طفره‌روها هر چه نزدیک‌تر می‌شوند، کریگ کیمبرل را که در حال مبارزه است، رها می‌کنند

__

لس آنجلس (AP) – کریگ کیمبل برای تیم پیشرو در لیگ برتر لس آنجلس داجرز نزدیک تر است.

کیمبرل 22 در مقابل 27 در موقعیت های سیو است، اما نهم به یک ترن هوایی تبدیل شده است که طرفداران گاهی هو می کنند.

پس از ماه‌ها دفاع از او، مدیر دیو رابرتز روز جمعه گفت که کیمبرل در مراحل بعدی در دو هفته پایانی فصل عادی در مسابقات مختلف و موقعیت‌های مختلف استفاده خواهد شد. او گفت هیچ کس جایگزین کیمبرل در نهم نمی شود.

او نسبت به وضعیت کیمبرل در فصل پایانی متعهد نبود. Dodgers (104-46) قبلاً عنوان NL West را به دست آورده است. آنها بازی های پلی آف را در خانه خود در 11 اکتبر افتتاح خواهند کرد.

394 سیو حرفه ای او در تمام پرتاب کننده های فعال در جایگاه هفتم قرار گرفت.

کیمبرل در روز پنجشنبه با وجود ضربه زدن به ضربه لیدآف، شکست خانگی و راه رفتن یک ضربه دیگر، مقابل آریزونا به پیروزی رسید. داجرز در انتهای جدول نهم جمع شدند تا 3-2 برنده شوند.

رابرتز گفت: “او برای انجام هر کاری که بهترین کار برای باشگاه توپ است، بسیار آماده بود.” او بیشتر به آن به عنوان یک چالش نگاه می کند و این راهی است که ما انتظار داریم.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP-Sports





منبع

رابرتز گفت: “من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم.” تنها چیزی که می‌دانم این است که در این لحظه او آماده است تا هر نقشی را که ما برای او داریم، در آغوش بگیرد.»

کیمبرل در اولین فصل حضور خود در لس آنجلس، جایی که او جایگزین کنلی یانسن شد، پس از اینکه این کهنه کار با آتلانتا در خارج از فصل قرارداد امضا کرد، با مشکل مواجه شد. راست دست دارای رکورد 6-6 و 4.14 ERA است. بیش از 13 فصل با شش تیم مختلف، کیمبرل دارای 2.33 دوره حرفه ای است.

رابرتز گفت: “ممکن است سنتی نباشد، اما من خیلی نگران آن نیستم.”