صنعت نفت و گاز آمریکا

جیم نوئه، لابی‌گر صنعتی که با کارکنان سنا روی مفاد اجاره لایحه آب‌وهوا کار می‌کرد، گفت: جریانی از سایت‌های حفاری بالقوه برای شرکت‌ها برای حفظ تولیدات آتی بسیار مهم است، زیرا توسعه چاه‌ها ممکن است سال‌ها طول بکشد و برخی از آنها هیچ محصولی ندارند.

___

سایر مقررات می‌تواند حفاری در زمین‌ها و آب‌های عمومی را به طور بالقوه گران‌تر کند. هنگامی که شرکت‌ها می‌خواهند بسته‌های خاصی را برای اجاره ارائه کنند، افزایش اندکی در حق امتیاز و نرخ‌های اجاره و هزینه جدید 5 دلاری در هکتار وجود دارد. هزینه دیگری که شرکت ها را ملزم می کند برای گاز طبیعی یا متان که به عنوان گاز گلخانه ای قوی وارد جو می شود، بپردازند.

لاوین، معلم سابق دبیرستانی که گروه Rising St.

جاه طلبی های صنعت سوخت فسیلی اکنون مستقیماً با توسعه باد و خورشید مرتبط است: این لایحه اجاره زمین ها و آب های فدرال برای انرژی های تجدیدپذیر را ممنوع می کند، مگر اینکه دولت حداقل 2 میلیون جریب (810000 هکتار) زمین عمومی و 60 میلیون هکتار را پیشنهاد داده باشد (24). میلیون هکتار) در آبهای فدرال برای اجاره نفت و گاز در سال گذشته. قانون الزامی برای فروش اجاره نامه ندارد، فقط برای فروش عرضه می شود.

با این حال، شکست این صنعت کوتاه مدت بود. اقدامی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه امضا کرد، نگرانی های دولت در مورد انتشار گازهای گلخانه ای را دور می زند و فرصت های حفاری جدید در خلیج مکزیک و آلاسکا را تضمین می کند. این قانون برای تضمین حمایت از دریافت کننده اصلی کمک های نفت و گاز، سناتور دموکرات جو مانچین، تدوین شد و تا حدی توسط لابیگران صنعت شکل گرفت.

جمهوری خواهان شکایت کردند که دولت حتی پس از اینکه یک قاضی فدرال دستور بایدن را مسدود کرد، هنوز فروش کافی نداشته است. روز چهارشنبه یک دادگاه استیناف فدرال حکمی را که تعلیق لیزینگ را مسدود کرده بود، لغو کرد، اما به دلیل دستورات قانون جدید، تأثیر آن می تواند حداقل باشد.

«اگرچه صنعت اگر بخواهد، لیزینگ نفت و گاز بیشتری دریافت می‌کند، سؤال جالبی است: آیا آنها آن را می‌خواهند؟» اسکیلاس پرسید.

به گفته برایان پرست، اقتصاددان با گروه تحقیقاتی Resources، افزایش انتشار نفت و گاز همچنان می تواند قابل توجه باشد – به گفته برایان پرست، اقتصاددان با گروه تحقیقاتی Resources، تا سال 2030، سالانه 77 تا 110 میلیون تن (70 تا 100 میلیون تن) دی اکسید کربن اضافی سالانه ناشی از لیزینگ جدید. برای آینده.

بیلینگز، مونت. (AP) – صنعت نفت ایالات متحده در ماه ژانویه زمانی که یک قاضی فروش اجاره 192 میلیون دلاری نفت و گاز طبیعی در خلیج مکزیک را به دلیل انتشار گازهای گلخانه‌ای در آینده ناشی از سوزاندن سوخت‌ها لغو کرد، به یک مانع قانونی برخورد کرد. این در زمان حساسی برای شورون، اکسون و دیگر بازیگران صنعت رخ داد: دولت بایدن فرصت‌های حفاری جدید دریایی را محدود کرده بود، در حالی که نگرانی‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی را افزایش می‌داد.

