صدای فاش شده از یک رویداد اهداکننده رون دسانتیس واقعاً خبر بدی برای کمپین او است

با فرض اینکه ریاضیات تیم DeSantis درست باشد، که ممکن است درست نباشد، DeSantis باید یک حاشیه سالم از 15 درصد «میدان نبرد» به دست آورد، یک فرض جسورانه اگر این مسیر برای پیروزی باشد.

صدا و اسلایدهای لو رفته که توسط فلوریدا پولیتیک به دست آمده است، ادعاهای متناقضی را نشان می دهد که به گونه ای چرخانده شده اند تا به نظر برسد که DeSantis فقط یک شات نیست، بلکه یک عکس خوب است.

علاوه بر این، تیم دیسانتیس داده‌هایی را ارائه کرد که نشان می‌داد رای‌دهندگان بر این باورند که فرماندار محافظه‌کارتر از ترامپ است، این واقعیت را می‌توان در صوتی فاش شده شنید که می‌گوید «در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان واقعاً مهم است». در واقع، نیمی از رأی دهندگان احتمالی جمهوری خواه در آیووا، 43 درصد از رأی دهندگان حزب جمهوری خواه نیوهمپشایر، 45 درصد در کارولینای جنوبی و 48 درصد در نوادا، دیسانتیس را «بسیار محافظه کار» می دانند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این تکلیف کوچک ریاضی، 35 درصد از رای دهندگان اولیه جمهوری خواه را تایید کرد که به ناچار از ترامپ حمایت خواهند کرد «حتی اگر نام او در برگه رأی نباشد». همچنین 20 درصد رای دهندگانی که «هرگز ترامپ» نیستند و معتقدند دیسانتیس بیش از آن ترامپی است که نمی تواند از او حمایت کند، تصدیق کرد. اما تمرکز اصلی آن بر روی تقریباً 15 درصد رأی دهندگان در «میدان نبرد» است.

آیا فرقه DeSantis می تواند ماگای ترامپ را شکست دهد؟

اما این بهانه همچنین به این معنی است که برعکس است – فرماندار فلوریدا هنوز به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری با حملات اساسی مواجه نشده است، که نشان می دهد ممکن است مطلوبیت او افزایش یابد، احتمالاً بر اساس پوشش مثبت مطبوعات محافظه کار. همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که مطلوبیت ترامپ، به عنوان نامزدی که دو بار در این ایالت های اولیه مقدماتی مهم شرکت کرده، مورد آزمایش قرار گرفته است. DeSantis ندارد.

در مجموع، ارائه، در بهترین حالت، مسیر بسیار باریکی را برای پیروزی برای فرماندار هموار کرد. در بدترین حالت، موفق شد مسیر ترامپ به سوی پیروزی را برجسته کند، نه راهی که برای دیسانتیس در نظر گرفته شده بود.

بهتر از این هم نمی شود.

تیم دیسانتیس همچنین در مورد سهم زیادی از رای دهندگان در ایالت های رای گیری اولیه که معتقدند دسانتیس آماده ریاست جمهوری است صحبت کرد، با 62 درصد در آیووا، 50 درصد در نیوهمپشایر، 47 درصد در کارولینای جنوبی و 56 درصد در نوادا. چیزی که در این مورد نادیده گرفته می شود این است که 27 تا 42 درصد از رای دهندگان در آن ایالت ها معتقدند که او آماده نیست.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/رویترز

این مهم است، زیرا منطق DeSantis نیز بر راهیابی به انتخابات مقدماتی فلوریدا مبتنی بر برنده است، که تعداد زیادی از نمایندگان را نیز به همراه دارد.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/رویترز

با این حال، اطلاعات ارائه شده سوالات بیشتری را نسبت به پاسخ به آنها ایجاد می کند.

مجری که از صدای فاش شده شنیده می شود سپس به این می پردازد که چگونه تیم می تواند “این ریاضیات را در آینده بسازد” و نموداری را نشان می دهد که “میدان نبرد” را نشان می دهد.

و در اینجا یک مشکل واقعا بزرگ برای DeSantis وجود دارد: همه این داده ها، فرضیات انجام شده و جزئیات نادیده گرفته شده تنها در چهار دقیقه از ضبط صوتی فاش شده رخ داده است که بیش از 40 دقیقه ادامه دارد. در چهار دقیقه اول، تیم DeSantis استدلال قانع‌کننده‌ای برای مسیری برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرد، اما این استدلال را برای ترامپ مطرح کرد.

چرا؟ زیرا نظرسنجی عمومی در چندین ایالت، ریاضیات را به جهنم می کشاند.

هنگامی که فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، متحدان اصلی خود را هفته گذشته در میامی برای یک عقب نشینی سه روزه “رون و راما” جمع آوری کرد، تیم او مسیری را برای پیروزی مطرح کرد. اما یک مشکل اساسی در منطق تیم DeSantis وجود دارد: مورد آن برای مسیر پیروزی DeSantis در واقع برای رقیب اصلی او، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، بهتر عمل کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

راه اندازی کمپین 2024 رون دیسانتیس با شکست مواجه می شود و می تواند اتفاق بعدی را پیش بینی کند

جنگ صلیبی ضد سخنرانی ران دیسانتیس فاکس نیوز را لغو می کند

اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دیسانتیس با دو رقمی از ترامپ عقب‌تر است، با میانگین سیاسی شفاف واقعی نشان می‌دهد که ترامپ در آیووا 22 درصد، در نیوهمپشایر 18 امتیاز و در کارولینای جنوبی با 25 امتیاز – همه ایالت‌هایی که زودهنگام رای‌گیری می‌کنند و اغلب نامزدها را حتی قبل از آن‌ها شکست می‌دهند. واقعا شروع کن

در هر صورت، ممکن است اهداکنندگان با سوالاتی بیشتر از پاسخ در مورد نحوه فرستادن DeSantis به کاخ سفید، عقب نشینی را ترک کرده باشند. تیم DeSantis احتمالا امیدوار است که سرمایه گذاری خود را در کمپین او زیر سوال نبرد.

مبارزان سیاسی می دانند که باید در مورد هر معیاری که نشان دهنده مطلوبیت خالص است به خود ببالند. اما هر ناظر سیاسی به شما می گوید که این اعداد منفی بزرگ نشانه دلسرد کننده ای برای یک نامزد است، به خصوص نامزدی که شناسه تقریباً جهانی دارد.

تیم DeSantis داده‌هایی را ارائه کرد که نشان می‌دهد او در آن ایالت‌های رای‌گیری زودهنگام، که نوادا را نیز در بر می‌گیرد، مطلوب‌تر است. داده‌های آن نشان می‌دهد که DeSantis 18 درصد جلوتر از مطلوبیت ترامپ در آیووا، 5 امتیاز در نیوهمپشایر و نوادا و 13 امتیاز در کارولینای جنوبی جلوتر است.

اما مشکل دیگری هم وجود دارد: طبق نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک، دیسانتیس با اختلاف بیشتری در میان رأی دهندگانی که خود را «محافظه کارتر» از جمهوری خواهان به طور کلی می دانند، شکست می خورد.

صدای فاش شده از رویداد اهداکننده DeSantis شامل ارائه‌ای است که تلاش می‌کند توضیح دهد چرا DeSantis در برابر ترامپ قوی‌تر عمل نمی‌کند. بحث این است که به این دلیل است که فرماندار هنوز وارد مسابقه نشده بود (عقب نشینی زمانی آغاز شد که دیسانتیس به طور رسمی پیشنهاد خود را اعلام کرد).