شکست حزب جمهوری خواه با استقلالی ها منجر به مشکلات میان ترم شد

برخلاف کلانگ، که در یک خانواده دموکرات اتحادیه بزرگ شد، استیو استاف از شاکوپی، در 20 مایلی غرب، در یک خانه جمهوری خواه روستایی و محافظه کار بزرگ شد. این دو در سابقه اخیر رای دادن به نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات در سراسر ایالت و همچنین برای نامزد مستقل برای فرمانداری جسی ونتورا در سال 1998 مشترک هستند.

در بخش شمالی ناحیه دوم کنگره مینه سوتا، رشته‌ای از دریاچه‌ها و کشور مزرعه‌ای که زمانی مملو از توسعه در نزدیکی شهرهای دوقلو بود، بیش از دوازده رای‌دهنده مستقل ارزیابی وینستون را تکرار می‌کنند.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، در ماه سپتامبر از یک طرح کمپین با عنوان «تعهد به آمریکا» که به عنوان دستور کار جمهوری خواهان اعلام شد، رونمایی کرد. پویش.

علاوه بر این بحث که نامزدهای حزب جمهوری‌خواه بر مستقل‌ها تمرکز نکرده‌اند، وینستون پیشنهاد می‌کند که رای‌دهندگان مستقل ممکن است در پی آشفتگی ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، در تعمق به سمت گزینه جایگزین تردید داشته باشند.

VoteCast نشان داد که نامزدهای مجلس نمایندگان جمهوریخواه در سراسر کشور در انتخابات میان دوره ای ماه گذشته از حمایت 38 درصد از رای دهندگان مستقل برخوردار شدند. این بسیار کمتر از 51 درصدی است که دموکرات ها با همان گروه در سال 2018 به دست آوردند، زمانی که با کسب 41 کرسی به قدرت رسیدند. نمایش ضعیف حزب جمهوری‌خواه در میان مستقل‌ها تا حدودی به توضیح این موضوع کمک می‌کند که چرا جمهوری‌خواهان تنها 9 کرسی را از آن خود کردند و اکثریت نامحدودی را به دست آوردند که قبلاً سؤالاتی را در مورد توانایی حزب برای حکومت کردن ایجاد کرده است.

در حالی که سوالاتی در مورد نقش تصمیم دادگاه عالی در ژوئن سال 1973 برای لغو پیشینه حقوق سقط جنین در سال 1973 باقی ماند که Roe v. Wade در انتخابات ایفا می کرد، چند تن از مستقلین ناحیه 2 مینه سوتا آن را به عنوان یک موضوع محرک در حمایت از کریگ ذکر کردند.

«این در مورد آزادی در این کشور است. اولسون، یک مهندس 56 ساله، گفت: و من فکر می کنم که این کاملا به یک زن و دکتر او بستگی دارد. باید برای آن افراد انتخابی وجود داشته باشد، نه اینکه شخص دیگری به شما بگوید چه کاری انجام دهید.»

کلانگ فکر می‌کرد که غیبت در آگهی، چیزی به راه‌حلی فراتر از انتخاب کیستنر است.

اما این تفاوت ظریف اغلب در پیام سیاسی حزب جمهوری خواه گم شد.

کلانگ در نهایت از کریگ حمایت کرد و به پیروزی 5 درصدی یک رئیس دموکرات که جمهوری خواهان بیش از 12 میلیون دلار برای خلع او هزینه کردند، کمک کرد. به گفته AP VoteCast، یک نظرسنجی ملی گسترده از رای دهندگان، جمهوری خواهان از مین تا کالیفرنیا با شکست های غیرمنتظره مشابهی با بخش کوچک اما حیاتی رای دهندگانی که با هیچ یک از احزاب اصلی همذات پنداری نمی کنند، مواجه شدند.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections بیابید. جزئیات بیشتر در مورد روش AP VoteCast در https://www.ap.org/votecast بیاموزید.



منبع

طبق VoteCast، حدود 7 از هر 10 رأی دهنده مستقل که طرف هیچ یک از احزاب نیستند، فکر می کنند سقط جنین باید در اکثر موارد یا در همه موارد قانونی باشد، که همچنین نشان داد بسیاری از رأی دهندگان در خطوط حزبی در حمایت از نامزدهایی که افراطی تلقی می شوند مردد هستند.

___

یک تبلیغ اکتبر کیستنر شامل این ادعا بود: «احساس ناامیدی می‌کنید؟ از جو بایدن و انجی کریگ سپاسگزارم، نکته ای که با کتی لوئیس، رای دهنده مستقل از لیکویل، مینه سوتا، به نتیجه نرسید.

