صدای جدید نشان می دهد که آن هچه پس از تصادف نزدیک به یک ساعت در یک ماشین آتشین گیر افتاده بود

فیلدز به NBC لس آنجلس گفت: «با توجه به شرایط آتش سوزی و دود شدید، اینطور نبود که بتوانید داخل وسیله نقلیه را به وضوح ببینید یا به وضوح بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. “شرایط دود شدید، شرایط آتش سوزی سنگین، که دیدن همدیگر را در داخل یک سازه کاری بسیار دشوار می کند.”

روز چهارشنبه، لافون، 20 ساله، دادخواستی را به دادگاه عالی لس آنجلس ارائه کرد تا به عنوان مدیر دارایی هچه و همچنین سرپرست قانونی برادر 13 ساله خود، اطلس هچه تاپر، معرفی شود. در اسناد دادگاه، برادران به عنوان تنها دو وارث دارایی مادری خود ذکر شده اند.

ریچارد فیلدز، معاون رئیس LAFD، گفت که سردرگمی اولیه در مورد مجروح شدن افراد به دلیل مشکلات دید وجود دارد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

این کلیپ ها که توسط NBC لس آنجلس به دست آمده است، نشان می دهد که چگونه آتش نشانان نتوانستند جسد هچه را به مدت 24 دقیقه پس از رسیدن به محل پیدا کنند و سپس 25 دقیقه طول کشید تا او را از ماشینش خارج کنند، که در دیوار پشتی اتاق خوابیده بود. یک اقامتگاه خصوصی

پرونده - آن هچه در 12 مارس 2022 به هفتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه انجمن کارگردانان آمریکا در بورلی هیلز، کالیفرنیا می رسد، که برای اولین بار در سریال NBC "دنیای دیگری" به شهرت رسید.  در اواخر دهه 1980 قبل از اینکه در اواخر دهه 1990 به یکی از پرطرفدارترین ستاره های هالیوود تبدیل شود، یکشنبه، 14 اوت 2022، نه روز پس از مجروح شدن در یک تصادف اتومبیل آتشین، درگذشت.  او 53 سال داشت. (عکس از جردن اشتراوس/اینویژن/AP، فایل)

با توجه به ضبط‌های صوتی، LAFD ابتدا در ساعت 11:01 صبح روز 5 آگوست وارد صحنه شد.، پنج دقیقه پس از تصادف هچه، بلافاصله صدای یک دیسپچر شنیده می‌شود که می‌گوید: «یک نفر داخل خودرو گیر کرده است».

فایل‌های صوتی جدید سازمان آتش‌نشانی لس‌آنجلس نشان می‌دهد که آن هچه، بازیگر، پیش از نجات در صحنه تصادف آتشین که ماه گذشته منجر به مرگ او شد، نزدیک به یک ساعت در ماشین خود گیر افتاده بود.

آن هچه به جوایز سالانه انجمن کارگردانان آمریکا در سال 2022 می رسد. (جردن اشتراوس / اینویژن / آسوشیتدپرس)

یک آتش نشان از طریق رادیو گفت: “ما یک بیمار در خودرو داریم که در حال ارزیابی است و در شرف بارگیری در گارنی برای حمل و نقل است.”

تا ساعت 11:25 صبح، سردرگمی با یکی از آتش نشانان برطرف شد که گفت “یک بیمار را شناسایی کرده است که در حال حاضر غیرقابل دسترس است.”

قبل از این حادثه، این بازیگر در یک فیلم در حال سقوط به گاراژ یک ساختمان آپارتمانی دستگیر شد. او همچنین با سرعت در خیابان دیگری در محله غربی لس آنجلس دیده شد و از یک آرایشگاه در ونیز کلاه گیس خریده بود.

دفتر پزشکی قانونی لس آنجلس بعداً فاش کرد که هچه بر اثر “استنشاق دود و جراحات حرارتی” جان باخته است. او همچنین دچار “شکستگی جناغی به دلیل ترومای بلانت” شد – آسیبی که معمولاً هنگام برخورد قفسه سینه به فرمان هنگام تصادف ایجاد می شود.

دقایقی بعد، یک مقام جداگانه LAFD به دنبال توضیح در مورد وضعیت راننده وسیله نقلیه بود و از او پرسید: “اجازه دهید من این موضوع را روشن کنم، پس آیا بیمار در ماشین دارید؟”

در طی آن شش روز، هزاران دوست، خانواده و هواداران قلب خود را به من معرفی کردند. من از محبت آنها سپاسگزارم، همانطور که از حمایت پدرم، کولی، و نامادری ام الکسی که همچنان سنگ من هستند در این مدت سپاسگزارم. در آرامش بخواب مادر، دوستت دارم هومر.»

من و برادرم اطلس مادرمان را از دست دادیم. پس از شش روز نوسانات عاطفی تقریبا باورنکردنی، من با اندوهی عمیق و بی کلام مانده ام. “امیدوارم مادرم از درد رها شده باشد و شروع به کشف آنچه من دوست دارم به عنوان آزادی ابدی او تصور کنم.

هچه بلافاصله به مرکز پزشکی رونالد ریگان UCLA منتقل شد و سپس به مرکز سوختگی گروسمن در بیمارستان West Hills منتقل شد.

پسر بزرگ او، هومر لافون، در بیانیه ای در 12 اوت به تایمز مرگ او را تایید کرد.

در 14 آگوست، ستاره «شش روز هفت شب» پس از اعلام مرگ مغزی چند روز قبل از پشتیبانی حیاتی حذف شد.

در 5 آگوست، هچه پس از تصادف با ماشینش به خانه ای در محله مار ویستا لس آنجلس و باعث آتش گرفتن آن شد، با سوختگی شدید در بیمارستان بستری شد. 59 آتش نشان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و در مدت 65 دقیقه آتش را مهار و خاموش کردند.

فیلدز خاطرنشان کرد که این بازیگر 53 ساله “به روی تخته کف” صندلی مسافر فشار داده شد، نه صندلی راننده، که توانایی آتش نشانان را برای دیدن او در خودرو پیچیده تر می کند. خودروی هچه از خانه بیرون کشیده شد و او در ساعت 11:49 صبح از خودرو خارج شد.

در ساعت 11:18 صبح یکی دیگر از آتش نشانان اعلام کرد که “در حال حاضر هیچ بیمار وجود ندارد.”