طرفدار دنیای دیزنی در نامه سرگشاده شش صفحه ای از پارک درخواست کرد تا ظاهر مولان را تغییر دهد

این طرفدار سپس برخی از تناقضاتی را که پس از مقایسه نسخه پارک مولان با شخصیت فیلم انیمیشن سال 1998 متوجه شد، فهرست کرد.

بسیار خوب، من کاملاً اعتراف می کنم که من این مقاله را صرفاً به این دلیل باز کردم که با یک فحاشی مزخرف سرگرم شوم که باعث شود چشمانم به هم بریزد… اما… من با این 100% موافقم.» کاربر u/WoolaCalot نوشت، توضیح داد که دیزنی ممکن است کار وحشتناکی در “پرنسس کردن” مولان انجام داده باشد.

در پایان نامه‌اش، این طرفدار از دیزنی درخواست کرد که لباس مولان را در پارک‌هایش تغییر دهد و نوشت: «از قیافه‌اش بخواهید نشان دهد که او چه کسی بود و چه کسی بود، احترام می‌گذارد و احترام می‌گذارد. لطفا.”

این طرفدار خاطرنشان کرد که صحنه ای که در آن مولان در حالی که به انعکاس خود نگاه می کند آرایش خود را پاک می کند، لحظه ای نمادین برای شخصیت است، زیرا او در نهایت “خود واقعی خود” را آشکار می کند.

آخرین نگرانی ذکر شده در نامه استفاده از آرایش مولان از صحنه خواستگاری بود که نمادی از احساسات شخصیت از فشارهای اجتماعی است.

به نظر من، مولان با آرایش خواستگاری در پارک ها به رشد و پیشرفتی که در فیلم می گذرد خیانت می کند و او را به یک شاهزاده خانم تقلیل می دهد و نه جنگجوی او.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نتفلیکس بازیگران لایو اکشن جدید «آواتار: آخرین هواساز» را معرفی کرد





منبع

یکی از طرفداران در نامه ای شش صفحه ای از دیزنی خواسته است که پس از دیدن پرنسس دیزنی که لباسی غیرقابل تشخیص در پارکی از دنیای دیزنی پوشیده بود، طراحی لباس مولان را اصلاح کند.

پس از بررسی بیشتر، طرفدار متوجه شد که لباس دیزنی ورلد مولان شبیه لباس دیزنی است. بازسازی شاهزاده خانم در سال 2012، که در آن مولان به همراه سایر پرنسس های دیزنی دستخوش تغییرات طراحی متعددی شدند.

اما حتی این طراحی مجدد لباس او به مولان اصلی احترام می گذارد و در عین حال او را با ظاهری جذاب تر تزئین می کند. بنابراین پارک‌ها بخشی از آن طراحی را گرفتند اما جنبه‌های دیگر آن را که آن را مولان می‌کرد از دست دادند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: اولین تریلر «Baymax!» از دیزنی پلاس این سری برای ربات های بادی شایان ستایش سنگین است، برای نوزادان مودار صفر است

در حالی که طراحان ممکن است سعی کرده باشند لباس جدیدی را برای مولان معرفی کنند، اما نتوانسته است به راحتی او را به عنوان مولان کلاسیک فیلم انیمیشن معرفی کند.

نامه ای که فقط توسط “یک طرفدار دیزنی” امضا شده بود، در subreddit به اشتراک گذاشته شد r/WaltDisneyWorld توسط کاربر u/tjkim9- آخر هفته گذشته

اگرچه آرایش این بازیگر با آرایش مولان در هنگام ملاقات با خواستگارش در فیلم مطابقت دارد، اما مدل موی او که طرفدار آن را یک آرایش تنگ با چتری توصیف کرد، اینطور نیست.

اگرچه طرفدار اشاره نکرد که منظورش از کدام پارک دیزنی است، اما تصاویر موجود در نامه توسط کاربر اینستاگرام گرفته شده است. @seizingthemagic – نمایش مولان از استراحتگاه جهانی والت دیزنی در اورلاندو، فلوریدا.

این طرفدار همچنین بر روی لباس مولان تمرکز کرد و اشاره کرد که پالت رنگ آن به راحتی با شخصیت دیزنی مرتبط نیست، بر خلاف سایر شاهزاده خانم های دیزنی در پارک های دنیای والت دیزنی، که مدل مو و لباس هایشان به طرح های اصلی وفادار مانده است.

وقتی به لباس جدید نگاه می‌کنم، اگر از من بپرسند این شخصیت کیست، نمی‌دانم می‌توانم بلافاصله او را بشناسم یا نه.

به عنوان کسی که فقط به چند فیلم دیزنی علاقه دارم، از دیدن مولان در پارک ها هیجان زده بودم، اما کاملاً می توانم ببینم از کجا می آیی، حتی به اینجا هم توجه نمی کردم. [sic] در لباس فعلی، کاربر u/GauntletScars نوشت.

چندین نظر زیر پست Reddit با طرفداران دیزنی موافق بود.

من باید با شما موافق باشم.» کاربر u/Background_Set8321 نظر داد. “لباسی که او را در پارک ها می پوشند، همان لباسی است که هنگام ملاقات با خواستگار به تن دارد، چیزی که از آن متنفر بود و واقعاً نمی خواست انجام دهد.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: «تبر بد» دانیل دای کیم، مبارزات خانواده مهاجر را در بحبوحه COVID-19 به تصویر می‌کشد.

که در نامهاین طرفدار که خود را یک زن آسیایی آمریکایی معرفی می کند، اظهار داشت که طراحی لباس و ظاهر جدید مولان “از جنبه های مختلف به شخصیت خیانت می کند.”

این طرفدار سپس توضیح داد که ترکیب رنگ لباس خواستگاری مولان دقیق نیست، و اشاره کرد که لباس فیلم سایه تیره‌تری از صورتی نسبت به لباس استفاده شده در لباس پارک دارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کشف تغییر کوچک در آخرین تریلر فیلم Super Mario Bros، طرفداران را هیجان زده کرد

[Source]