صاحب پیت بول متهم به حمله هولناک به مادر و پسر پروسر در حیاط خانه آنها شد

قبل از اینکه دسته بدنام سگ‌های پرخاشگر وارد حیاط خانه‌اش شوند، به سرعت در را ببندد. اما قبل از حمله آنها نتوانست آن را ببندد.

طبق سوابق دادگاه، “متهم تایید کرد که با افسران صحبت کرده است و همسایه ها “باید به کار خود فکر کنند و از شکایت از آنها دست بردارند.”

آنها بر این باور بودند که یک دسته از هفت سگ همسایه به سمت حیاط خانه آنها می روند. طبق سوابق دادگاه، حیوانات قبل از بسته شدن دروازه وارد آن شدند و کریستین گرگرسون را به حصار چسباندند.

پلیس در 1 دسامبر در مورد شکایات قبلی نشان داد و هشت سگ شروع به دویدن به سمت آنها کردند. او به افسران گفت که چند نفر از آنها می روند و او فقط چهار سگ خواهد داشت.

ستوان جیسون اریکسون، کلانتر شهرستان بنتون، گفت که وین به این سه نفر پس از قرنطینه 10 روزه برای بررسی هاری اجازه مرگ داده است.

حمله پیت بول

بر اساس اسناد دادگاه، زمانی که افسران کنترل حیوانات آنها را تحت نظر گرفتند، سگ ها بسیار پرخاشگر شدند.

تاریخچه مشکلات

با توجه به سوابق دادگاه شهرستان بنتون، بازرسان ادعا می‌کنند که وین به سگ‌هایش اجازه داد تا نزدیک به یک سال قبل از حمله 8 آوریل رها شوند و همسایه‌هایش را به وحشت بیاندازند.

او شنیده بود که سگ های بیرون در حال تعقیب اسب هایش بودند. وقتی او بیرون رفت، دو سگ او را به چالش کشیدند. دو تا از سگ ها در آن نقطه به طور بالقوه خطرناک اعلام شدند.



منبع

وقتی نمایندگان برای صحبت با وین رفتند، سگ ها به آنها حمله کردند و آنها باید از اسپری فلفل برای متوقف کردن آنها استفاده کنند.

دوباره به او گفته شد که سگ های زیادی دارد و پلیس با کنترل حیوانات و اجرای کد برای پیگیری تماس گرفت.

اما وین هشدارهای پلیس را نادیده گرفت و درخواست های همسایه ها را در ماه های منتهی به حمله ای که کریستین گرگرسون و پسرش هانتر به شدت مجروح شدند، رد کرد.

یک GoFundMe نزدیک به 14000 دلار برای کمک به پرداخت هزینه اقامت در بیمارستان و نصب یک گیت جدید جمع آوری کرد. طبق آخرین به روز رسانی ها، هر دو با بهبودی طولانی روبرو هستند.

پس از آن که کریستین گرگرسون و پسرش هانتر، 15 ساله، در ماه آوریل در نزدیکی خانه خود در منطقه پروسر مورد حمله یک دسته سگ قرار گرفتند، جمع آوری کمک مالی GoFundMe آغاز شد.

پس از آن که کریستین گرگرسون و پسرش هانتر، 15 ساله، در ماه آوریل در نزدیکی خانه خود در منطقه پروسر مورد حمله یک دسته سگ قرار گرفتند، جمع آوری کمک مالی GoFundMe آغاز شد.

هنگامی که افسران پس از حمله به خانه وین رفتند، سه پیتبول را پیدا کردند که روی صورتشان خون بود. وقتی از او پرسیدند که آیا قبلاً با آنها مشکلی داشته است، گفت: “این سه نفر هستند که فکر نمی کردم هرگز کاری انجام دهند.”

طبق سوابق دادگاه، “او توصیه کرد که از متهم درخواست کرده و به او اطلاع داده است که سگ ها بیش از حد پرخاشگر و خطرناک هستند که متهم پاسخ داد، “فقط باید آنها را بشناسی.”

