خانم کاباوا چند ثانیه مکث می‌کند، روی صندلی می‌چرخد و با خودکار بازی می‌کند و بعد می‌گوید: “من او را ملاقات کردم.” او قبل از اینکه بگوید “خیلی خوشحال است” می خندد.

سال گذشته، خانم کاباوا میزبان چندین گردهمایی و سخنرانی در حمایت از حمله پوتین به اوکراین بود.

پوتین و خانم کاباوا – Kremlin.ru

در ویدئوی سال 2008 که اولین بار توسط میل آنلاین گزارش شد، خانم کاباوا که در آن زمان 24 ساله بود، از مخاطبان جوان روسی سوال می‌پرسد.

خانم کاباوا در حال نورافشانی

اتاق غذاخوری طلایی

“آیا مرد ایده آل خود را ملاقات کرده اید؟” پسر جوانی در طی مصاحبه ای که توسط حضار انجام شد از او پرسید.

او می‌گوید: «اگر مردی از قبل به زن دیگری نگاه می‌کند و از قبل با او صحبت می‌کند، مشکل در خانواده قبلاً رخ داده است. “در این صورت، هیچ خیری در آن خانواده وجود ندارد.”

این پروژه همچنین مستند کرد که چگونه پوتین ظاهراً یک امپراتوری 100 میلیون پوندی برای معشوق خود از طریق شبکه ای از شرکت های مستقر در قبرس ایجاد کرده است.

آلینا کاباوا و ولادیمیر پوتین در یک رویداد در کرملین – Kremlin.ru

دختر دیگری می پرسد دوست پسر مرموز کیست؟

علیرغم ادعاهای مداوم از سال 2008 که یک روزنامه مستقر در مسکو برای اولین بار این رابطه عاشقانه را گزارش کرد، آلینا کاباوا و رئیس جمهور روسیه هرگز اعتراف نکرده اند که رابطه عاشقانه داشته اند.

این هفته، The Project، یک رسانه اپوزیسیون روسی، گزارش داد که خانم کاباوا، اکنون 39 ساله، و آقای پوتین، 70 ساله، با فرزندان خود در یک قصر مخفی در سواحل دریاچه والدای، در 250 مایلی شمال غرب مسکو زندگی می کردند.

آلینا کاباوا و ولادیمیر پوتین در یک رویداد در کرملین - Kremlin.ru

در سال 2008، پوتین هنوز با همسر اول خود، لیودمیلا اوچرتنیا، ازدواج کرده بود. شش سال دیگر طلاق نگرفتند.

گروه رسانه ملی بزرگترین شرکت رسانه ای خصوصی در روسیه است و به کرملین کمک می کند تا تبلیغات خود از جمله اصرار آن بر مبارزه با نازی ها در اوکراین را انجام دهد.