طرفداران گزارش هایی مبنی بر اینکه لیزا از BLACKPINK پیشنهاد 81 میلیون دلاری برای ترک YG Entertainment داده است را جشن می گیرند.

موارد بیشتر از NextShark: BLACKPINK، BTS، SEVENTEEN، لیزا در MTV VMA 2022 برنده‌های تاریخی شدند

یکی دیگر نوشت: “ای کاش می توانستند تمدید کنند زیرا می خواهم BLACKPINK را برای مدت طولانی با هم ببینم.”

یکی از طرفداران گفت: “من فکر می کنم آنها تمدید می کنند اما آرزو می کنم به شرکت های بهتری بروند.”

در همین حال، پس از اینکه تعدادی از طرفداران لیزا از او خواستند YG Entertainment را ترک کند، “Lisa Leave YG” به موضوعی پرطرفدار در رسانه های اجتماعی تبدیل شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Jay Park یک برچسب جدید راه اندازی می کند More Vision: “من می خواهم چیزی بسازم که مورد علاقه جهان باشد”

طبق گزارش‌ها، این پست‌ها از طرف طرفداران لیزا می‌آیند که معتقدند شرکت در گذشته چندین بار با این عضو بدرفتاری کرده است.

گزارش های اخیر که لیزا بوده است 100 میلیارد KRW ارائه کرد (تقریباً 81 میلیون دلار) توسط یک شرکت خارج از کشور برای تغییر برچسب ها، نگرانی هایی را در مورد منحل شدن BLACKPINK به زودی افزایش داده است.

قبل از اینکه بخوانید:

[Source]

اعضای BLACKPINK جیسو، جنی، رز و لیزا که در حال حاضر در تور جهانی صورتی متولد شده حضور دارند، قرار است در ماه آوریل تیتر اول Coachella 2023 شوند و آنها را به اولین گروه کی پاپ تبدیل کنند که تیتر این جشنواره موسیقی است.

با توجه به اینکه قرارداد BLACKPINK با YG Entertainment در ماه آگوست به پایان می رسد، موضوع اینکه آیا اعضای گروه قرارداد خود را با آژانس استعدادیابی تمدید خواهند کرد یا خیر، موضوع بحث های زیادی در شبکه های اجتماعی شده است.

BLINKS، طرفداران رسمی گروه دخترانه محبوب، همچنان مثبت است که اعضا با هم خواهند ماند و خواهند داشت بیشتر ابراز حمایت کردند برای اعضا اگر تصمیم بگیرند به آژانس دیگری نقل مکان کنند.

داستان های مرتبط:



منبع

در حالی که YG Entertainment اعلام کرده است که قصد دارد قرارداد گروه را تمدید کند، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این کار آسان نیست زیرا به اعضا پیشنهاد می‌شود. دستمزد بسیار بالاتر از برچسب های دیگر

شایعه‌ای قبلاً منتشر شده بود مبنی بر اینکه در حالی که اعضا به عنوان یک گروه باقی می‌مانند، آنها قصد دارند راه‌های عضو BIGBANG را که Taeyang امضا کرده است، دنبال کنند. قرارداد با آژانس The Black Label. تا لحظه نگارش این خبر، هیچ یک از طرف های درگیر هیچ یک از گزارش ها را تایید نکرده اند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سیمو لیو برنده دور اول “خطر مشهور!” پس از بازگشت افسانه ای