طبق دفتر خاطرات شخصی، آلن ریکمن، ستاره «هری پاتر» فکر می‌کرد که اما واتسون در فیلم‌های اولیه «گاهی این‌سوی آلبانی» بود.

بر اساس بخش‌هایی از دفتر خاطرات این بازیگر، آلن ریکمن، ستاره «هری پاتر» انتقاد شدیدی از بازی اما واتسون در فیلم‌های اولیه داشت.

حرفه رادکلیف از زمانی که از دنیای جادوگران فاصله گرفت به شکوفایی خود ادامه داد، زیرا او در پروژه‌های کوچک‌تری مانند «شاخ‌ها»، «مرد ارتش سوئیس»، «امپریوم» و «شهر گمشده» شرکت کرد. او بعداً در کمدی بیوگرافی “عجیب: داستان عجیب آل یانکویچ” به عنوان خواننده اصلی دیده می شود.

ریکمن هنگام بحث در مورد بازیگران جوان‌ترش گفت: “این بچه‌ها به کارگردانی نیاز دارند. آنها خط‌هایشان و اما را نمی‌دانند. [Watson]گفته می شود گاهی این طرف آلبانی است.

ریکمن زمان زیادی را صرف کار با واتسون، دنیل رادکلیف و روپرت گرینت در فیلم‌های اولیه کرد، زیرا شخصیت‌های جوان دائماً خود را در تضاد با استاد معجون‌های استهزا می‌دانستند.

گاردین اخیراً گزیده‌هایی از خاطرات این بازیگر را منتشر کرده است و بینش شگفت‌انگیزی از دوران او در مجموعه «هری پاتر» ارائه می‌کند.

او همچنین درباره بقیه بازیگران در عصاره خاطرات منتشر شده توسط گاردین صحبت کرد.

  • این انتقاد زمانی مطرح شد که این بازیگر در حال کار بر روی سومین فیلم در حماسه، “هری پاتر و زندانی آزکابان” بود، که در هنگام بحث در مورد تصادفی که برای مدت کوتاهی بیهوش شد، آن را به طعنه به عنوان یک تولید “افسانه” توصیف کرد.

    آلن ریکمن و اما واتسون

    فیلم سوم زمانی که یک قاتل به نام سیریوس بلک (گری اولدمن) از زندان فوق‌الذکر فرار می‌کند، افشاگری شد. در همین حال، نقش واتسون باعث شد که هرمیون به سفر در زمان دست بزند تا بتواند کلاس‌های بیشتری را در مدرسه بگذراند، چیزی که بعدها به یک نقطه کلیدی در پایان دراماتیک فیلم تبدیل شد.

    آلن ریکمن، ستاره «هری پاتر» از بازی اما واتسون در سال 2003 انتقاد کرد.

  • ریکمن این اظهارات را تقریباً در همان زمان بیان کرد که می‌خواست از فرنچایز به دلیل ناامیدی از کار مداوم و زمان صرف شده برای سریال، دست از کار بکشد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبعستاره فیلم «سخت بمیر» همچنین درباره مرد اصلی این فرنچایز در قسمت‌هایی صحبت کرد و گفت که فکر نمی‌کرد رادکلیف بازیگر موفقی باشد.

    در یک نمونه، ریکمن پیش‌بینی کرد که حرفه بازیگری دنیل رادکلیف پیشرفت نخواهد کرد.

    ریکمن نوشت: “راهروی با دن رادکلیف. او اکنون بسیار متمرکز است. جدی و متمرکز – اما با یک حس سرگرم کننده. من هنوز فکر نمی کنم او واقعاً یک بازیگر باشد، اما بدون شک کارگردانی/تهیه کننده خواهد بود.”

    علی‌رغم انتقادات ریکمن واتسون، از آن زمان به بعد حرفه‌ای بسیار موفق را برای خود رقم زد و نقش‌هایی را در پروژه‌هایی مانند «مزایای دیواری بودن»، «زیبایی و هیولا» و «زنان کوچک» گرتا گرویگ به دست آورد.

    ریکمن به خاطر بازی در نقش پروفسور هاگوارتز سوروس اسنیپ در هر هشت فیلم بر اساس کتاب‌های «هری پاتر» نویسنده جی‌کی رولینگ شناخته می‌شود. و در حالی که او در کنار بازیگرانی مانند ریچارد هریس، مایکل گامبون، مگی اسمیت و رالف فاینز بازی کرد، او در اوایل سریال افکار صادقانه‌ای درباره استعداد بازیگران جوان‌تر داشت.

    آلن ریکمن و اما واتسونمایک مارسلند/WireImage; تصاویر برادران وارنر