بورلی رایت، مدیر اجرایی مرکز عدالت زیست محیطی دیپ ساوث و عضو شورای مشورتی عدالت زیست محیطی کاخ سفید، گفت که اگر صنعت نفت و گاز پر جنب و جوش باقی بماند، جوامع نزدیک به کارخانه های آلاینده صنعتی همچنان متضرر خواهند شد. او نگران است که مشوق‌هایی در قانون برای فناوری‌هایی که کربن را از فرآیندهای صنعتی جذب می‌کند نیز می‌تواند به این ساکنان فقیر، عمدتا اقلیت آسیب برساند.

شارون لاوین، فعال عدالت زیست محیطی، در منطقه سنت جیمز لوئیزیانا، جایی که کارخانه های پتروشیمی بر چشم انداز تسلط دارند، گفت که این قانون اجازه می دهد آلودگی ناشی از سوخت های فسیلی همچنان به جامعه او آسیب برساند.

مقررات لیزینگ نشان دهنده شکست در تلاش های محیط بانان و حامیان عدالت اجتماعی برای اعمال ممنوعیت اجاره در سراسر کشور است. نقطه اوج جنبش زمانی بود که بایدن به دنبال وعده های کمپین خود مبنی بر پایان دادن به حفاری های جدید در اراضی فدرال با دستور اولین هفته حضور خود مبنی بر تعلیق فروش اجاره نامه بود.

این قانون ظرف 30 روز 2700 مایل مربع (6950 کیلومتر مربع) اجاره خلیج فارس را که متوقف شده بود، بازگرداند. این تضمین می‌کند که شرکت‌هایی مانند شورون فرصت توسعه را خواهند داشت و نگرانی‌های رودلف کنترراس قاضی ناحیه ایالات متحده را که دولت بدون در نظر گرفتن افزایش انتشار جهانی به اندازه کافی «با تمام قوا به پیش می‌رود» نادیده می‌گیرد.

اورویس گفت: «ممکن است تولید نفت و گاز را تا حدودی افزایش دهد، اما این امر با تمام قطعات دیگر این لایحه جبران می شود.

فیلیس از سنت لوئیس گزارش کرد.

__

گیلیک گفت: «افرادی که فکر می‌کنند نفت و گاز ظرف 10 سال آینده از بین خواهند رفت، ممکن است به معنای این موضوع فکر نکنند. هم عرضه و هم تقاضا در طول دهه افزایش خواهد یافت.»

سایر کارشناسان پیش بینی های کمتری داشتند: گروه تحقیقاتی آب و هوای انرژی نوآوری مستقر در سانفرانسیسکو، سالانه تا 55 میلیون تن (50 میلیون تن متریک) دی اکسید کربن اضافی را از اجاره جدید پیش بینی کرد. محققان پرینستون و دارتموث گفتند که این تاثیر می تواند ناچیز باشد یا به اندازه 22 میلیون تن (20 میلیون تن متریک) در ایالات متحده، به علاوه در خارج از کشور بسیار بیشتر باشد.

___

گزارش سازمان ملل قبل از روی کار آمدن بایدن هشدار داد که ایالات متحده و سایر کشورها باید سرمایه‌گذاری‌های خود در نفت، گاز و زغال سنگ را به شدت کاهش دهند تا از افزایش بیش از 1.5 درجه سانتی‌گراد (2.7 درجه فارنهایت) دما از دوران ماقبل صنعتی جلوگیری کنند.

رابی ارویس با شرکت انرژی نوآوری گفت: هرگونه افزایشی به بالا ماندن قیمت‌های جهانی نفت و گاز طبیعی بستگی دارد – و این به نوبه خود به طیفی از عوامل از جمله جنگ جاری در اوکراین بستگی دارد.

اندرو گیلیک با شرکت Enverus، یک شرکت تجزیه و تحلیل انرژی که داده‌های آن توسط صنعت و سازمان‌های دولتی استفاده می‌شود، گفت: برای صنعت، قانون جدید نشان می‌دهد که دموکرات‌ها مایلند با آنها کار کنند و این مفهوم را کنار بگذارند که سوخت‌های فسیلی می‌تواند به زودی منسوخ شود.

