شکست بزرگ در معمای قتل جارد بریدگان پس از نقل مکان همسر سابق به کشور


همسر سابق جرد بریدگان، مدیر عامل کشته شده مایکروسافت، 2800 مایل حرکت کرده است. از فلوریدا به شمال غربی اقیانوس آرام در حالی که بازرسان می خواهند اعلام کنند که دستگیری در قتل حل نشده قریب الوقوع است، فاکس نیوز دیجیتال یاد گرفته است.

مربوط: “کاش اینطور نبود”: همسر سابق جرد بریدگان، پدر کشته شده در ساحل جکسونویل، صحبت می کند

نزدیک به یک سال پس از پدر چهار فرزند در مقابل چشمان کودک خردسالش اعدام شد بکسلی، در شمال فلوریدا، شانا گاردنر-فرناندز بی سر و صدا دوقلوهای 10 ساله خود را با جرد از ریشه جدا کرد و به ریچلند غربی، واشنگتن نقل مکان کرد.

هنگامی که دوشنبه از او خواسته شد تا در مورد تحولات مهم پرونده اظهار نظر کند، او پاسخ داد: “نه، متاسفم.” دقایقی بعد، او با تسلای سفیدش در پارکینگ یک فروشگاه مواد غذایی در حال صحبت با تلفن همراهش دیده شد.

مربوط: “او پدر بزرگی بود”: اجتماعات اجتماع پشت سر خانواده پدری که به ضرب گلوله کشته شد

همسر دوم جارد، کرستن بریدگان، که او با بیکسلی 3 ساله و لندن 1 ساله شریک است، گفت که او از اینکه گاردنر-فرناندز بسیار دور شده بود، حیرت زده شده بود.

او دوشنبه در مصاحبه ای به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «راستش، من شوکه شدم. «اول، دوقلوها پدرشان را از دست دادند، سپس به طور کامل از خواهرانشان جدا شدند، و اکنون آنها را از مدرسه، دوستان و تیم های ورزشی خود می برند. آنها بسیار منزوی هستند و این چیزی است که من را نگران می کند.»

به گفته کرستن، جرد هر هفته حضانت دوقلوها را بر عهده داشت، اما بلافاصله پس از قتل او، گاردنر-فرناندز به تمام تماس هایش با خانواده اش پایان داد.

او گفت: “این یک ضرر اضافی بود.” علاوه بر از دست دادن جرد، فرزندانم خواهر و برادر خود را نیز از دست داده اند. من بچه های ناتنی ام را از دست داده ام ماه‌ها و ماه‌ها تلاش کردم تا با هم تماس برقرار کنم و به جایی نرسیدم.»

داستان: صندوق پستی از خانه سنت جانز دزدیده شد و صاحبان آن را با سؤالاتی مواجه کرد

گاردنر-فرناندز 35 ساله و بریدگان 33 ساله در سال 2016 از هم جدا شدند – اما تا زمان مرگ او در 16 فوریه 2022 بر سر مسائل مالی و حضانت دوقلوها در دادگاه خانواده به مبارزه ادامه دادند.

آ منبع مجری قانون به فاکس نیوز دیجیتال گفت که انتظار می رود در اوایل روز چهارشنبه دستگیری شود، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

گاردنر-فرناندز و همسر دومش، ماریو فرناندزبه گفته منبع دوم، همچنان مظنون به قتل مرموز هستند.

داستان: تیراندازی در خلیج نیمه ماه: 7 کشته در 2 تیراندازی; مظنون در بازداشت

پس از قتل، این زوج هنری کوکس سوم، وکیل مدافع جنایی با قدرت بالا را حفظ کردند، که دوشنبه از اظهار نظر درباره این داستان خودداری کرد.

کمتر از یک سال پس از اینکه بچه‌ها پدرشان را به طرز وحشتناکی از دست دادند، گاردنر-فرناندز آنها را از مدرسه خصوصی خود در ساحل جکسونویل بیرون کشید و آنها را به خانه‌ای با شش اتاق خواب و چهار حمام در این شهر منتقل کرد. منطقه سه شهر جنوب شرقی واشنگتن

سوابق املاک نشان می دهد که خانه مزرعه مدرن در ماه سپتامبر به مبلغ یک میلیون دلار توسط Whitesand LLC خریداری شد که آدرس آلپاین، یوتا، والدینش شلی و استرلینگ گاردنر را فهرست می کند.

داستان: JSO می گوید FHP گروهبان اصلاحی جکسونویل را برای DUI دستگیر می کند

شلی گاردنر شرکت صنایع دستی کاغذ Stampin’ Up را تأسیس کرد که طبق گزارش IncFact سالانه بیش از 100 میلیون دلار در سال درآمد دارد.