بر اساس تجزیه و تحلیل نظرسنجی های مرکز تحقیقات پیو پس از انتخابات از رای دهندگان خودشناس در سال های 2014، 2010، دموکرات ها در میان مستقل های واقعی و کسانی که به یک حزب متمایل هستند، به طور قابل توجهی بهتر از آنها در میان دوره های اخیر، زمانی که کاخ سفید را نیز در اختیار داشتند، داشتند. 1998.

VoteCast نشان می دهد که رای دهندگان مستقل بین مشکلات پیش روی ایالات متحده و مقصر بودن بایدن برای آنها تمایز قائل شوند. در حالی که تعداد کمی از مستقل‌ها می‌گویند اقتصاد خوب پیش می‌رود و حدود دو سوم از مدیریت بایدن با آن مخالف بودند، مستقل‌ها اندکی بیشتر احتمال داشت که بگویند تورم نتیجه عوامل خارج از کنترل بایدن است تا اینکه بایدن مقصر باشد، 51 تا 47 درصد. برطبق بررسی ها.

برخی از استراتژیست های جمهوری خواه می گویند که این یافته نشانه آن است که پیام هایی که در طول رقابت های مقدماتی حزب طنین انداز می شود، از جمله انتقاد شدید از بایدن، در مبارزات انتخاباتی عمومی موثر نبود، زیرا رای دهندگان مستقل به دنبال چیزی فراتر از مخالفان بودند.

Fingerhut از واشنگتن گزارش داد.

اما پیام کیستنر، مانند دیگر رقبای جمهوری‌خواه بازنده در رقابت‌های هدفمند، بیشتر متوجه جمهوری‌خواهان بود تا رأی‌دهندگان نوسان: صرفاً پیوند دادن کریگ با بایدن، که مخالفت شغلی او بیشتر از تأیید بود، و نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، که به‌طور گسترده در میان جمهوری‌خواهان محبوبیت نداشت.

___

استاف، نماینده فروش 42 ساله، گفت: «به جای شنیدن «این برنامه من برای نمایندگی این منطقه است» به ما می گفتند پلوسی بد، بایدن بد، پس کریگ بد است. “اگر برای هر مشکلی که فکر می کنید ما راه حلی برای من نیاورید، چگونه می توانم شما را جدی بگیرم؟”

وینستون گفت: “تغییر باید چیزی باشد که آنها مایل به رای دادن به آن هستند، برخلاف واکنش زانو زده که “این بد است، بنابراین من فقط به سمت دیگری می روم.”

کلانگ به یاد می آورد: “شما هرگز به من نمی گویید که قرار است برای ایالت یا کشور چه کاری انجام دهید.” “این یک چرخش بزرگ است.”

پاملا اولسون، یک مستقل از روستایی فارمینگتون، مینه سوتا، گفت که او معمولاً در مورد یک موضوع رای نمی دهد. او در سال 2020 به کریگ رای نداد. این با تصمیم دادگاه، با توجه به تصمیم دادگاه، حمایت کریگ از حقوق سقط جنین و مخالفت کیستنر در بیشتر موارد، تغییر کرد.

لوئیس، یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه ۷۱ ساله در حومه جنوب غربی سنت پل که متمایل به جمهوری‌خواهان است، گفت: «می‌دانم که چقدر برای مردم سخت است. من هرگز واقعاً باور نکرده‌ام که رئیس‌جمهور، مهم نیست که کیست… هرگز واقعاً تورم را کنترل کرده است. آنها ممکن است روی آن تأثیر داشته باشند، اما واقعاً به این صورت یا آن طرف آن را کنترل نکردند.»

تکنسین دامپزشکی 58 ساله و رای‌دهنده مستقلی که خود را به عنوان رای‌دهنده مستقل توصیف می‌کند، در حالی تماشا می‌کرد که نقطه 30 ثانیه‌ای، تصاویر سیاه و سفید دانه‌ریزی از جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را نشان می‌داد که انجی کریگ، نماینده دو دوره دموکرات، در کنار او قرار داشت. راوی به طرز شومی زندگی در آمریکا را به دلیل اتحاد بین دو دموکرات “خطرناک و غیرقابل تحمل” توصیف کرد.

ایگان، مین (AP) – هنگامی که آگهی پایانی تایلر کیستنر جمهوری خواه در ماه گذشته در یکی از رقابتی ترین حوزه های کنگره در ایالات متحده پخش شد، ویکی کلنگ احساس کرد که چیزی کم است.

دیوید وینستون، یک نظرسنجی جمهوری خواه و مشاور ارشد جمهوری خواهان مجلس که از استراتژی پیام رسانی نامزدهای حزب جمهوری خواه در سال جاری انتقاد کرده بود، گفت: «باید به آنها بگویید که قرار است چه کاری انجام دهید. کمپین های جمهوری خواه به نوعی توانستند این کار را انجام ندهند. و این یک مشکل جدی واقعی است.»