به گفته برخی از تحلیلگران صنعت و کارشناسان آب و هوا، در نتیجه، تولید نفت و گاز ایالات متحده و انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوزاندن سوخت ها می تواند همچنان در حال رشد باشد. با کاهش تقاضای داخلی، این بدان معناست که سوخت های فسیلی بیشتری به بازارهای رو به رشد خارجی صادر می شود، از جمله از خلیج که آلودگی ناشی از فعالیت های نفت و گاز بسیاری از جوامع فقیر و اقلیت را آزار می دهد.

اهمیت این اقدام توسط مدیران شورون در طی تماس اخیر با درآمد مورد تاکید قرار گرفت، جایی که آنها رشد مستمر در خلیج فارس را پیش‌بینی کردند و آن را مستقیماً با توانایی “اجاره کردن و به دست آوردن زمین اضافی” مرتبط کردند.

نوئه، وکیل شرکت هلند اند نایت که نماینده شرکت‌های نفت و گاز فراساحلی است، گفت: «صنعت به طور مداوم – تقریباً مانند یک تردمیل – به فروش اجاره نیاز دارد. نوئه گفت که تقاضا برای نفت و گاز بلافاصله کاهش نخواهد یافت و حفاری خلیج فارس شغل و امنیت انرژی بیشتری را به ارمغان می آورد.

به گفته برخی از اقتصاددانان و تحلیلگران، نتیجه تا سال 2030، دی اکسید کربن بیشتری است که باعث گرم شدن سیاره می شود – تا 110 میلیون تن (100 تن متریک) در سال – از نفت و گاز تولیدی ایالات متحده تا سال 2030، که بیشتر آن از سوخت سوزانده شده پس از صادرات حاصل می شود. برخی دیگر افزایش های کوچکتر را پیش بینی می کنند.

براون را در توییتر دنبال کنید: @MatthewBrownAP و فیلیس: @mjphillis

در حالی که قانون کاهش تورم بر مشوق های انرژی پاک متمرکز است که می تواند انتشار کلی ایالات متحده را به شدت کاهش دهد، همچنین با الزام اجاره دادن مناطق وسیعی از زمین های عمومی و خارج از سواحل کشور، منافع نفت و گاز را تقویت می کند. و انرژی‌های تجدیدپذیر و سوخت‌های فسیلی را با هم قفل می‌کند: اگر دولت بایدن خواهان انرژی خورشیدی و بادی در زمین‌های عمومی است، ابتدا باید اجاره‌های جدید نفت و گاز ارائه دهد.

مارک اسکیلاس، استاد حقوق منابع طبیعی در دانشکده حقوق دانشگاه کلرادو، گفت: هزینه های بالاتر می تواند علاقه شرکت ها را کاهش دهد.

با این حال، در مورد اینکه قطعات دیگر این لایحه با چه سرعتی می توانند کاهش انتشار را به همراه داشته باشند، تردید وجود دارد. ساخت و ساز بادی و خورشیدی می تواند با مشکلات زنجیره تامین مواجه شود و بسیاری از بخش های اقتصادی را با مشکل مواجه کند. و فن آوری برای جذب و ذخیره دی اکسید کربن هنوز در حال پالایش است و استفاده محدودی دارد.

منتقدان این اقدام می گویند که گروگان گرفتن انرژی های تجدیدپذیر است مگر اینکه صنعت سوخت های فسیلی راه خود را پیدا کند. برخی بایدن و دموکرات ها را به کنار گذاشتن تعهدات خود برای مقابله با صنعت متهم می کنند.

آسوشیتدپرس از بنیاد خانواده والتون برای پوشش سیاست های آب و محیط زیست حمایت می کند. AP تنها مسئول تمام محتوا است. برای همه پوشش های زیست محیطی AP، به https://apnews.com/hub/climate-and-environment مراجعه کنید.





منبع

برت هارتل از مرکز تنوع زیستی گفت: “این 10 سال دیگر از اجاره های اجباری است.”

به گفته تحلیلگران، سایر مقررات لایحه که بر انرژی های تجدیدپذیر و جذب دی اکسید کربن از کارخانه های صنعتی تمرکز دارند، منجر به کاهش خالص انتشار 10 تا 50 برابر بیشتر از افزایش انتشار ناشی از سوزاندن نفت و گاز بیشتر می شود.