طرفداران کانیه وست به روشی قدرتمند به نفرت او پاسخ می دهند

«در حال حاضر هیچ سرمایه‌گذاری برای Ye باقی نمانده است که آشکارا نسبت به گروه‌های مختلف مردم نفرت انگیز نباشد. بار دیگر، ما از هیچ یک از سخنان نفرت انگیزی که شما و همتایان جدیدش در حال گسترش هستند، چشم پوشی نمی کنیم.»

مربوط…



منبع

مدیر برنامه گفت: “زمانی که این زیرمجموعه و زیرمجموعه های قبلی ایجاد شد، برای دنبال کردن و حمایت از Ye در ماجراجویی های مختلف او بود.”

کاربر گفت: «از اینکه برای ما ایستادید متشکریم.

بسیاری از کاربران فروم “Kanye” Reddit اظهارات این خواننده رپ را در این هفته سرزنش کردند. برخی عکس ها و نظرات خود را در مورد وحشت هولوکاست به اشتراک گذاشتند، در حالی که برخی دیگر پست هایی را به یاد 6 میلیون یهودی که در نسل کشی جان باختند، منتشر کردند.

من با گوش دادن به کانیه بزرگ شدم… و در حالی که به هیچ یک از مطالب او در سال 2018 گوش نداده ام، این به قدری معنی دارد که شما این یهودستیزی را قبول ندارید. لعنت به نازی ها و لعنت به کانیه.”

در همین حال، یکی از مدیران انجمن با مضمون یه «WestSubEver» پنجشنبه نوشت که این انجمن برای آینده قابل پیش‌بینی بسته خواهد شد و افزود که مصاحبه یهودی‌ستیزانه Ye آخرین میخ در تابوت بود.

طرفداران Ye، هنرمندی که قبلا کانیه وست نام داشت، به دنبال مجموعه ای از رفتارهای یهودی ستیزانه او در این هفته، در حال یافتن راه های جدیدی برای استفاده از جوامع اینترنتی اختصاص داده شده به خواننده رپ هستند.

برخی در مورد روابط خانوادگی خود با نسل کشی منعکس کردند، از جمله کاربری که گفت پدربزرگشان از اردوگاه کار اجباری آزاد شده است.

یکی از کاربران قول داد که قبل از احترام به افرادی که مسئول قتل‌های دسته جمعی دوران جنگ جهانی دوم هستند، خواهند مرد. دیگری از حمایت پولی اخیر خود از موزه یادبود هولوکاست ایالات متحده خبر داد.

پاسخ به Ye عمدتاً بر مصاحبه ای است که او در روز پنجشنبه انجام داد، که در آن آدولف هیتلر را تمجید کرد و گفت که “چیزهای خوبی” در مورد دیکتاتور نازی دیده است.

یک نفر که گفته بود خود را یهودی معرفی می کند، در پستی نوشت که پست های یادبود هولوکاست این انجمن باعث اشک آنها شد.

تعدادی از افراد در زیر ردیت “Kanye” نیز در مورد حمایت خود از تیلور سوئیفت به عنوان راهی برای فاصله گرفتن از خواننده رپ پست کردند. Ye در جریان جوایز موسیقی ویدئویی ام تی وی در سال 2009 به طور جنجالی صحبت خواننده را قطع کرد.