طرفداران «کارداشیان ها» پس از قطع قسمت هایی از توصیه های جنجالی کیم کارداشیان به زنان تاجر، سریال را به بازنویسی تاریخ متهم کردند.

برخی از طرفداران چشم عقابی این نمایش متوجه تفاوت ظریف شدند و از آن زمان به شبکه های اجتماعی گمانه زنی کردند که برای بازنویسی تاریخ قطع شده است.

طرفداران «کارداشیان ها» می گویند که این برنامه توصیه های جنجالی کیم کارداشیان برای زنان در تجارت را ویرایش کرده است.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    کاربر دیگری در پاسخ به این تاپیک، نمایش و کارداشیان ها را متهم کرد که «دقیقاً دارند چه می کنند».

    کیم گفت که او “بهترین توصیه” را برای زنان در تجارت داشته است: “لعنتی خود را بلند کنید و کار کنید. به نظر می رسد که این روزها هیچ کس نمی خواهد کار کند.” اینسایدر پیشتر گزارش داده بود که پس از این مصاحبه، کاربران شبکه های اجتماعی از کیم به دلیل عدم پذیرش اینکه چگونه امتیاز او برای موفقیت او بسیار مهم است، انتقاد کردند.

    کریس جنر کیم کارداشیان وست کلوئه کارداشیان کورتنی کارداشیان روی صحنه در E!  جوایز انتخاب مردم 2019

    آخرین قسمت از برنامه Hulu در روز پنجشنبه پخش شد و نشان می‌دهد که کیم پس از اینکه در مصاحبه‌ای با ورایتی در ماه مارس در مورد بهترین توصیه‌اش برای زنان در تجارت با آن‌ها مواجه شد، با آن مواجه شد. در این قطعه، کیم، خواهرانش Khloé، کورتنی و مادرش کریس در مورد شرکت های خود صحبت کردند.

    کیم کارداشیان در شهر نیویورک در 9 سپتامبر 2022.تصاویر گاتهام/جی سی

    • کریس جنر، کیم کارداشیان وست، کلویی کارداشیان و کورتنی کارداشیان در E! جوایز منتخب مردم در 10 نوامبر 2019.کریستوفر پولک/ای! سرگرمی/گتی ایماژ

      دیگری نوشت که وقتی متوجه شدند این بیانیه متفاوت است، بلافاصله از تماشا کردن منصرف شدند.

      نیمه دوم نظر کیم از برنامه حذف شد و طرفداران را در فضای مجازی گمانه زنی کرد.

    با این وجود، کاربر توییتر @beautifulnerdme نظر کیم نوشت: ویرایش برنامه یک تلاش رقت انگیز برای تحریک مردم به این فکر است که آنها «سوءتفاهم» کرده اند. یکی دیگر از کاربران توییتر @Merryn_Porter کیم را فردی نامید و او را به “بازنویسی تاریخ” با ویرایش “بدترین چیزهایی که از برنامه گفت و سپس وانمود کرد که آنقدرها هم بد نیست” متهم کرد.

    طرفداران «کارداشیان ها» این برنامه را متهم کردند که جنجالی ترین کامنت کیم کارداشیان را در هنگام به اشتراک گذاشتن توصیه های خود برای زنان در تجارت ویرایش کرده است.

    آنها می نویسند: “آنها می دانند که با اضافه نکردن آن خط به نمایش، توضیح آن چندان دشوار نخواهد بود. هرچند مهم نیست. مخاطبان هدف آنها واقعاً نمی بینند که آنها واقعاً چقدر محاسبات هستند.”

    در ردیت، یکی از کاربران یک موضوع بحث را شروع کرد و با حذف قسمت آخر بیانیه کیم، برنامه را به “تغییر آشکار روایت” در بینندگان متهم کرد.

    اپیزود جدید واکنش شدید کیم را پس از اینکه به زنان تاجر گفت بلند شوند و کار کنند را نشان می دهد.

  • کیم کارداشیان در شهر نیویورک در 9 سپتامبر 2022.

    بنیانگذار Skims قبلاً گفته بود که نظرات او “خارج از متن” است. در اپیزود روز پنجشنبه، او در یک اعتراف عذرخواهی کرد و گفت که مردم از قصد پشت این بیانیه “سوءتفاهم” کردند.

    با این حال، در قسمت جدید «کارداشیان‌ها»، بیانیه اصلی کیم صرفاً برای نشان دادن قسمت اول این جمله قطع شد و به طرز محسوسی این جمله او را کنار گذاشت که «این روزها هیچ‌کس نمی‌خواهد کار کند».

    نماینده کیم کارداشیان از اظهار نظر خودداری کرد.