ضربه سریع هیلتون با کابوی ها ممکن است جرقه ای برای نقش بزرگتر باشد

نمی توان گفت که اولین شکار هیلتون در دالاس، فیلادلفیا را از کسب رتبه برتر در NFC باز داشت، زیرا جرقه ای برای پایان 13-0 برای کابوی ها در نیمه آخر کوارتر چهارم شد.

فریسکو، تگزاس (AP) – تی هیلتون قبل از اینکه پس از پایان دوره 10 ساله گیرنده با ایندیاناپولیس، در دالاس با آژانس رایگان مستقر شود، وقت خود را صرف کرد.

یادداشت ها: LB Micah Parsons به دلیل آسیب دیدگی دست راست به عنوان محدود برای تمرین پیاده روی در روز سه شنبه لیست شد. دست پیچیده بود، اما پارسونز گفت که شکستگی وجود ندارد. … RB Tony Pollard که به تازگی اولین بازی Pro Bowl خود را ساخته بود، تمرین را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد، اما جونز در برنامه رادیویی خود گفت که انتظار دارد پولارد بازی کند.

___

هیلتون گفت: از زمانی که من اینجا قرارداد امضا کردم، مربیان به من می‌گفتند که قرار است کار را کند پیش ببرند. “هر زمان که آنها آماده بودند من را آزاد کنند، من آماده خواهم بود.”

ترزا ام. واکر، نویسنده فوتبال AP Pro از نشویل، تنسی همکاری کرد.

بره دو تاچ داون مقابل ایگلز داشت، و ضربه زدن روی انگشت مایکل گالوپ از کناره پا در منطقه پایانی نیز بازی بزرگی بود. هر دو می توانند از نقش بزرگ تری برای هیلتون سود ببرند.

کوین بایارد، امنیت تنسی گفت: «این قطعاً در آماده شدن ما کمک می‌کند، اما اینکه او هنوز یک گیرنده انفجاری است و می‌تواند به آنجا برود و بمب‌ها را در آنجا بگیرد، کمکی نمی‌کند. ما می‌دانیم که او چه کاری می‌تواند انجام دهد.»

پرسکات در مورد اینکه اولین ارتباطش با هیلتون چه معنایی می تواند داشته باشد، گفت: «اعتماد کن». برخی می توانند بگویند که از این نظر می تواند خطرناک باشد. اما مردی که بیرون می‌رود می‌تواند آن بازی را بسازد و می‌داند که آن نمایشنامه را می‌سازد یا ناتمام خواهد بود، فقط همین اعتماد به نفس.»

این مرد 33 ساله زمان کمی را برای تأثیرگذاری بر کابوی ها تلف کرد، اولین شکار او از داک پرسکات یک 52 یارد در سوم و 30 در پیروزی 40-34 هفته گذشته مقابل فیلادلفیا.

Byard مطمئن شد که به دریافت کننده شماره 1 CeeDee Lamb اشاره می کند که در هفت فصل گذشته در اولین فصل خود چهار بازی 100 یاردی به عنوان هدف اصلی پرسکات داشته است.

کابوی ها به دنبال بازیکن آزاد اودل بکهام جونیور بودند که در فوریه گذشته در حین برنده شدن در سوپربول با لس آنجلس رامز یک ACL پاره کرد. هیلتون چند روز پس از دیدار بکهام از دالاس که بدون توافق پایان یافت، امضا کرد.

چنگ زدن متحول کننده بازی در کوارتر چهارم با عقب افتادن دالاس با یک تاچ داون می تواند روند هماهنگ کردن گیرنده سریع با کابوی ها را با نزدیک شدن به مرحله پلی آف تسریع کند.

این پیروزی، مدافع عنوان قهرمانی NFC شرق کابوی (11-4) را در مسابقه بخش برای دیدار از تنسی (7-8) در پنجشنبه شب زنده نگه داشت. ایگلز می تواند با پیروزی مقابل نیواورلئان در روز یکشنبه، خداحافظی و تقسیم بندی را به دست آورد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

هیلتون 12 روز پس از امضای قرارداد برای دالاس اولین بازی خود را آغاز کرد و در اولین بازی در جکسونویل قبل از بازی در شب کریسمس مقابل ایگلز حضور داشت.

هیلتون به عنوان یک حریف قدیمی AFC جنوبی تایتان ها، به بازی تنسی بعد می بخشد. کافی است که بگوییم اطلاعات در هر دو طرف با حریف غیر معمول در یک هفته کوتاه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

جری جونز مالک/مدیر کل درباره اولین حضور هیلتون گفت: «همه چیز آنجا بود». “تجربه او، سرعت او، چرخیدن و ساخت آن بازی، این دقیقاً همان چیزی است که او فکر می کرد می تواند فرصتی برای انجام آن پیدا کند. او بُعدی به این موضوع می‌افزاید که آن را کمی بیشتر باز می‌کند.»

در حال حاضر، 52 متری که در یک مسیر رفت و آمد به سرعت گرفتار شده است، تنها شکار هیلتون است و در یکی از 12 نمایشنامه او آمده است. هر دو این اعداد باید بالا بروند، و شاید به سرعت.

وقتی این اتفاق نیفتاد، هیلتون کارها را کند کرد تا با خانواده وقت بگذراند و منتظر فرصت مناسب باشد. او گفت که تماس های تلفنی حدود دو هفته قبل از انتخاب دالاس انجام شد.

هیلتون قصد داشت پس از 9743 یارد دریافت با 53 تاچ داون و چهار بولز حرفه ای با کلت ها با تیمی برای کمپ تمرینی قرارداد ببندد.

پرسکات گفت: “شما به کسی که می گوید این کاری است که او انجام خواهد داد باور دارید، زیرا او قبلاً آن را ثابت کرده است.” “این فقط یک کهنه سرباز است که سیستم را می شناسد، فوتبال را می شناسد، که در اطراف بوده است.”

___