هانتر گرگرسون بیرون از خانه مشغول نقاشی یک آلونک در بزرگراه اولد اینلند امپایر بود که سگ هایش حدود ساعت 9 صبح شروع به پارس کردن کردند مادرش صدای پارس را شنید و رفت تا دروازه حیاط خود را ببندد.

طبق سوابق دادگاه، افسر در حال صحبت با زن بود که سه تا از سگ ها متهم شدند. زنان به داخل حصار او دویدند، در حالی که افسر به سمت خودروی گشتی خود دوید و درخواست کمک کرد.

با پلیس تماس گرفته شد و مادر و پسر به بیمارستان پروسر مموریال منتقل شدند.

هانتر 105 زخم سوراخ شد و مادرش به ده ها بخیه نیاز داشت و تقریباً بازوی خود را از دست داد. سگشان کشته شد.

آخرین تماس تنها چند روز قبل از حمله زمانی بود که زنی گزارش داد که او و دوست دخترش توسط پنج پیت بول در ملکش تعقیب شده اند.

افسران در ژوئن 2021 به دادگاه گریس 120 در بنتون سیتی، واشینگتن فراخوانده شدند، زیرا زنی گزارش داد که پنج پیت بول در حال فرار بودند.

یک مادر پروسر در خانه اش بود که متوجه شد سگ های همسایه اش در حال شل شدن هستند.

اسناد دادگاه می گوید که همسایگان نزدیک به یک سال قبل از حمله برای شکایت از پیتبول ها تماس گرفته بودند.

وین به پلیس گفت که هفت پیت بول دارد، که طبق سوابق دادگاه بیش از حد مجاز است. و سگ ها از طریق یک حصار شکسته فرار می کردند.

او گفت دو روز دیگر حرکت می کند، بنابراین مشکل برطرف می شود.

وقتی شکارچی صدای فریاد مادرش را شنید که کمک می خواهد، دوید تا سگ ها را از او بیرون بکشد. و به او نیز حمله کردند.

تقریباً نه پیت بول در یک زمان، اسب‌ها، افسران پلیس و دیگران را در شهر بنتون و پروسر تعقیب می‌کردند.

چهار ماه پس از این حمله وحشیانه، صاحب سگ دارل ال وین جونیور، 52 ساله، با دو مورد جنایت یک حمله بالقوه خطرناک سگ مواجه است.

یکی از همسایه‌های وین گفت که سگ‌ها قبل از رسیدن مأموران در مرتع او در حال تعقیب گاو بودند. او به بازرسان گفت که باید یک حصار بکشد تا سگ‌ها را بیرون نگه دارد.

و هنگامی که پسر 15 ساله اش سعی کرد به او کمک کند، سگ ها به او و سگ خانواده نیز روی آوردند.

در 18 اکتبر، زمانی که سگ ها در حال تعقیب اسب ها و گربه ها در منطقه بودند، افسران دوباره فراخوانده شدند. وقتی مأموران با وین تماس گرفتند، 9 پیت بول و چندین توله سگ را در حیاط پیدا کردند.

همسایه ها به افسران گفتند که سگ ها اغلب شل بوده و همیشه پرخاشگر هستند.

همسایه دیگری صدای فریادها را شنید، یک بیل برداشت و به سمت خانه گرگرسون ها دوید. او از بیل استفاده کرد و سگ ها را کتک زد و بدرقه کرد.

طبق سوابق دادگاه، نمایندگان شهرستان بنتون سه سگ را که هنوز روی پوزه آنها خون بود، ضبط کردند.

در حالی که دیگر افسران در حال رسیدن بودند، یکی از همسایه ها به افسر گفت که سگ ها صبح زودتر در حیاط خانه او بزهای او را اذیت می کنند و سگ ها همیشه در محله پرسه می زنند.