شوهر می گوید، روث بوزی، بازیگر و کمدین تگزاس شمالی، دچار سکته های متعددی می شود

پرکینز در این پست پس از اینکه به دوستان فیس بوک Buzzi گفت که تا اطلاع ثانوی پلتفرم رسانه اجتماعی را ترک خواهد کرد، گفت: “روتی تنها اولویت من در حال حاضر است.”

او افزود: “عشق او به دیگران حد و مرزی ندارد و یک عمر را صرف لبخند زدن مردم کرده است.” او با این وضعیت شجاعانه برخورد می کند و هنوز هم با شوخ طبعی، باور کنید یا نه… و با عشق خدا در دل و جان، از شما به خاطر دوستی با او تشکر می کند. و برای عشقی که در شش دهه گذشته یا بیشتر به او ثابت کرده اید…»



منبع

پرکینز نوشت: “من به خاطر 43 سال ازدواج با بهترین فردی که روی زمین می شناسم سپاسگزارم.” ما به هیچ چیز از شما نیاز نداریم، جز افکار مداوم، دعاها، عشق و قدردانی شما برای لحظات خوبی که در این راه داشته ایم.

به گفته همسرش، روث بوزی، بازیگری که از سال 1968 تا 1973 در فیلم «خنده روآن و مارتین» بازی کرد و حدود چهار دهه در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی دیگر حضور داشت، یک سری سکته مغزی را متحمل شده است.

Buzzi و همسرش، کنت پرکینز، در شمال تگزاس در شهرستان ارات زندگی می کنند. پرکینز در پست هایی در صفحه رسمی فیس بوک Buzzi نوشت که اکنون هر روز به او در کنار خود نیاز دارد.

شوهرش نوشت: «او از شما می‌خواهد که بدانید او درد ندارد و می‌داند که شما بهترین آرزوها را برای او ارسال می‌کنید، زیرا او با نتایج سکته‌های مغزی ویرانگر مبارزه می‌کند که او را بستری و ناتوان کرده است.» او هنوز هم می تواند صحبت کند و بفهمد، او هنوز همه دوستان و عزیزانش را می شناسد. من نظرات فوق العاده شما را برای او می خوانم و او لبخند می زند.