والدین او افراد برجسته ای در جامعه مورمون ها هستند که به کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان (LDS) معروف است.

آنها هفته گذشته در ریچلند غربی بودند و دختر و نوه‌هایشان را ملاقات کردند – و یکشنبه در یک مراسم انفرادی در یک کلیسای محلی LDS شرکت کردند.

جارد از پیروان ایمان بود. فاکس نیوز دیجیتال پیشتر گزارش داده بود که باغبان-فرناندز پس از ازدواجشان در سال 2010 از دین دور شد و پس از آن ظاهراً رابطه نامشروعی داشت که باعث جدایی شدید آنها شد.

داستان: تیراندازی در پارک مونتری: مردی که فرد مسلح مظنون را خلع سلاح کرد، می‌گوید بر اساس غریزه عمل کرده است

ازدواج دوم او نیز در حال تزلزل است. مدت کوتاهی پس از قتل، همسایگان گفتند که دیگر فرناندز را در خانه 1 میلیون دلاری این زوج در ساحل جکسونویل که مالک آن مشترک هستند، ندیده‌اند و او برای حرکت در خارج از کشور به او نپیوست.

سوابق عمومی نشان می دهد که در 27 اکتبر برای فروش فهرست شد و سپس در 3 ژانویه از بازار خارج شد.

ارتباط اصلی گاردنر-فرناندز با وست ریچلند به نظر می رسد دوستی باشد که او در یک کنفرانس شیرینی پزی در سال 2020 ملاقات کرد، مارلا راجرز، که صاحب خانه همسایه است.

راجرز شرکت Marla’s Cookie را خارج از خانه اش اداره می کند، دقیقاً مانند گاردنر-فرناندز که شرکت نانوایی خود را که اکنون تعطیل شده است، Beach Baked 904، از خانه اش در فلوریدا اداره می کند.

داستان: در تیراندازی در مدرسه آیووا 2 دانش آموز کشته و کارمند زخمی شدند

گاردنر-فرناندز یکشنبه در ویدئویی که راجرز برای شرکتش پست کرده بود، ظاهر کوتاهی داشت. صفحه اینستاگرام.

در حالی که راجرز بعد از تدریس در کلاس تزیین کلوچه در حال تمیز کردن دیده می شود، گاردنر-فرناندز با پیراهنی که روی آن عبارت «لطفا مجبورم نکن کارها را انجام دهم» وارد آشپزخانه او شد.

جارد در 16 فوریه 2022 در ساحل جکسونویل پس از اینکه دوقلوهایش و بکسلی را که در آن زمان 2 ساله بود برای شام برد، به ضرب گلوله کشته شد. مهندس نرم افزار به تازگی دوقلوها را در خانه مادرشان پیاده کرده بود که در جاده یک طرفه با لاستیک روبرو شد.

داستان: تیراندازی در پارک مونتری: تعداد قربانیان به 11 نفر رسید

او از فولکس واگن اطلس خود بیرون آمد تا آن را جابجا کند و در حالی که بکسلی از روی صندلی ماشینش تماشا می کرد، بارها توسط یک مهاجم ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کرستن گفت: “او روزهای خوبی دارد که در آن خوشحال است.” اما پردازش این احساسات و آسیب های ناشی از آن چه که از سر گذرانده برای او یک عمر خواهد بود.

جزئیات کمی در مورد این تحقیقات منتشر شده است، تلاش مشترک اداره پلیس ساحل جکسونویل و دفتر دادستان ایالتی برای بخش چهارم قضایی به رهبری ملیسا نلسون.

داستان: معلمان فلوریدا به دلیل نقض قوانین جدید ایالتی با جنایت احتمالی روبرو هستند

در اوایل تحقیقات، پلیس برای شناسایی یک فورد F-150 آبی تیره که در فیلم های نظارتی در نزدیکی صحنه جرم ضبط شده بود، از مردم کمک خواست و برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری شود، 55000 دلار جایزه در نظر گرفته شد.

کرستن گفت که او و دخترانش در تلاش برای بهبودی هستند، اما سال نو به ویژه چالش برانگیز بود.

او گفت: “ما سال گذشته را که یک خانواده کامل بودیم به پایان رساندیم و یک سال کاملاً جدید را شروع کردیم که آن خاطرات یا جارد را در آنها نخواهد داشت.” “این خیلی سخت بود.”

اینجا کلیک کنید برای مقاله اصلی

به روز بمانید: برنامه Action News Jax را برای به روز رسانی زنده در مورد داستان های داغ دانلود کنید

برنامه های WJAX را دانلود کنید

برنامه های WJAX را دانلود کنید



منبع