صعود پردی دیگر برای 49 ها غافلگیر کننده نیست

صدمات

___

پردی با سومین شروع پیاپی پیروز خود با دو پاس تاچ داون به برخی از شرکت های برجسته پیوست و 49رز را در پیروزی 37-20 مقابل واشنگتن در روز شنبه به هشتمین برد متوالی خود رساند.

سهام پایین

اتصال پوردی به کیتل. پردی با کیتل برای ارتباط برقرار کرده است دو پاس تاچ داون در بازی های پشت سر هم کیتل در دو هفته گذشته 10 صید به طول 213 یارد و چهار TD داشته است که به او 8 بار در این فصل دریافت کرده است. کیتل اولین بازی Niners است که از زمان ادغام با بازی‌های پشت سر هم با چند بازی TD ادغام شد. آخرین بازیکنی که قبل از کیتل این کار را برای سانفرانسیسکو انجام داد، ترل اونز در سال 2002 بود.

بازی پردی تضمین کرده است که نینرزهای متحرک (11-4) پس از اینکه خط حمله را به کوارتربک سیم سوم خود تحویل دادند، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نداده اند.

حمله منطقه قرمز سانفرانسیسکو پنج بار شنبه وارد 20 شد و آن سفرها را تنها به یک تاچ داون تبدیل کرد. آن‌ها در رده چهارم از 15 امتیاز در ابتدای بازی متوقف شدند و به سه گل میدانی در نیمه دوم رضایت دادند، از جمله در درایوهایی که در 11 و 25 واشنگتن شروع شد.

پردی گفت: “هنوز همان آتش و انگیزه قبلی را دارم که بازی نمی کردم.” بنابراین، من فقط باید به خودم یادآوری کنم که آن اشتیاق و آن آتش را از دست ندهم و این هرگز آسان نیست.»

در حالی که بزرگترین مسئولیت پردی این است که توپ را در اختیار بازیکنانی مانند کریستین مک کافری و جورج کیتل قرار دهد، او همچنین توانایی کشش زمین را نشان داده است.

پردی کار را آسان کرده است، با بهره گیری از یک تخلف که شامل چندین بازیکن ستاره و یک بازیکن نخبه در مربیگری کایل شاناهان است.

گاروپولو گچ را از پای شکسته‌اش برداشت و در کفش پیاده‌روی است، اما هیچ به‌روزرسانی دیگری وجود ندارد. … WR Deebo Samuel (مچ پا، زانو) در حال پیشرفت است و ممکن است بتواند اواخر این هفته تمرین کند. … DL Kerry Hyder (مچ پا) قرار است این هفته به تمرینات بازگردد. … RB Elijah Mitchell (زانو) در حال پیشرفت است و می تواند در اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده به تمرین بازگردد.

اعداد کلیدی

سانفرانسیسکو روز یکشنبه از لاس وگاس بازدید می کند.

چه کار می کند

سانفرانسیسکو حداقل رتبه 3 در پلی آف NFC را تضمین می کند و در صورت شکست مینه سوتا و فیلادلفیا همچنان فرصتی برای صعود دارد.

او به عنوان تنها QB از سال 1950 به تالار مشاهیر کرت وارنر پیوست که در سه شروع اول خود پیروز شده است، در حالی که حداقل دو TD در هر بازی پاس می دهند.

او خود را پرتاب کرد سومین پاس TD که حداقل 25 یارد را طی کرد در روز شنبه به سمت کیتل، یک خجالتی از کل TD هایی که Niners به ​​عنوان یک تیم از سال 2020 داشته اند.

انبار کنید

سانتا کلارا، کالیفرنیا (AP) – زمانی که براک پردی به عنوان مدافع تیم سانفرانسیسکو 49رز وارد میدان شد، موفقیت اولیه او در ابتدا به عنوان یک غافلگیرکننده تلقی شد.

صعود سریع پردی از یک آقای نامربوط ناشناس به یک جزء کلیدی به یکی از مدعیان برتر NFC چشمگیر بوده است.

DE نیک بوسا دو اخراج دیگر داشت و یک تکان اجباری تا نامزدی خود را برای بهترین بازیکن دفاعی سال نشان دهد. بوسا با 17 1/2 اخراج در NFL پیشتاز است و دو نفر از رکورد حق رای آلدون اسمیت که در سال 2012 ثبت شده بود، کمتر است. بوسا چهارمین بازیکنی است که از سال 1982 به عنوان آمار رسمی اخراج ها، حداقل یک بازی از 12 بازی در یک فصل داشته است.

چه خبر بعدی

سی بی ساموئل ووماک. وقتی چارواریوس وارد برای مدت کوتاهی در نیمه دوم ترک کرد و بلافاصله توسط واشنگتن انتخاب شد، بازیکن تازه کار مجبور به بازی شد. Womack توسط تری مک لورین برای گرفتن 51 یاردی در کوارتر سوم شکست خورد که یک TD برای فرماندهان ایجاد کرد.

139.7 — این امتیاز پاسپوری پردی در پرتاب های حداقل 10 یاردی پایین زمین از زمان تعویض گاروپولو است. او 21 برای 29 برای 476 یارد، پنج TD و یک INT در آن پرتاب ها است.

او دو پاس TD را در یک تلاش تسکین دهنده از پیروزی در هفته سیزدهم مقابل میامی پرتاب کرد و سپس در سه شروع اول خود پیروز شد، و در هر بازی دو پاس تاچ داون زد.

براندون آیوک گیرنده در مورد پردی گفت: «در این مرحله، ما دقیقاً می دانیم که او کیست. “دیگر هیچ کس تعجب نمی کند. ما می دانیم که براک پردی کیست. او بیرون آمد، بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد، حمله را کنترل کرد، توپ را کنترل کرد، بازی را کنترل کرد.»

آنچه نیاز به کار دارد

اکنون که آخرین انتخاب در درفت امسال این سطح از بازی را برای سه شروع متوالی حفظ کرده است، انتظار می رود.

شاناهان می‌گوید: «هر بار که توپ را در منطقه قرمز به دست می‌آورید و فقط یک ضربه داون برای نشان دادن آن دارید، ناامیدکننده بود.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع