شیف تنش های گزارش شده بین کارکنان پانل چنی در 6 ژانویه را پس می زند

شیف ادامه داد: «ما در مورد این گزارش به اجماع خواهیم رسید، اکنون به آن بسیار نزدیک هستیم. نزدیک است که قلم را زمین بگذاریم و چاپ کنیم. و من فکر می‌کنم که این گزارش، امیدوارم، به شیوه‌ای بسیار جامع، آنچه رخ داد، آنچه منجر به آن حمله شد و همه شرایط پیرامون آن را نشان دهد.»

گزارش پست حاکی از آن است که کارمندان فشار ترامپ را به عنوان قرار دادن هیئت به عنوان وسیله ای برای آینده سیاسی چنی، از جمله یک کمپین بالقوه انتخابات ریاست جمهوری، می دانند.

دموکرات کالیفرنیا روز یکشنبه خاطرنشان کرد که کمیته همچنین قصد دارد اسنادی را که در جریان تحقیقات دریافت کرده و متن صدها مصاحبه خود را منتشر کند.

پس از یک سری جلسات عمومی، انتظار می‌رود که گزارش هیئت در هفته‌های آینده منتشر شود، زیرا کمیته کار خود را قبل از اینکه حزب جمهوری‌خواه کنترل مجلس را به دست بگیرد، به پایان می‌رساند.

پست نشان داد که کارکنان می‌خواهند گزارش را بر روی شکست‌های امنیتی و اطلاعاتی منتهی به حمله کنگره متمرکز کنند.

معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه از BestReviews:

شیف تنش های گزارش شده بین کارکنان پانل چنی در 6 ژانویه را پس می زند

شیف به یکی از مجریان دانا باش در برنامه «وضعیت اتحادیه» شبکه سی‌ان‌ان در پاسخ به این سؤال که آیا این داستان حقیقت دارد یا خیر، گفت: «نه، منظورم این است که حداقل مطمئناً امیدوارم که نه».

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

شیف به باش گفت: «فکر نمی‌کنم این عقب و جلو برای کمیته مفید باشد و نمی‌خواهم شما را درگیر آن کنم».

روزنامه پست با استناد به مصاحبه با 15 کارمند ناشناس سابق و فعلی کمیته، روز چهارشنبه گزارش داد که کارکنان از تلاش های چنی برای تمرکز گزارش نهایی هیئت بر روی رئیس جمهور سابق ترامپ خشمگین شدند و معتقد بودند که دیگر عناصر کلیدی کار کمیته را کنار گذاشته است.

شیف در پاسخ به سی‌ان‌ان در پاسخ به سوالی درباره این ادعا، گفت: «من هرگز به این موضوع نگاه نکرده‌ام و فکر می‌کنم نقش او در کمیته ضروری بوده است.

شیف گفت: «دوست دارم گزارشی تا حد امکان گسترده و فراگیر باشد. ما به عنوان یک کمیته بین اعضا بحث می کنیم که چه چیزی در بدنه گزارش تعلق دارد، چه چیزی در ضمیمه های گزارش تعلق دارد، چه چیزی خارج از محدوده تحقیق ما است. و ما به صورت مشترک به این تصمیمات خواهیم رسید.»

نماینده آدام شیف (دولت کالیفرنیا)، یکی از اعضای پانل مجلس نمایندگان در 6 ژانویه که در مورد شورش کنگره در روز یکشنبه تحقیق می کند، گزارش واشنگتن پست را که حاکی از تنش بین کارکنان کمیته و نماینده لیز چنی (R-Wyo) بود، عقب نشینی کرد. نایب رئیس پانل